Clen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by laurann View Post
    Beginnen doet hij toch wel dus we kunnen hem beter goed informeren inplaats van zeggen dat het "slecht" voor hem is. Dat weet hij zelf ook wel en zal wel genoeg informatie en alles hebben voor zichzelf.
    idd. zo zie ik het ook.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ach het is jouw lijf he? Ik hoef je zeker ook niet te zeggen of te waarschuwen dat het jouw nog zo jonge lijf en systeem kan vernietigen? OK, aan de hand van de keuze die je hebt gemaakt (eerst Eph nu Clen) neem ik aan dat je zo veel mogelijk wilt afvallen. Hoeveel materiaal (mg clen) ben je van plan tot je te gaan nemen, Dagelijks of wekelijks? Spuiten of slikken?

Comment

Teveel te snel willen, geen geduld dus dan maar as proberen op veel te vroege leeftijd. Ben ik wel de zoveelste met zo'n reactie maar daar vraagt het ook om.
        " Failure is not an option "

Comment

Originally posted by Flexer View Post
          Teveel te snel willen, geen geduld dus dan maar as proberen op veel te vroege leeftijd. Ben ik wel de zoveelste met zo'n reactie maar daar vraagt het ook om.
          Jullie hebben dan ook helemaal gelijk.. Maar moet je hem dan laten barsten? Als hij dat wil, gebeurt het toch hoe dan ook.. Ik neem aan dat je hem dan op zn minst moet proberen te helpen.. Zodat hij zn lijf niet helemaal naar de klote helpt.. Waar of niet?

Comment

Ergens ja, ergens nee. Ja, want anders kan het zijn dat hij een groter risico loopt, maar nee, door die info te verstrekken wordt het gebruik laagdrempeliger en kan het zijn dat hij mede door jou info de stap eerder zet dan wanneer je niks zegt. Lastige materie.

Anyways: vind het volkomen debiel dat je met je zeventien jaar gaat beginnen aan een product dat erom bekend staat aardig klote te zijn voor je hart, en ook nog wel eens verkeerd gedoseerd wordt met nare afloop.

Zoek een potje mitotropin op, en gebruik dat in combinatie met een goed eetschema, en behoorlijke trainingen. Gaat stukken beter, en gezonder.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Van wat ik heb gelezen was hij dd 24 al begonnen... Mijn reactie is van vandaag, en dus een week later. Sorry Gen, maar ik help hem dus over geen enkele drempel.....

Comment

slotje!!
                bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Waarom? Wordt de grond je te heet onder te voeten?

Ik hoop dat je begrijpt dat de 'afkeurende' reacties hier in dit topic goedbedoeld zijn en ik hoop ook dat je er wat mee doet.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                    Van wat ik heb gelezen was hij dd 24 al begonnen... Mijn reactie is van vandaag, en dus een week later. Sorry Gen, maar ik help hem dus over geen enkele drempel.....
                    Je hebt gelijk, maar ik reageerde meer in het algemeen op de vraag of we mensen zouden moeten helpen die er echt nog niet aan toe zijn.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X