Kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur

Hallo lui,

Ga weer kuren, ben nu 95 kg, 21% vet, 1.90 lang. ga morgen beginnen.
    Begin met 1000mg testo per week en 50mg dianabol per dag, gedurende 10 weken. Heb tevens een bulkdieet ernaast (van WdB)
    Daarna ga ik 4 weken aan de Winstrol en Clomid, (tevens op dieet veel eiwitten minder koolhydraten) dan aan de testo prop, 500mg per week gedurende 2 maanden...
    Hebben jullie nog op of aanmerkingen, misschien moet ik het her en der nog aanpassen, kan nu nog!!!

Grtz

10 weken aan de d bol lijkt me niet echt verstandig, de eerste vier weken wordt meestal gedaan zodat de test beter kan inslaan.
    stil growing

Comment

Beetje overdreven allemaal. Zo gewoon frontloaden met test, daarna op 500mg/week houden. Dbol voor 4-6 weken a 30-50mg/dag. Winny op het eind zonder de clomid!!! Na de winny (neem aan injects) pct.

Grtz

Comment

als je dboll neemt hebje niet echt frontload nodig.
        je kan de test op 1000mg 10 weken doen, mar de dboll zeker niet.
        hooguit de eerste 6 weken.
        het is niet verstandig omdaarna meteen ook winny te nemen omdat het een TE grote belasting voor je lever is. als je de winny neemt om droger te worden, dan is je kuur een slechte keuze, omdat je al 21% vet hebt en dan ook nog es een zware test. kuur neemt. dat resulteert in zo'n 25% als het niet meer is.
        als het vet je niet boeit, dan hoef je de winstrol sowieso niet te doen.
        wat verwachtje eigenlijk van de kuur?
        gr. bruce
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Bedankt voor de reacties,
          Was er vergeten bij te zeggen dat ik de dianabol 4 weken bij doe. Maar goed, Mijn bedoeling is om eerst goed aan te komen, hoop in combi met voeding zo'n 15 a 20 kg, ik weet dat ik ook weer verlies door winny te gebruiken. Vet percentage in de eerste 10 weken maakt me niet uit. (al word het 30%) Als ik daarna maar droger word. Dus vandaar dat ik voor Winny heb gekozen. Om daarna die testo prop weer te gebruiken om niet teveel te verliezen. Aan het einde van de kuur hoop ik 10kg over te houden.
          Is dit wel haalbaar dan met deze kuur, of is het teveel van het goede.

Grtz

Comment

Is zeker haalbaar...
            Waarom niet aan meteen test-prop en winstrol? Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af...
            Als je een andere combi neemt kom je misschien wat minder aan maar wordt je wel droger. Je hebt er uiteindelijk ook nog eens minder goodies voor nodig en bespaard een leuk centje.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X