Derde kuur op Sustanon basis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Derde kuur op Sustanon basis

Tweede week van september start ik met mijn derde kuur.

Eerste kuur was dianabol only - Tweede kuur Test E only. Beide kuren gingen goed. Met dianabol een 8 kg bijgekomen vet% toe van 10.1 naar 11, van die 8 kg heb ik er 5 kunnen houden. Test E bracht een beter resultaat.

Stats op vandaag: 91 kg vet%:10.5 lengte 1.80m.

Deze winter zou ik flink willen bulken in een 12 W kuur op basis van Sustanon. Ik worstel wel nog met een eventuele combo.

Doel: 12-15 kg om er een 9 kg aan over te houden. Training- en voedingschema is tip top.

week 1-3: 250 mg sustanon eod
    week 4-12: 500 mg sustanon/w in 2 injecties en 0.5 Tren eod

of

week 1-3: 250 mg sustanon eod
    week 4-12: 500 mg sustanon
    week 1-12: 300 mg primobolan/w

PCT zowel nolva als clomid week 15-19

De sustanon eod in de eerste drie weken is bedoeld om vooral de kortste ester zijn werk te laten doen tot de langste inkickt. Is het een optie om in de eerste drie weken test P bij te nemen en de sustanon vin in het begin op 500 per week te nemen?
    Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

*hmm geen edit knop*

Ik heb ook een tijd getwijfeld tussen deca en primo. Meeste mensen met wie ik gesproken heb prefereerden deca. Meer gains, zelfde als primo maar sterker, etc...

Uit de informatie die ik erop heb nageslaan blijkt echter dat decca ook veel vocht vasthoudt en dat je met Primo kwalitatief betere gains krijgt. Klopt dit effectief? Iemand ervaring met deze twee?
    Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

hmmm blijkbaar zeer moeilijk of zeer belachelijk topic, niemand ervaring?

Comment

waarom primo? vind het meer passen in een cutting-schema. misschien omdat het relatief mild is?
        begin gewoon met sust op 500 en dan om de 5 dagen of 1x p/w. vind 250 eod wil erg veel. dat is 1000mg per week voor 3 weken lang. lijkt mij een beetje overkill.

met primo krijg je een betere kwaliteitsspieren maar de gains zullen denk ik wat minder zijn. ik zal niet zeggen dat het niet kan om primo toe te voegen maar er zijn volgens mij betere optie's. het kan dus wel maar dan zal ik primo doen met test e. volgens mij worden de results dan beter.

aangezien je serieus wil bulken denk ik zelf dat een test e met deca een betere optie is. dit heb ik al vaker gezegd dus val in herhaling. maar ik vind dit toch 1 van de betere combo's voor bulken. dat beetje vocht moet je dan maar voor lief nemen.

greetz

Comment

oja, als je graag een kickstart wil kun je ook week 1-4 dboll op 40mg per dag doen. ben ik zelf geen fan van. je kunt het ook milder doen door winny week 1-4 doen op 50mg eod

Comment

Originally posted by demi01 View Post
            oja, als je graag een kickstart wil kun je ook week 1-4 dboll op 40mg per dag doen. ben ik zelf geen fan van. je kunt het ook milder doen door winny week 1-4 doen op 50mg eod
            winny als kickstart lijkt mij niet wat echt

omdat je er vrij wijnig van voeld vergeleken met d-bol

d-bol voel je al werken einde je week, plus dat je er wel goed van aan komt

welke d-bol had je in gedachten als ik vragen mag
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

idd 250mg eod = 875mg sust pw. Ook ik denk dat je beter Test E en Deca kunt proberen, en gewoon om de 5 dagen zetten..

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                winny als kickstart lijkt mij niet wat echt

omdat je er vrij wijnig van voeld vergeleken met d-bol

d-bol voel je al werken einde je week, plus dat je er wel goed van aan komt

welke d-bol had je in gedachten als ik vragen mag

je zult bij winny idd wat minder merken maar je merkt het wel. het wordt weleens gedaan een kickstart met winny maar ik geef je gelijk dat er beter optie's zijn

Comment

Bedankt voor de raad mensen,

Ik ga die zeker ter harte nemen, Ik weet dat sust eod in de eerste drie weken zeer zwaar is. D-Bol is inderdaad een goede kickstarter maar orals is niet zo zeer mijn ding.

de reden waarom ik ga voor sustanon is omdat ik test E in mijn vorige cyclus had en ik nu eens wil zien wat sustanon voor me kan doen. Ok, ik ga een vertekend beeld krijgen omdat ik nu stack maar toch..

Is het geen optie om sust vanaf de eerste week op 500 te zetten en in de eerste drie weken test P bij te voegen. - Los van deca of prim -

ma Test P wo Sust vrij test P zo sust enz...

zo niet is het misschien een betere optie om voor test E te gaan.

Comment

Zoals ik al zei, ja test E... Nu wil je voor sust en test P gaan, niet doen.. Sust is al n blend... En ook Dboll is er in spuitvorm 25mg ml in vials van 10ml en is vrij goedkoop....

Comment

Sustanon 250mg ml is meestal test propionate 30mg test phenylpropionate 60mg test isocaproate 60mg en test decanoate 100 mg zoals je zelf ziet, moet je dus niet met test P erbij gaan klooien....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                        Sustanon 250mg ml is meestal test propionate 30mg test phenylpropionate 60mg test isocaproate 60mg en test decanoate 100 mg zoals je zelf ziet, moet je dus niet met test P erbij gaan klooien....

Ik ken de samenstelling van sustanon, het is net door die test p die erin zit dat ik in de eerste drie weken ofwel sust eod zou doen of de sust op 500 zetten en test p gebruiken zoadat ik eod een lading test p binnenkrijg. Dit om zo stabiel mogelijke bloedwaarden te verzekeren.

Het deel test p in sust, als je zelfs 2x/w prikt heb je er nagenoeg niets aan.

Alleen vind ik nergens iets terug van een sust/test p stack, vandaar mijn vraag. heh, het feit dat ik er niets over terugvind is misschien een teken aan de wand

Comment

goed alea jacta est

Het wordt:

week 1 tot 12: 750 mg test E
                          week 1 tot 12: 4-600 mg primo
                          week 13 tot 15: test p 1 ml eod

drie dagen na week 15 pct

Comment

Lekker kuurtje man.. Test is wel aan de hoge kant 500 mg zat genoeg lijkt me ?

Comment

500 is idd genoeg. maar als je meer wil doen kun je b.v. test e om de 5 dagen doen i.p.v. 1x in de week. maar waarom die test prop op het eind? zie daar het nut niet van. test e werkt ook nog +/- 3weken (of meer) door na je laaste spuit!!!

kortwerkende ester op het eind? Lijkt mij niet een super idee.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X