Vraagje Dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jordy View Post
    Misschien was aanraden verkeerd gezegd, maar ik doelde vooral op dit stukje:

Maar als je het wil nemen doe dan een zesweekse kuur met 40mg per dag, verdeeld over de dag. (elke 6 uur 10mg)
    Aanbevolen een nakuur van nolvadex. De eerste 2 weken 40mg en de 2 weken erna 20 mg.

Hierbij geef je inderdaad de info waar de ts om vroeg, maar in mijn ogen heeft ie daar alsnog niets aan. Leuk dat ie dat weet, maar hij heeft alsnog geen idee waarom zes weken, waarom 40mg per dag, waarom verdeeld enzovoort. Vandaar dat ik ook aangaf dat de ts zich eerst moet inlezen, in plaats van informatie te gebruiken waar die in feite niets aan heeft. En daarom zie ik dat als 'een kuur aanraden' namelijk info geven, terwijl de de ts geen idee heeft waarom dat zo is. Misschien was aanraden inderdaad verkeerd gezegd, maar ik hoop dat je m'n punt snapt.
    Mag je er niet op vannacht ofzo?
    Jezus man, ten eerste bedankte hij mij zelfs.
    Ten tweede vroeg hij om info die hij van anderen niet kreeg.
    Ten derde de info die ik gaf gaat over hoe een kuur dianabol werkt, gewoon de basis dus, mocht hij meer willen weten kan hij dat altijd vragen.
    Ten vierde mocht hij gaan kuren dan is de aanbeveling, dit is dus gewoon raad geven om een nakuur te doen.
    En te vijfde JA, aanraden is het verkeerde woord. Als je informatie aan iemand geeft omdat hij daarom vraagt is dat nog niet dat je hem iets aanraad.
    Volgens mij heb je deze avond een beetje teveel bijdehandjes gegeten kerel.
    Sorry, maar ik denk dat je van een mug een olifant aan het maken bent.
    Geen enkel ander lid heeft hierom lopen mierenneuken.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Mag je er niet op vannacht ofzo?
      Jezus man, ten eerste bedankte hij mij zelfs.
      Ten tweede vroeg hij om info die hij van anderen niet kreeg.
      Ten derde de info die ik gaf gaat over hoe een kuur dianabol werkt, gewoon de basis dus, mocht hij meer willen weten kan hij dat altijd vragen.
      Ten vierde mocht hij gaan kuren dan is de aanbeveling, dit is dus gewoon raad geven om een nakuur te doen.
      En te vijfde JA, aanraden is het verkeerde woord. Als je informatie aan iemand geeft omdat hij daarom vraagt is dat nog niet dat je hem iets aanraad.
      Volgens mij heb je deze avond een beetje teveel bijdehandjes gegeten kerel.
      Sorry, maar ik denk dat je van een mug een olifant aan het maken bent.
      Geen enkel ander lid heeft hierom lopen mierenneuken.
      Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, mijn reactie was namelijk niet bedoeld om te mierenneuken of om je te irriteren. Daarnaast heb ik mezelf al gecorrigeerd en was 'het aan raden van een kuur' verkeerd gezegd door mij, dat deed je inderdaad niet, je gaf hem inderdaad gewoon zoals je zelf ook al zij de info waar die om vroeg. Mijn excuses daarvoor dat was gewoon verkeerde woordkeus ok? Idd de basis, maar hij heeft alsnog geen idee waarom het zo werkt. Dat verwijt ik jou ook helemaal niet, alleen lijkt het mij dat als hij aan een kuur zou beginnen dat je ook weet van het hoe en waarom. Ik zeg verder niet dat jij verkeerde informatie geeft, maar daarom kom ik dus terug op het feit dat de ts zich beter eerst in kan lezen. Heeft verder ook niets met jou te maken en ik snap dan ook niet helemaal waarom je je aangevallen voelt, althans zo lijk je wel op me over te komen. Dat was dan ook helemaal niet de bedoeling. Ow en ik heb geen vriendin ofzo, dus nee ik denk dat er vannacht niet veel gaat gebeuren inderdaad.
      Last edited by jordy; 14-08-2009, 23:46.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
        Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, mijn reactie was namelijk niet bedoeld om te mierenneuken of om je te irriteren. Daarnaast heb ik mezelf al gecorrigeerd en was 'het aan raden van een kuur' verkeerd gezegd door mij, dat deed je inderdaad niet, je gaf hem inderdaad gewoon zoals je zelf ook al zij de info waar die om vroeg. Mijn excuses daarvoor dat was gewoon verkeerde woordkeus ok? Idd de basis, maar hij heeft alsnog geen idee waarom het zo werkt. Dat verwijt ik jou ook helemaal niet, alleen lijkt het mij dat als hij aan een kuur zou beginnen dat je ook weet van het hoe en waarom. Ik zeg verder niet dat jij verkeerde informatie geeft, maar daarom kom ik dus terug op het feit dat de ts zich beter eerst in kan lezen. Heeft verder ook niets met jou te maken en ik snap dan ook niet helemaal waarom je je aangevallen voelt, althans zo lijk je wel op me over te komen. Dat was dan ook helemaal niet de bedoeling. Ow en ik heb geen vriendin ofzo, dus nee ik denk dat er vannacht niet veel gaat gebeuren inderdaad.
        Luister man,
        ik voel me niet aangevallen door jou maar je blijft over iets kleins doorgaan.
        Natuurlijk moet hij eerst alles weten eer hij aan een kuur begint, ik denk ook dat hij dat zelf ook wel wil, tenminste dat hoop ik voor hem, tis niet iets dat je zomaar ff doet. Maar als iemand zegt: Ik wil een kuur gaan doen, geef mij advies dan is de basis het eerste wat je verteld. Het is enkel en alleen maar adviseren, niet dat je tegen hem zegt, hey joh dat moet je gaan doen, dat is helemaal aan hemzelf. Maar ik weet van mijzelf en ook van anderen, als je er over zit te denken dan doe je het ook, wat anderen je ook zeggen.
        Dus stop ermee en maak van zijn topic geen discussie-programma.

