Derde kuur op Sustanon basis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by demi01 View Post
    500 is idd genoeg. maar als je meer wil doen kun je b.v. test e om de 5 dagen doen i.p.v. 1x in de week. maar waarom die test prop op het eind? zie daar het nut niet van. test e werkt ook nog +/- 3weken (of meer) door na je laaste spuit!!!

kortwerkende ester op het eind? Lijkt mij niet een super idee.

Eigenlijk een experiment, goed die lange ester werkt een 2-3 weken door maar continu in mindere mate. De laatste week is net nefast imo. Met de test P kan ik de test hoog houden tot de laatste dag van week 15 en drie dagen erna start m'n nakuur. Ik hoop zo neto over 15 weken meer te gainen en daarna minder te verliezen dan de kuur te doen zonder test P.

Ik weet het er zijn verschillende meningen hierover, veel vinden de test P beter als kickstart.
    Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

dan zou ik toch voor wat anders kiezen in die laaste weken. kijk test p valt bij mij niet zo goed met spuiten. na het spuiten krijg ik in de desbetreffende spier meestal een vochtophoping en is hij erg gevoelig +dik en dit duurt bij mij echt een week voor dat het weg is. (heb ik bij sust last van) als jij dit ook hebt sta je er niet om te springen om dus om de 3 dagen test p er in te rammen. zou dan toch terugvallen op primo om de gains goed vast te houden. primo op 3 misschien 4 wkn zal volstaan. en dan de tabs (ook al gaat mijn voorkeur hier niet naar uit)

Comment

en dan primo op het eind! niet de hele kuur door, die laat je vervallen. zou dan week 1 tot 12 test e en week 1-10 deca en vanaf week 13 primo. zelf geen ervaring mee maar misschien weet de rest wel of dit een goede combo is. leek mij wel een leuk kuurtje. dus dan vanaf week 13 tot b.v. week 16/17 primo en dan week 17 of 18 (afhankelijk van hoelang je de primo doorzet) starten met je nakuur

Comment

Thx Demi.

Of test P hetzelfde negatieve effect heeft op mij als bij jou kan ik niet zeggen, mocht ik het gebruiken dan is dit de eerste keer.

Het idee op te beginnen met deca en af te ronden met primo is iets om over na te denken. Maar ik zou de deca dan toch beperken tot de eerste 5 weken en vanaf week zes starten met de primo.

De tweede week van september starten we, ik zal een logje bijhouden. Ik ben zelf zeer benieuwd wat voor een resultaat ik zal boeken.
          Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

4weken primo zet geen zoden aan de dijk.. Minimum 8 .. Je doseerd de primo op 600 mg p/wk ? Gaat lekker knallen geloof me. Primo word erg intresant op die dosering.. Deca zou ik houden voor ander kuurtje.

Comment

Ik zou primo op 500mg minimaal pakken en voor minimum 10 weken.
              Vindt 12 weken echt lekker voor een primo kuur.
              No Pain No Gain

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X