begin nakuur? Nolva/Clomid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post
    Ik begrijp best dat je nu denkt, dat is n heel gereken.. Is niet nodig, gewoon naar de langste ester kijken en de rest daar op aanvullen.. Dus ja, als je Deca neemt zet je het beste je TestE door tot je zeker weet dat de Deca uit de bloedbaan is.. Je kunt ook kiezen voor n kortere ester natuurlijk...
    Ik bestel wel een extra shotje Test-e, haha.
    Dus zal die 11 weken gaan lopen en deca 10.
    Waarom heeft niemand dan wat gezegd, jullie hebben mijn kuur-plan toch gezien?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Wel slim dat je dit doet bro. 12 weken test e en 10 weken deca is ook goed.
      No Pain No Gain

Comment

Ik schijn trouwens ergens gelezen te hebben dat de uitwerktijd van Deca echter slechts 2 weken is, ook al wordt beweerd van 3.
        Zal nog eens zoeken.

Comment

Originally posted by hec_ View Post
          Wel slim dat je dit doet bro. 12 weken test e en 10 weken deca is ook goed.
          Ja klinkt wel verleidelijk kerel,hehehe, maar ben iets groots van plan in januarie volgend jaar, dus kan ik deze kuur niet te lang doortrekken.

Comment

Het is ook geen verplichting om te doen.. Maar bewezen beter, en met minder terug val na de kuur als je het op elkaar afstemt.. En ik meen gezien te hebben dat (ik weet echt niet meer wie) het al eens geadviseerd is aan je Snuff.. Het is zonde als je weer veel verlies hebt na de kuur..... En er zijn duizenden die kuren en er echt niet naar kijken, vind het zonde van je energie tijd en geld.. Er zijn er ook die niet begrijpen dat ze zoveel verliezen erna, maar ook niet meer gaan eten... Meer spier massa hebben en houden? Eten aan passen na de kuur, meer massa hebben kost meer energie...

Comment

Ik schijn trouwens ergens gelezen te hebben dat de uitwerktijd van Deca echter slechts 2 weken is, ook al wordt beweerd van 3.
              Zal nog eens zoeken.
              Eergisteren heb ik n lijst geplaatst van de duur van de div stoffen... Kijken Snuffje wheeehehehe..

Comment

Zal nog eens zoeken.
                Eergisteren heb ik n lijst geplaatst van de duur van de div stoffen, en hoelang erna je moet wachten ... Kijken Snuffje wheeehehehe..

Comment

Het is ook geen verplichting om te doen.. Maar bewezen beter, en met minder terug val na de kuur als je het op elkaar afstemt.. En ik meen gezien te hebben dat (ik weet echt niet meer wie) het al eens geadviseerd is aan je Snuff.. Het is zonde als je weer veel verlies hebt na de kuur..... En er zijn duizenden die kuren en er echt niet naar kijken, vind het zonde van je energie tijd en geld.. Er zijn er ook die niet begrijpen dat ze zoveel verliezen erna, maar ook niet meer gaan eten... Meer spier massa hebben en houden? Eten aan passen na de kuur, meer massa hebben kost meer energie...
                  Hm, zou ff niet zo snel weten wie dat gezegd zou kunnen hebben, ach ja.
                  Nee inderdaad Knul, wil zo weinig mogelijk verliezen, dus probeer ik zo goed mogelijk mijn kuur te doorlopen. FF wat anders, heeft niks met deze topic te maken dus moet je me maar een PM sturen. Eten aanpassen na de kuur, dat is een interessant onderwerp, daar kun je me wel wat info over geven.

Comment

Eergisteren heb ik n lijst geplaatst van de duur van de div stoffen, en hoelang erna je moet wachten ... Kijken Snuffje wheeehehehe..
                    Heb ik al gezien, en toch heb ik het gelezen over Deca.

Comment

Heb ik al gezien, en toch heb ik het gelezen over Deca.
                      Ook als je twijfelt aan de duur (ester) van je Deca, Test altijd langer doortrekken.. Deca apart wil je echt niet in de bloedbaan... Van Deca alleen word je zo impotent als n plastic zakje... Ook als je Deca te hoog staat in combinatie met je Test....

Comment

Ook als je twijfelt aan de duur (ester) van je Deca, Test altijd langer doortrekken.. Deca apart wil je echt niet in de bloedbaan... Van Deca alleen word je zo impotent als n plastic zakje... Ook als je Deca te hoog staat in combinatie met je Test....
                        Ja dat van Deca lager houden wist ik, maar omdat ik, en ik weet het zeker, ergens las dat je deca ook op 2 weken moet houden, dacht ik dat mijn kuur in orde was.

Comment

Ja dat van Deca lager houden wist ik, maar omdat ik, en ik weet het zeker, ergens las dat je deca ook op 2 weken moet houden, dacht ik dat mijn kuur in orde was.
                          Je kuur in orde is? Natuurlijk is jouw kuur in orde.. Als dat niet zo was had ik er wel allang op gesprongen.... Zowel hier als prive.. Dus geen nood, dit is perfectioneren voor en van de tijd erna... Ik heb het net nagekeken, jij hebt Deca Norma = 3 weken 100%

Comment

Je kuur in orde is? Natuurlijk is jouw kuur in orde.. Als dat niet zo was had ik er wel allang op gesprongen.... Zowel hier als prive.. Dus geen nood, dit is perfectioneren voor en van de tijd erna... Ik heb het net nagekeken, jij hebt Deca Norma = 3 weken 100%
                            Cheers buddy.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X