Eerste inject, test prop voor 4-6 wkn 15omg/eod

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste inject, test prop voor 4-6 wkn 15omg/eod

Voila,

net 1.5 ml in mijn linkerbeen gezet. Schrok van de naald, ging erin als boter. Ga waarschijnlijk 4-6 weken 150mg/eod. Dit is ook meer een expiriment om te kijken hoe het injecteren bevalt. Zie het dan ook niet als echte kuur. Begin simpel en laag, kan ik later nog eens een hele flink kuur in mekaar draaien. Voelt een beetje aan als zo'n shot wat je ook in militaire dienst kreeg. Heb voor been 0.6 x 25 mm gebruikt, 5ml spuit. Zat wel weer te trillen als een rietje, maar goed. Gebruik daarnaast ook 20 mg nolva per dag.

Grtz

een kuur is een kuur, riki!! en dit is je tweede, dus als de results tegenvallen....

gege. de eerste keer dat ik prikte trilde ik ook als een simpele biet. bijna een gat van een halve meter. hahahha

zou alleen nolva gebruiken als het nodig is!!!

gr. bruce
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

PomPomPom, das lekker zeg, gisteren de 1e injcet gezet, de paar volgende uren daarop, totaal geen pijn. Tot 10 uur gisterenavond, een pijn, brrr, halve nacht wakker gelegen, nu gaat het weer en trekt het weg, maar dat test prop pijn doet is zeker. Daarom no pain, no gain. Ben benieuwd als ik hem in mijn achterwerkje steek of het dan ook zo'n pijn doet. Heb wel het gevoel dat het lichaam een reactie geeft op de ba/bz

Grtz

Comment

mr. c. zet er altijd iets deca bij. dan hebje geen last van die pijn.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Enige wat ik kan zeggen is: WOOOOWWWYYY, wat een spul! Heb gisteren de zwaarste schoudertraining gehad van het hele jaar en was al na een uur of twee hersteld. Vandaag cardio gedaan, na 5 minuten alweer totaal hersteld. Ben benieuwd wat voor gains ik haal, maar Testosteron is de MAX!

Grtz

Comment

riki ben benieuwd naar foto's na de kuur
            ik ben nu zelf in de boeken over anabolen gedoken (beetje veel zelfstudie ) wil in april gaan beginnen
            ik hou dit wel ff in de gaten
            ik leer nl. ook veel van verhalen van andere as gebruikers
            dat kan ik weer meenemen in mijn eigen kuur cq kuren dadelijk
            laat me zoveel mogelijk weten
            b.v.d
            ps dit telt dus voor iedereen ,want hoe meer je leest hoe meer je leert
            dus leer zoveel mogelijk van elkander en dan kun je ook gaan groeien als de ander
            JAJA 2*180 bankdruk eindelijk
            Lang voor getraind
            nu verder schema van beentje

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Chrisje snooker @ Nov. 30 2003,14:18)]riki ben benieuwd naar foto's na de kuur
              We zijn ook nog steeds benieuwd naar foto's van voor en na de eerste kuur, voor en na het cutten, enz...
              Zou dus niet mijn adem inhouden Chris, dat kan je wel eens duur komen te staan!  

@ Riki: prop is een zeer snel werkende test, maar zoveel baat 2 dagen na de eerste injectie?  
              No offence maar lijkt me niet.

Comment

ooh shan , heb 3xl gezien dus verschiet eigenlijk nergens meer van (compliment naar 3xl)
                maar ik hou het forum kuren en resultaten in de gaten omdat ik zoals je weet serieus wil gaan met as en van jullie een half jaar voor straf niets heb mogen gebruiken omdat ik pas weer begonnen was met trainen heb deze verlengd naar april 2004
                dus ben in de tussentijd maar in de boeken en verhalen van anderen gedoken
                JAJA 2*180 bankdruk eindelijk
                Lang voor getraind
                nu verder schema van beentje

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Chrisje snooker @ Nov. 30 2003,14:36)]ooh shan , heb 3xl gezien dus verschiet eigenlijk nergens meer van   (compliment naar 3xl)
                  maar ik hou het forum kuren en resultaten in de gaten omdat ik zoals je weet serieus wil gaan met as en van jullie een half jaar voor straf niets heb mogen gebruiken omdat ik pas weer begonnen was met trainen   heb deze verlengd naar april 2004
                  dus ben in de tussentijd maar in de boeken en verhalen van anderen gedoken
                  Hèhè, bedoelde eigenlijk dat als je je adem gaat inhouden in afwachting van foto's je waarschijnlijk erg blauw wordt...

Verder is het uiteraard uitstekend om je enorm goed in de theorie en de verslagen van anderen te verdiepen voordat je zelf aan een kuur begint.
                  Hou er trouwens wel rekening mee dat iedereen weer wat anders ondervindt hoor, iedereen reageert zowel lichamelijk als mentaal heel verschillend.
                  Riki bijvoorbeeld valt meer onder de 'erg gevoelige typjes', die maakt dingen mee die ik iig nergens anders hoor.
                  Mr.C is zo ongeveer het andere uiterste, die heeft zelden ergens last van. En uiteraard kan alles daartussenin ook!
                  Hoe dan ook, veel plezier met het lezen enzo en ben benieuwd wat je besluit om te gaan doen rond april.  

