Eerste inject, test prop voor 4-6 wkn 15omg/eod

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik weet dat prop lekker kan inkicken, en een reuze topgevoel geeft, maar hersteld na 2 uur van je zwaarste training ooit... nee, ik neem aan dat je bedoelt dat je geen spierpijn meer had na 2 uur!! want hersteld is het dan zeker niet riki, dat je dat niet vergeet he..

en 150 mg EOD is toch wel serieus hoor, zit je op 500/600 mg per week. 250 mg per week zeg ik ok, das proberen, maar 150 mg EOD, hmm, toch wel een redelijke kuur...

en over die foto's, ok dat je ze niet wilt posten, ala. moet je zelf weten, maar belofte maakt schuld...

succes iig , en ben benieuwd naar je results, want je bent best wel gevoelig lijkt me zo

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Purple @ Nov. 30 2003,20:22)]Ja maar je eerste kuur die je hebt gedaan was niet echt kattepis en ik weet dat andere bbers die al wat meer jaartjes trainen dat echt een enorme kuur vinden.

En zeker al je een ernstige ziekte hebt gehad.. zou je niet gelijk aan as moeten denken. ALs je naturel al zoveel hebt gewogen is het toch mogelijk weer zoiets te halen, spieren hebben een goed geheugen...
      Ik ben geen 20 meer, Purple. En 40 mg dbol-only in combinatie nolvadex is geen heftige cycle. Een beetje bodybuilder gebruikt verschillende middelen die elkaar aanvullen. Bovendien wilde ik graag weten wat het doet na er veel over gelezen te hebben. Anyhows, ik weet waar ik mee bezig ben en iedereen mag zoveel waarde hechten aan mijn posts als ze willen.

Cheers

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Jack @ Nov. 30 2003,20:27)]ik weet dat prop lekker kan inkicken, en een reuze topgevoel geeft, maar hersteld na 2 uur van je zwaarste training ooit... nee, ik neem aan dat je bedoelt dat je geen spierpijn meer had na 2 uur!! want hersteld is het dan zeker niet riki, dat je dat niet vergeet he..

en 150 mg EOD is toch wel serieus hoor, zit je op 500/600 mg per week. 250 mg per week zeg ik ok, das proberen, maar 150 mg EOD, hmm, toch wel een redelijke kuur...

en over die foto's, ok dat je ze niet wilt posten, ala. moet je zelf weten, maar belofte maakt schuld...

succes iig  , en ben benieuwd naar je results, want je bent best wel gevoelig lijkt me zo
        Jup, ik had geen spierpijn meer, had het gevoel of ik zo 30 km kon fietsen. $50 mg test per week. Zeg maar 200 mg per week boven je eigen produktie. In iig milder als meteen te stacken, gaat me echt om te kijken hoe ik reageer op eod injecteren.

Comment

Ook al ben je geen 20 meer.. dan nog is het niets verstandig om zo snel al te kuren en zeker niet als je ziek ben geweest zolang..

En zeker omdat je al geen 20 meer bent zou je dat toch wel moeten weten.

Comment

Ik kan me wel bij Purple aansluiten. Vindt het geen kinderspel allemaal en 150 prop eod is een behoorlijke kuur imo.

D.W.
            ***Geweld eindigt waar respect begint***
            ____
            Email:

Comment

Go Purpie go!!

Riki, ehm spierpijn uren na de training? Spierpijn is na mijn weten pas een dag na de training aanwezig. En een klein Adonis complexje? Belofte maakt schuld!!!

Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Comment

Zoals Shannasse al aangaf heb ik nooit ergens last van maar veel krachtwinst met prop na 2 dagen???

Als je iets niet hebt met prop is het grote krachtwinst.

Die nolvadex erbij begrijp ik wederom niet maar het zal bij de test horen?

Hoe je eerste "echte" kuur eruit gaat zien weet ik niet maar als ik je 2 testen bekijk...

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 01 2003,13:46)]Zoals Shannasse al aangaf heb ik nooit ergens last van maar veel krachtwinst met prop na 2 dagen???

Als je iets niet hebt met prop is het grote krachtwinst.

Die nolvadex erbij begrijp ik wederom niet maar het zal bij de test horen?

Hoe je eerste "echte" kuur eruit gaat zien weet ik niet maar als ik je 2 testen bekijk...

Greets...
                  Ik heb dat dus wel. Maar gooi er maar een slotje op, voorlopig zal ik ff niks meer posten. Ben het commentaar een beetje zat.

Grtz

Comment

Ik denk dat de mensen hier geen echte commentaar willen geven riki maar dat ze het goed bedoelen maar jij het verkeerd opvat.Ik kan er zeker niets aan toevoegen omdat ik daarom niet genoeg verstand heb van as. Jij weet er het uwe van en jij weet hoe je eigen lichaam reageerd dus kan de rest enkel maar hun reactie geven, en daar moet je als volwassen mens toch kunnen mee omgaan. Als ik van u was zou ik me gewoon niets aantrekken wat de rest verteld , no offence voor de andere mensen hier. Het is een knap forum en zo wil ik het houden (alhoewel ik er niks kan aan veranderen als het anders moest zijn)
                    stil growing

Comment

Ik denk dat de mensen hier alleen het beste met je voor hebben zodat er geen rare dingen gebeuren...
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ben het helemaal met snipke's post hierboven eens.

Ik zou gewoon blijven posten hoor, je kan het ook over andere dingen hebben dan a.s.
                        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

maar ik ben het niet met snipke eens. er zijn mensen die het een beetje beu zijn dat Riki zijn verhalen zo onwaarschijnlijk zijn. en hij is verschrikkelijk eigenwijs, dus gooit ook alle raad en meningen in de wind. maar ja, gege...ik ben ook errrg eigenwijs. Ik denk dat Riki het bijhet juiste eind heeft in zijn laatste post. missch. dus wel verstandig zo.

wat ik wle kwijt moet: dat verhaaltje van je werk, is onzin natuurlijk. heb je gelezen van diet4ever. er staat al een foto met gezicht op dit board. dussuh......

voor de rest: succes, bro!
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

@ Bruce: amen.

Comment

en ik die het nog zo goed voor had en een beetje wilde bemiddelen
                              stil growing

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (snipke @ Dec. 02 2003,10:47)]   en ik die het nog zo goed voor had en een beetje wilde bemiddelen
                                Snap ik wel hoor Snipke en is ook helemaal niets mis mee natuurlijk.  
                                Maar ja, als iemand al zo vaak hints heeft gekregen en zich nergens iets van aantrekt dan stapelt het zich op hè.
                                De keuze is dan een beetje inbinden of als je dat niet wilt opstappen, is eigen keuze en lijkt me niets mis mee.
                                Is ook in dit topic niemand geweest die lelijk heeft gedaan dus lijkt me niets afdoen aan het forum.  

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X