anabolen/steroiden... wel of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• anabolen/steroiden... wel of niet?

ik ben benieuwd...

Hoe wordt er hier op bodynet gedacht over anabolen/steroiden?

anabolen/steroiden in pilvorm tot je nemen of injecteren....

Wat vinden jullie ervan, gaat het te ver en vind je dat men gewoon natural de spieren moet kweken, of moet het kunnen en zie je geen bezwaar?

ikzelf vind het te ver gaan,
    vind het respectloos naar je lichaam toe om er anabolen/steroiden in te stoppen om het gewenste resultaat sneller tot stand te laten komen. Het getuigd van het niet hebben van doorzettingsvermogen en geduld en discipline om het zelf te doen.
    Ik zie het als de "makkelijke" uitweg.

Laat mr horen!!
    Doubt me, Hate me, You are the inspiration i need!!
    @ Cut

Ik vind het niet te ver gaan. Het is je eigen keuze en je eigen lichaam. Sommige mensen zijn al ontzettend ver gekomen en hebben al veel doorzettingsvermogen getoond, maar willen gewoon net dat beetje extra bereiken. Ik zou liever pillen slikken dan injecties, maar dat is gewoon naaldfobie.

Comment

Originally posted by Markess View Post
      ik ben benieuwd...

Hoe wordt er hier op bodynet gedacht over anabolen/steroiden?

anabolen/steroiden in pilvorm tot je nemen of injecteren....

Wat vinden jullie ervan, gaat het te ver en vind je dat men gewoon natural de spieren moet kweken, of moet het kunnen en zie je geen bezwaar?

ikzelf vind het te ver gaan,
      vind het respectloos naar je lichaam toe om er anabolen/steroiden in te stoppen om het gewenste resultaat sneller tot stand te laten komen. Het getuigd van het niet hebben van doorzettingsvermogen en geduld en discipline om het zelf te doen.
      Ik zie het als de "makkelijke" uitweg.

Laat mr horen!!
      ik denk dat er een verschil is tussen mensen die al jaren trainen, al ver staan, veel ervaring en kennis hebben en dan de nodige "edge" willen, en mensen die nog maar net bezig zijn, er geen snars van kennen en geen flauw id hebben wat de gevolgen kunnen zijn, en maar wat nemen omdat ze "al" 6 maand trainen als een viswijf.

Met de eerste groep heb ik geen problemen, met de 2de vind ik het zonde.
      the one and only tabata overlord

Comment

Tja is een topic met voor en tegen standers.

pilvorm slechter voor je lever. injectie een week een stijve spier.

zijn veel ervaren mensen die het gebruiken om tot over de naturel grens te komen. denk aan de proffs. om nog zwaarder te kunnen. om nog droger te staan. maar ook de beachboys die met 3-9 maanden kuren al willen beginnen.

Comment

Niet voor mij in ieder geval ik heb het ook niet zo op naalden.
          Moest voor mijn vakantie ook twee spuiten hebben ben er ongeveer 30 min mee bezig geweest, zweet op het voorhoofd triest maar waar.

En groei nog genoeg zonder.

Als andere die keuze maken moeten ze zelf weten.
          Ik vind wel dat er te snel naar gegrepen wordt als het af en toe zo lees en hoor.
          En vaak hebben die mensen geen tot weinig kennis van as jammer vooral voor hun zelf.
          Maar als je weet wat je doet en het is een wel overwogen keuze waarom niet.
          En zoals met alles ,geniet met mate.

En zelf zit ik ook niet op striemen te wachten door een te snelle groei.

Denk ook als het dan wil doen doe het dan goed en neem een degelijke kuur met pillen als kickstart en injects als bv test e en een goede nakuur,
          Last edited by moscomau; 29-08-2009, 21:14.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

op de juiste manier gebruikt is het NIET de makkelijke uitweg.
            wat je tegenwoordig ziet is vele sukkels van 17 a 18 jaar, die idd die uitweg zoeken. maar als je al jaren traint, je heb alles op orde, en je wilt verder maar komt niet verder, dan is het HET NEXT LEVEL. alleen zie je zoveel gasten die binnen zeer korte tijd (bijv. half jaar trainen of 1 jaar trainen) meteen aan de shit gaan. waar ik me aan irriteer is zombies die nog op school zitten en het doen om stoer te zijn uke
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              Tja is een topic met voor en tegen standers.

pilvorm slechter voor je lever. injectie een week een stijve spier.

zijn veel ervaren mensen die het gebruiken om tot over de naturel grens te komen. denk aan de proffs. om nog zwaarder te kunnen. om nog droger te staan. maar ook de beachboys die met 3-9 maanden kuren al willen beginnen.

dan toch een week een stijve spier, naarmate raak je er wel gewent aan hahaha.