Comment

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Wat Jaap zegt.

@Snuff-Sann: Jordy reageert inhoudelijk op je post, corrigeert zich daarna nog. Als jij het een nutteloze discussie vindt, die jordy aan wil gaan, of je bent het niet eens met de inhoud is het goed dat je dat aangeeft. Echter, vragen als 'mag je er niet op vanavond?' mag je achterwege laten. Geen enkele reden om een dergelijke opmerking te maken als iemand gewoon tracht een discussie aan te gaan.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Wat Jaap zegt.

@Snuff-Sann: Jordy reageert inhoudelijk op je post, corrigeert zich daarna nog. Als jij het een nutteloze discussie vindt, die jordy aan wil gaan, of je bent het niet eens met de inhoud is het goed dat je dat aangeeft. Echter, vragen als 'mag je er niet op vanavond?' mag je achterwege laten. Geen enkele reden om een dergelijke opmerking te maken als iemand gewoon tracht een discussie aan te gaan.
              Hm, ik vond hem persoonlijk wel kunnen die opmerking.
              Hij bleef ook zo doorhameren, het leek wel of hij ergens zijn frustraties aan kwijt moest.
              Maar ok, ik zal het niet meer doen meesteres.

Comment

Originally posted by dumo View Post
                Ik weet nu echt niet wat ik moet doen he , riskeer ik het of niet ? In ieder geval ik wil zo snel mogelijk groeien , moet wel zeggen , ik eet en train als een beest!
                ik ben ook bang voor die rommel ouwe , maar zoals ze al zeggen , je traint nu 4 maanden en je ziet een goede vooruitgang. zolang je met dit tempo blijft groeien zou je geen haast moeten hebben want het lijkt best rap te gaan!

hou vol zoals je nu gaat , blijven trainen en vreten als een beest!

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Hm, ik vond hem persoonlijk wel kunnen die opmerking.
                  Hij bleef ook zo doorhameren, het leek wel of hij ergens zijn frustraties aan kwijt moest.
                  Maar ok, ik zal het niet meer doen meesteres.
                  Zoals pinada al zei het is gewoon een discussie, snap dan ook niet waarom je dan gelijk met dat soort opmerkingen komt. Vond het idd ook nergens op slaan, maar goed ik ga daar verder niet moeilijk over doen. Zoals ik al zei moet je dat nogmaals verkeerd begrepen hebben, want dat was helemaal niet het geval, ik moet geen frustraties kwijt. Mocht dat wel het geval zijn, zou ik daar anderen niet mee lastig vallen. Ik heb in elk geval m'n punt gemaakt, m'n excuses aangeboden voor m'n misplaatste woordkeuze en zie dan verder ook geen reden om er verder nog over door te gaan.

Back on topic!
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Ok, allemaal klaar nu, iedereen heeft zijn opmerkingen toe kunnen lichten. Als jullie nog verder willen hierover doe je dat maar lekker per PB of zo.

The fat lady has sung...
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

nu we weer back on topic zijn:

@ dumo
                      heb je foto's bekeken in de foto-sectie, jij kunt nog wel even wachten met a.s.
                      je hebt in die paar maanden flinke vooruitgang geboekt en het is nog helemaal niet nodig om aan de dboll te gaan. op de foto's kan ik zien dat je een redelijke aanleg hebt als ik zie wat je dus in die paar maanden hebt bereikt. wacht nog een jaar of 2-3 (liever nog iets langer), verdiep je goed in de literatuur van a.s. en kun je dan nog altijd kijken of je het alsnog wil gaan doen.

ik denk dat je op naturel nog aardig ver kan komen als je goed op je voeding let en goed traint.

zelf begon ik met trainen toen ik ongeveer 78kg woog en heb het naturel geschopt tot 107kg, en pas na 7 jaar trainen heb ik mijn eerste kuur gedaan met winny-tabs. dus je kunt ver komen alleen kost het wat tijd, inspanning, veel kennis en heel veel eten. doe je het goed kun je ver komen

greetz

Comment

Beter kun je natrual door trainen.
                        Als je echt zou gaan kuren zou ik beter geen dboll only pakken.
                        Beter injects zie wel dat je dit niet wilt maar kan je beter over nadenken.
                        Als het een oral is zou ik voor winny ,epistane of voor anavar gaan als je het geld hebt.
                        De massa die je hiermee wint is makkelijk te behouden en deze middelen ondrukken je HTPA niet volledig zoals de meeste middelen wel doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X