anabolen/steroiden... wel of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@bong bong: Kappen met dat kinderachtige geneuzel. Je mening ventileren en daarover discussiëren, prima. Helemaal goed als je je mening ook nog met fatsoenlijke argumenten kan onderbouwen. Op de man spelen, kappen daarmee.

@ Snuff: Je zegt dat je je doelen niet meer natural kan bereiken omdat je daar te oud voor bent. Wat zijn die doelen? En waarom heb je ervoor gekozen om dan a.a.s. te gebruiken in plaats van je neer te leggen bij de beperkingen van je lichaam?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Jah man, en de eerste 3 waren alleen maar cardio.
      Lijkt me wel een beetje snel om dan al aan de AS te beginnen....
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        @bong bong: Kappen met dat kinderachtige geneuzel. Je mening ventileren en daarover discussiëren, prima. Helemaal goed als je je mening ook nog met fatsoenlijke argumenten kan onderbouwen. Op de man spelen, kappen daarmee.

@ Snuff: Je zegt dat je je doelen niet meer natural kan bereiken omdat je daar te oud voor bent. Wat zijn die doelen? En waarom heb je ervoor gekozen om dan a.a.s. te gebruiken in plaats van je neer te leggen bij de beperkingen van je lichaam?
        Ik ben altijd een lange vent geweest, een ectomorf met een beetje meso en endo. Maar heb er altijd van gedroomd om meer massa te krijgen, maar dan echt meer. Altijd als ik een aardig eindje op weg was in mijn sport kwam er wat tussen. Heb 4 jaar trainingservaring met 2 stops, een van een half jaar en een van een jaar. Vooral dat jaar (nieuwe vriendin) heb ik niet echt op mijn lichaam gelet en was enorm aangekomen. Gelukkig is dat weer weg maar ben nu op een leeftijd aangekomen dat ik gewoon weet dat ik het naturel niet voor elkaar meer krijg, althans niet de hoeveelheid massa die ik wil hebben.
        En mij erbij neerleggen???? Never.
        Omdat het gebruik van AS geen belemmering voor mij is en ook omdat ik daarmee toch nog mijn doel bereiken kan.
        Ik heb een hoop opgegeven om het nu toch nog voor elkaar te krijgen, en ik ben nou eenmaal koppig, ik zal ermee doorgaan, tenzij mijn gezondheid er echt mee in gevaar komt, maar op dit moment (ff afkloppen) gaat alles nog goed.
        Hoop je vraag hiermee te hebben beantwoord en ook die van Ashley.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
          Lijkt me wel een beetje snel om dan al aan de AS te beginnen....
          Was maar een geintje, dat van Martin27 overigens ook.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Was maar een geintje, dat van Martin27 overigens ook.
            Gelukkig ben ik snugger genoeg om te weten dat dat een geintje was

En wat is je doel dan?

Comment

@Snuff: Mijn vraag is zeker beantwoord. Reden dat ik het vroeg overigens was pure interesse. Was benieuwd naar je over- en afwegingen.

En mijn mening over a.a.s. gebruik(ers) is het afgelopen anderhalf jaar enorm bijgesteld, mede door de verhalen hier op bodynet te lezen. Dus ik dacht, wellicht door gewoon je verhaal te doen, wordt er iets meer begrip gecreëerd. Hoeven mensen het nog steeds niet goed te keuren of het ermee eens te zijn, maar begrijpen ze het beter. Lijkt me een stuk constructiever dan lijnrecht tegenover elkaar gaan lopen roepen dat je voor of tegen bent .
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

als je goed kan lezen heb ik mijn mening verteld en was snuff degene met zijn kinderachtige opmerking!

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                  als je goed kan lezen heb ik mijn mening verteld en was snuff degene met zijn kinderachtige opmerking!
                  Oe oe oe, hij begon hij begon!

Weet toch heel zeker dat ik Snuff al gewezen had op zijn manier van discussiëren.

Verder nog iets constructiefs toe te voegen aan deze discussie?