Comment

Ik denk dat als je echt de top wilt bereiken wel zult moeten gebruiken, kijk maar naar hoe groot ze tegenwoordig zijn, dat is naturel (bijna) niet haalbaar.
                Ben ik er tegen nee, ben ik er voor......... nee ook niet.

Comment

idd zo lang mogelijk naturel trainen. he zelf 7 jaar enorm hard naturel getrainf en van 75 naar 109kg

Comment

soory drukte op een verkeerde knop waardoor bericht werd geposted. maar idd ik ben niet tegen op a.s. ik vind het een meerwaarde als je een doel voor ogen hebt zoals wedstijden als sterkste man oof BB. is dat niet het geval moet je voorzichtig zijn en het niet uit de hand laten lopen. sommigen zie ik hoeveelheden a.s. nemen die nergens op slaan

Comment

Nee ik ben er niet op tegen. Kiezen tussen tabletten en spuiten is snel gemaakt, geen tabletten dus. En ja as ga je gebruiken als je naturel op n dood spoor zit,en niet meer vooruit gaat. Je hebt wel gelijk Markess er word soms veel te snel naar gegrepen. Maar met geduld en dicipline alleen kom je na verloop van tijd toch vast te zitten.. Ik heb eerst 8 jaar naturel getraind, en zat dus ook helemaal vast. Dan is de keuze snel gemaakt...

Comment

Mensen maken vaak een vergissing door een scheiding te maken tussen 'goede' en 'slechte' drugs.
                        Zij vinden bijvoorbeeld iemand die op straat een joint rookt een verslaafde maar iemand die in de kroeg een biertje drinkt normaal.
                        Of iemand die AS gebruikt a-sociaal en iemand die slaappillen voorgeschreven krijgt, en na verloop van tijd er afhankelijk van wordt, gewoon.
                        Kijk bijvoorbeeld naar Michael Jackson. Die stierf aan voorgeschreven medicijnen. Oke, hij maakte er misbruik van maar het kon allemaal maar.
                        Dus ook de wet maakt een verschil in drugs.
                        Hier in Engeland bijvoorbeeld staat cider en stella artois erom bekend om na het nuttigen aggressief te worden, maar het is legaal om te doen. Het roken van wiet is hier zwaar verboden. Ze moeten het eigenlijk omdraaien hier en het roken van wiet legaal maken want dat maakt die hooligans hier kalm en relaxed.
                        Oke, drugs zoals cocaine en heroine, ja die zijn echt slecht.
                        Ik persoonlijk zie het anders. Ik zie drugs meer in wat het voor je kan doen.
                        Of het volgens mensen of de wet nu goed of fout is, als ik het genoeg save vind dat maak ik een overweging om het te gebruiken, maar het moet natuurlijk wel doen wat ik wil dat het doet.
                        Ik ben 41 jaar, heb een aantal jaren trainings-ervaring, ben 2 keer een poos gestopt, en ik weet dat ik naturel niet meer kan opbouwen wat ik in gedachten heb.
                        Daarom ben ik begonnen met het kuren en dus NEE, ik ben er totaal niet op tegen.

Comment

ben er niet op tegen, zelf zal ik niet gebruiken, me doelen kan ik zo ook wel halen
                          en wat iemand anders gebruikt zal me een worst wezen, kan er niet mee zitten, ook al gebruiken ze vanaf de eerste dag dat ze gaan trainen, nee het boeit me niet wat ze doen.
                          160kg squat
                          225kg deadlift
                          130kg benchpress

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                            ik denk dat er een verschil is tussen mensen die al jaren trainen, al ver staan, veel ervaring en kennis hebben en dan de nodige "edge" willen, en mensen die nog maar net bezig zijn, er geen snars van kennen en geen flauw id hebben wat de gevolgen kunnen zijn, en maar wat nemen omdat ze "al" 6 maand trainen als een viswijf.

mee eens!!! f*ckin beach boy pussy's
                            uut grunn!

Comment

Originally posted by Genjuro View Post

Je neemt me de woorden uit de mond idd trouwens je eerste jaren heb
                              je dat niet nodig als je weet wat je doet kom je genoeg bij de eerste jaren en niet zoals velen al na enkele weken of maanden al lopen te slikken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X