Comment

Ik zal geen pics meer plaatsen, chris. Omdat ik vanaf 2004 een jaar ga bulken. Misschien midden 2004 een oicje om te laten zien waar ik sta, maar voorlopig niet. Verwacht ook niet dat dit een uitgebreid log wordt, dat zal omen als ik een serieuze kuur ga doen. Deze is enkel om te testen hoe ik reageer op de test en vnml eod injecteren.

GRtz

Comment

Je hebt ook weinig om te laten zien. Dit is dus weer geen serieuze kuur.. nou ik vraag me af wat wel serieus is bij jou. Na nog amper een half jaar trainen al je 2e kuur. En geen of nauwelijk resultaat. Daarbij te ongeduldig om je eigen plannen die je hebt gemaakt allemaal voortijdig te stoppen. Je weet niet wat je wilt en als je dat niet weet moet je misschien maar eerst eens leren geduld op te brengen dan zou het nog nut hebben. Komop he wat heeft kuren dan eigenlijk voor nut behalve geldverspilling. Je doet het goed of je kan er beter niet aan beginnen

En ook al bulk je zou je op foto's ook al kunnen zien of je werkelijk resultaat geboekt heb. En daarbij je begint pas met bulken in 2004. Maar goed ik vind he voor het grote gedeelte allemaal een beetje onzin wat je post. Je hebt heel geen verstand wat kuren betreft ik al helemaal niet en misschien moet ik niets zeggen. Maar dat heb ik nu al gedaan.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Purple @ Nov. 30 2003,19:30)]Je hebt ook weinig om te laten zien. Dit is dus weer geen serieuze kuur.. nou ik vraag me af wat wel serieus is bij jou. Na nog amper een half jaar trainen al je 2e kuur. En geen of nauwelijk resultaat. Daarbij te ongeduldig om je eigen plannen die je hebt gemaakt allemaal voortijdig te stoppen. Je weet niet wat je wilt en als je dat niet weet moet je misschien maar eerst eens leren geduld op te brengen dan zou het nog nut hebben. Komop he wat heeft kuren dan eigenlijk voor nut behalve geldverspilling. Je doet het goed of je kan er beter niet aan beginnen

En ook al bulk je zou je op foto's ook al kunnen zien of je werkelijk resultaat geboekt heb. En daarbij je begint pas met bulken in 2004. Maar goed ik vind he voor het grote gedeelte allemaal een beetje onzin wat je post. Je hebt heel geen verstand wat kuren betreft ik al helemaal niet en misschien moet ik niets zeggen. Maar dat heb ik nu al gedaan.
                        Ik zou zeggen, koop wat vit b12, Purple en ga jezelf eens elke andere dag een inject geven. Voordat ik een stack (verschillende middelen) ga gebruiken, wil ik eerst weten hoe het in de praktijk aanvoelt. Ik heb wel degelijk een tevreden resultaat neergezet. De reden om geen pics neer te zetten is vanwege mijn werk e.d.. Ik kan het mij niet permitteren. Dit is louter ter info voor degene die willen weten hoe het is om te injeceteren. En ik zie het niet als serieuze kuur omdat in mijn opinie een serieuze kuur uit een combinatie van androgene en anabole middlen bestaat. Het is voor mij allemaal nieuw. Voor de rest ben ik blij dat je zo begaan bent met hetgeen ik doe.

Ciao

Comment

Maar dat je ze niet plaats vanwege je werk dan snap ik niet dat je het constant beloofd wantik neem aan dat je al een tijdje werkt .. En daarbij heb je al eens eerder foto's geplaatst op het board met ook je gezicht... Maakt me niet uit eigenlijk die foto's.

Maar je verhalen zijn gewoon zo vreemd. Je zegt zoveel verschillende dingen op zoveel verschillende boards over hetzelfde.

Het is allemaal nieuw voor jou.. Inderdaad je traint net iets meer dan een half jaar... Misschien moet je nog niet eens aan a.s. denken... Misschien eerst een aantal jaar serieus trainen en het beste halen uit jezelf naturel. En dan moet je pas denken aan kuren.

En waarom zou ik in godsnaam mezelf injecter met vit b12.. Heb ik toch geen behoefte aan. Dat haal ik uit mijn voeding.

Comment

Beste Purple ik heb een ernstige ziekte gehad, daarvoor heb ik ruim getraind (aantal jaren) en woog 109 kg au natural. De reden om de aas te gebruiken is te kijken hoe ik erop reageer en om te zien welk nut ze hebben om mijn ideaal te halen. Die oude foto's had ik al niet moeten plaatsen (mijn gezicht is door de cap niet goed te zien). Aangezien ik meerdere mensen ken (waaronder collega's) die ook op fitnessforums komen, wil ik voorkomen dat ik vragen van collega's krijg. Ik weet genoeg van trainen/rust en voeding. Echter de aas zijn nieuw voor me en heb ruim een half jaar over aas gelezen om te weten waar ik mee bezig ben.

Au revoir

Comment

Ja maar je eerste kuur die je hebt gedaan was niet echt kattepis en ik weet dat andere bbers die al wat meer jaartjes trainen dat echt een enorme kuur vinden.

En zeker al je een ernstige ziekte hebt gehad.. zou je niet gelijk aan as moeten denken. ALs je naturel al zoveel hebt gewogen is het toch mogelijk weer zoiets te halen, spieren hebben een goed geheugen...

En lezen over as.. ja ach.. in het ene boek staat dit en het andere dat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X