Comment

@Snuff: Mijn vraag is zeker beantwoord. Reden dat ik het vroeg overigens was pure interesse. Was benieuwd naar je over- en afwegingen.

En mijn mening over a.a.s. gebruik(ers) is het afgelopen anderhalf jaar enorm bijgesteld, mede door de verhalen hier op bodynet te lezen. Dus ik dacht, wellicht door gewoon je verhaal te doen, wordt er iets meer begrip gecreëerd. Hoeven mensen het nog steeds niet goed te keuren of het ermee eens te zijn, maar begrijpen ze het beter. Lijkt me een stuk constructiever dan lijnrecht tegenover elkaar gaan lopen roepen dat je voor of tegen bent .
                    It's allright Pin, heb er echt geen moeite mee wanneer iemand zoiets aan mij vraagt.
                    Overigens, mijn trainingsjaren zijn jaren van serieus bezig zijn, daarvoor ook al zo'n 3 jaar in de sportschool aanwezig maar dat was meer om wat kracht op te doen voor mijn voetbal. Heb tot mijn 35e in het doel gestaan.

Comment

Oe oe oe, hij begon hij begon!

Weet toch heel zeker dat ik Snuff al gewezen had op zijn manier van discussiëren.

Verder nog iets constructiefs toe te voegen aan deze discussie?
                      ik heb mijn mening verteld en als iemand die niet accepteerd en komt met kinderachtige opmerkingen die nergens op slaan! ga ik daar op in ja. ben je het daar niet mee eens dan??

Comment

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                          ik heb mijn mening verteld en als iemand die niet accepteerd en komt met kinderachtige opmerkingen die nergens op slaan! ga ik daar op in ja. ben je het daar niet mee eens dan??
                          Snuff maakte niet voor niets gebruik van een smiley. Hij heeft zelfs daarna nog expliciet gezegd alleen een beetje aan het teasen te zijn. Laat je niet zo opnaaien joh.

En het gaat niet om het wel of niet accepteren van meningen. Jij geeft je mening en iemand gaat daarop in. Lijkt me redelijk normaal in een discussie.

Overigens nog een vraag mijnerzijds. Je zei dat ze 'die teringtroep nooit hadden moeten uitvinden'. Ukkie zei al dat 'die teringtroep' gebruikt wordt als medicijn. Oftewel, als die 'teringtroep' nooit was uitgevonden, waren een hoop mensen slechter af geweest dan dat ze nu zijn. Waarom vind je het dan teringtroep?

Comment

Originally posted by Ashley View Post

Comment

hey snuff-sann, ik begrijp uit jouw uitleg dat je al 4 jaar flink in de sportschool bezig bent maar je droom nog niet behaalt hebt. zie je in 4 jaar tijd dan zo weinig verschil??, of is t niet bevredigend genoeg en had je meer verwacht dat je daarom aan de AS gaat? ben nieuwsgierig..
                              Doubt me, Hate me, You are the inspiration i need!!
                              @ Cut

Comment

Snuff maakte niet voor niets gebruik van een smiley. Hij heeft zelfs daarna nog expliciet gezegd alleen een beetje aan het teasen te zijn. Laat je niet zo opnaaien joh.

En het gaat niet om het wel of niet accepteren van meningen. Jij geeft je mening en iemand gaat daarop in. Lijkt me redelijk normaal in een discussie.

Overigens nog een vraag mijnerzijds. Je zei dat ze 'die teringtroep nooit hadden moeten uitvinden'. Ukkie zei al dat 'die teringtroep' gebruikt wordt als medicijn. Oftewel, als die 'teringtroep' nooit was uitgevonden, waren een hoop mensen slechter af geweest dan dat ze nu zijn. Waarom vind je het dan teringtroep?
                                ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel. natuurlijk moet het er zijn voor medicijn, maar ik ken een hoop lui waarbij het veel slechts heeft aangedaan. zelfs dodelijke gevolgen. tegenwoordig denk iedereen er zo makkelijk over! en toch gebruiken terwijl je weet dat het troep is en zoveel gevolgen kan meebrengen. het verneukt gewoon je lichaam punt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X