Test

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

druppeltjes (en ook tabs heb ik wel es gehad) . kan je zo bij de apotheek/ drogist krijgen. kruidvat (hebben jullie die?) heeft geloof ik een goedkoper merk.
    2x per dag 20 druppeltjes in wat water. is echt erg goed voor de weerstand. is ook goed voor mensen met zwak gestel.

heb ook wel es echinacea forte ghad. smaakte hetzelfde maar weet niet zeker of het ook zo is.

echina force isbij de reform zaken beetje duur. (vind ik)
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ben nu drie dagen ziek en ben al mijn massa al kwijt, als ik voor de spiegel sta ben ik precies een ingevallen zak patatten, echt triestig hoe je op zo een korte periode zoveel kan verliezen, t is schandalig. Je zou voor minder nog zieker worden.

grtz
      stil growing

Comment

Dit is helemaal niet leuk om te horen!!!Ik hoop voor je dat je er snel bovenop komt! Wel goed blijven eten hoor, of lukt dat niet?

grt
        I live to end the game

Comment

####, dat is minder..

Na een kuur ben je gevoeliger voor ziekte omdat je weerstand dan minder is.
          Slik altijd 2 gram vitamine C + multivit. tijdens een kuur, en de weken erna.

Comment

Dat is echt zwaar ***** ben je op dit moment dus alles kwijt wat je opgebouwd had in die 10 weken???
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

je moet zorgen dat je zsm beter wordt, want dan kan je nog paar kg weer terug krijgen.
              snip, nou weet je hoe ik me na men eerste 2 kuurtjes voelde. keelontsteking. alles weg. heb dus eigenlijk maar 2x goed geboerd. en datgaat (hoop ik) nou weer gebeuren.

Comment

misschien gekke vraag, maar is het misschien niet slimmer om juist niet in de winter te gaan kuren ivm met de vermeerdere kans op ziekte??
                I live to end the game

Comment

eten begint nu een beetje terug te gaan, eet nu toch al drie keer terug.Ik ben ook mijn multi vitaminen blijven slikken (dat had mijn dokter me ook aangeraden). Al het vocht dat ik ophield door de test heb ik gewoon uitgezweet tijdens het slapen.
                  Kuren in de zomer lijkt kan natuurlijk ook adonis maar ik denk dat je dan beter een kuur doet waarvan je geen vocht vasthoud. Als je dan in t shirt rond loopt en zoals bij mij veel vocht rond de buik zat zou dat geen zicht zijn denk ik.

grtz
                  stil growing

Comment

nope adonis. door de warmte kan je niet goed trainen en je krijgt nooit zoveel naar binnen qua eten. in de winter kuren is geen probleem, maar be aware voor de risico's. je hebt best kans dat je zelfs in de zomer gewoon ziek kan worden. enige wat bij mij helpt is echina force. das wereldspul.

Comment

• snipke had je nog wel foto gemaakt voordat je ziek werd??
                      kunne we nog effe zien of er veel verschil te zien was
                      eat eat eat and look like a freak!

Comment

• Nee had nog geen foto 's gemaakt voor ik ziek werd, spijtig eigenlijk. Maar ondertussen ben ik er stilaan weer te boven aan het komen en ben enkel mijn vocht kwijt denk ik , denk niet dat spiermassa zo vlug verdwijnt, tenslotte lig je toch enkel maar in het bed als je ziek bent en verbruik je niet veel.Denk nu een week terugte trainen en dan foto's te maken.
                        stil growing

Comment

• Kan idd best loslopen hoor Snipke, zo snel mogelijk weer je ritme vinden qua training en vooral qua voeding en dan zul je best weer wat terug pakken wat je tijdens je ziekte bent kwijtgeraakt.
                          De weegschaal is even schrikken maar normaal gesproken ben je winst van weken niet direct in dagen kwijt hoor.

Comment

• Mee eens

Comment

• Ben vandaag terug gaan trainen voor de eerste keer na de ziekte. Dacht er weer helemaal in te vliegen was mezelf al aan het opfokken in de auto, tot ik aan die eerste oefening begon, mijn trainingsmaat begon met de schijven erop te leggen, leg mij op die bank en ppppfffff dat ging bijna niet omhoog zeg. Ik en mijn maat waren juist aan een nieuw schema begonnen van samengesteld oefeningen en moet zeggen het ging me niet,maat zit dan ook in het midden van zijn kuur en is beresterk en dan doet het pijn dat je moet opgeven.Ik weet ook wel dat ik een hele week bijna niks gegeten heb en dat ik terug alles rustig moet opbouwen maar als je in de gym staat wil je resultaat zien en dat ging vandaag niet

grtz
                              stil growing

Comment

• snipke, de tijd dat je niet getraind hebt moet je keer 2 doen. en die tijd moet je er iig over doen om weer met je oude gewichten te beginnen. je kan niet ineens weer loeizwaar. dus 2 weken niet trainen, 1 maand weer opbouwen naar wat het was.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X