Afvallen in bulk? Met gebruik van - - - - -

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen in bulk? Met gebruik van - - - - -

Na vele jaren trainen en gebruiken, begrijp ik nog steeds niet dat: A, als ik begin met mn kuur kom ik best snel aan (begrijpenlijk) maar na n week of 4 heb ik altijd (ja altijd) n terug val, van zo,n 3 kg. Daar begrijp ik geen moer van.. Als ik gewoon doorga lost dit zich na zo,n 2 weken weer op door weer stevig bij te komen... Kan iemand mij dit uitleggen?......... Ik geef bij deze wat gegevens mee van gebruik: HGH Somatropin 5iu pd,.. IGF1 100mcg pd, Elke 5e dag 500mg TestE ,... Nandrolon Deca 400mg,... Elke 4 weken wissel ik tussen IGF1 en Slin. En ik wissel Deca met Boldone. Ohw ja ik ben 182lang en weeg 123kg Ruud...

Niemand?

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Niemand?
      Denk dat de "grote jongens" niet online zijn Knul.
      Maar gewoon wachten, ze zullen echt wel reageren.
      Jij bent een poepie verder dan ik dus kan ik je weinig info geven.

Comment

Ik moet mij aansluiten bij Snuff-San. Als ik me niet vegis heb je mij nog wat raad gegeven onlangs. Ik heb er geen idee van hoe het komt dat je midden in je kuur een terugval kent.
        Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

Je alterneert elke vier weken tussen insuline en IGF. Aangezien dat steeds verandert zou ik daar de oorzaak zoeken.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

OK kan ik inkomen Gen, maar het is alleen in de eerste 4 weken.....

Comment

Sorry verstuurde te snel... Al ga ik erna 8 maanden door, het gebeurt niet weer....

Comment

Gebruik je een kickstart die de eerste 3-4 weken een hoop vocht vasthouden?
                Dan zou je na 4 weken weer een aantal gk kwijt kunnen raken.
                Who's the Chef

Comment

Vocht zou inderdaad ook goed kunnen. Heb je het ook altijd? Of wisselde je nog wel eens na vier weken van merk GH?
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sorry voor mn late reply. Nee ik gebruik geen kickstart, niet dat ik er tegen ben hoor en ik deed dat jaren geleden dan ook wel.. Maar omdat ik de kuur altijd minimaal 8mnd doe, sla ik de kickstart over.. Zal het hier aan liggen?? Ik wil het gewoon graag weten, in de kuur willen we allemaal vooruit he. En 2 weken terugval plus ook nog 3kg verliezen is zonde. Het duurt dan 4 weken voordat je weer bent waar je al was.. Nu zal je zeggen wat maakt dat uit op 8mnd? Mijn gedachte hierover is, die weken zijn verlies en haal je nooit meer in.. En daar is het wel wat te prijzig voor niet dan? Thanks voor de reply Gen & Been....

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Vocht zou inderdaad ook goed kunnen. Heb je het ook altijd? Of wisselde je nog wel eens na vier weken van merk GH?
                      Ja Gen altijd na de eerste 4 weken. En nee ik gebruik altijd somatropin HGH zelfde merk en fabrikant...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X