Anavar als nakuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anavar als nakuur

Allright, volgende vraag waar ik graag zoveel mogelijk info over wil hebben.
    Ik las dat je Anavar na een kuur kunt gebruiken om je gains vast te houden.
    Vraag 1: Is dit zo, kan het?
    Vraag 2: Wanneer ja, wat is het moment van gebruik? Als je een 10 weken kuur doet, met in week 13-16 een nakuur?
    Vraag 3: Wanneer ja, hoeveel en hoelang?
    Alvast bedankt.

Snuff, Snuff. Waar ben je nou mee bezig man? Maak gewoon je kuur af, en neem dan de nodige tijd rust. Als je lichaam weer op peil is, kun je altijd nog n stevige kuur pakken.. Vergeet niet dat dit je eerste echte kuur is he?

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Snuff, Snuff. Waar ben je nou mee bezig man? Maak gewoon je kuur af, en neem dan de nodige tijd rust. Als je lichaam weer op peil is, kun je altijd nog n stevige kuur pakken.. Vergeet niet dat dit je eerste echte kuur is he?
      Wie zegt dat ik het ga doen???
      Ik wil gewoon info erover, that's all.

Comment

een AS is nooit een nakuur, maar altijd een kuur.
        the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
          een AS is nooit een nakuur, maar altijd een kuur.
          Ok, vergeet het woord nakuur.
          Anavar na 10 weken kuren, puur om je gains vast te houden.
          Is dat mogelijk of niet?

Comment

heb zo ook al is wat gelezen snuff, maar je gebruikt al dboll.. Zou het zo laten en dat geld voor een betere nakuur.

Comment

Anavar (Oxandrolone) (17b-hydroxy-17a methyl-2oxa-5a-androstane-3-one) oftewel milde testosteron.. Met Form C19H3003.. bestaat sinds 1964.. AL, 8-12uur.. Detectie tijd 3 weken.. Doel: kracht & en cut.. En niet voor bulk of weight gain... Ook niet bedoeld voor onderhoud, dus?...

Comment

Originally posted by tino View Post
                heb zo ook al is wat gelezen snuff, maar je gebruikt al dboll.. Zou het zo laten en dat geld voor een betere nakuur.
                Zover ik Snuff heb begrepen was of is de dboll alleen n kickstart voor hem. Hij praat nu over vervolg...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Zover ik Snuff heb begrepen was of is de dboll alleen n kickstart voor hem. Hij praat nu over vervolg...
                  Precies.

Comment

Is beter bekend als bridgen tussen kuurtjes. In mijn optiek nog niet zo'n stom idee, maar weet niet of je hormonale axis zwaarder onderdrukt blijft als hij van nul af komt dan wanneer hij gewoon op peil is en je gooit er var in.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Is beter bekend als bridgen tussen kuurtjes. In mijn optiek nog niet zo'n stom idee, maar weet niet of je hormonale axis zwaarder onderdrukt blijft als hij van nul af komt dan wanneer hij gewoon op peil is en je gooit er var in.
                      Allright.
                      Dan zijn er dus een aantal mogelijkheden.

10 weken kuur
                      2 weken rust
                      ... weken anavar
                      4 weken nakuur of

10 weken kuur
                      ... weken anavar
                      2 weken rust
                      4 weken nakuur of

10 weken kuur
                      ... weken anavar
                      4 weken nakuur of

10 weken kuur
                      2 weken rust
                      4 weken nakuur
                      ... weken anavar

Welke zou dan het best zijn en waarom?
                      En met anavar gewoon de nomale hoeveelheid en duur van inname aanhouden?

Comment

Nakuur als laatste.. Waarom de Anavar? Test is test... Je mag niet meteen nakuren omdat je Deca gebruikt. Ik zou dan gewoon de testE die 3 weken doortrekken.. Omdat het weer ff duurt voordat je weer op de Anavar reageert..

Comment

kerel, tussen je kuur en nakuur kun je best anavar pakken, na de nakuur neem je je rust, ook anavar onderdrukt dus herstellen doe je niet met anavar of proviron snap ie?? veel mensen doen het wel maar ik geloof er niet in.

wat bridgen betreft, de een zegt wel de ander niet. big cat bijv is er op tegen en hij weet waar ie t over heeft..... maja ik doe het zelf ook tussen de kuren door op de anavar om wat meer en langer over te houden terwijl je je vet en vocht weer afbouwt. maar dit wel na 3 weken rust na de nakuur!! en niet langer dan 4 weken ervan uitgaande dat ik in tegenstelling 4 weken anavar niet als echte kuur zie maar meer als onderhoud omdat ik al wat meer zwaardere kuren achter de rug heb.
                          voor mij is time on= is time off niet van toepassing omdat ik 2 kuren per jaar pak. er is genoeg info te vinden over bridgen op het net.
                          uut grunn!

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
                            kerel, tussen je kuur en nakuur kun je best anavar pakken, na de nakuur neem je je rust, ook anavar onderdrukt dus herstellen doe je niet met anavar of proviron snap ie?? veel mensen doen het wel maar ik geloof er niet in.

wat bridgen betreft, de een zegt wel de ander niet. big cat bijv is er op tegen en hij weet waar ie t over heeft..... maja ik doe het zelf ook tussen de kuren door op de anavar om wat meer en langer over te houden terwijl je je vet en vocht weer afbouwt. maar dit wel na 3 weken rust na de nakuur!! en niet langer dan 4 weken ervan uitgaande dat ik in tegenstelling 4 weken anavar niet als echte kuur zie maar meer als onderhoud omdat ik al wat meer zwaardere kuren achter de rug heb.
                            voor mij is time on= is time off niet van toepassing omdat ik 2 kuren per jaar pak. er is genoeg info te vinden over bridgen op het net.
                            Thnx for the info buddy.
                            Dus Anavar kan als herstel worden gebruikt, is dat meteen na je kuur?
                            4 weken lang en hoeveel? Dan 2 weken niks en dan nakuren?

Op hoeveel mg zou ik dan moeten zitten wanneer ik zou gaan bridgen?

Comment

Dat zei hij niet, je moet het wel goed lezen Snuff... Hij zei Anavar onderdrukt ook. Je hersteld er dus niet van...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X