Hoe vaak, Hoelang, Hoeveel, Resultaat?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe vaak, Hoelang, Hoeveel, Resultaat?

Ik ben al enige tijd lid van Bodynet en leer veel mensen hier kennen en wat ik me nu afvraag is hoeveel er van jullie kuren met AS.
    De grootste reden hiervoor is om een beetje inzicht te krijgen welke cycles het meest doorlopen worden en wat het beste resultat met zich meebrengt.
    Ook ben ik wel benieuwd wie er allemaal kuren en hoe ver jullie daar in gaan.
    Met deze topic hoop ik een lijst te kunnen maken met daarin de meest gangbare cycles en resultaten, die ik dan weer hier op bodynet zal plaatsen.

Doe me 1 plezier en kom aub niet met prijzen aanzetten of iets anders wat tegen de regels is want dan zal mijn onderzoek snel voorbij zijn.

Als eerste zal ik van wal steken:

Snuff-Sann

- Dianabol only kuur, Naposim, 6 weken x 40mg/d, resultaat: 2 kg netto gain. Niet goed op mijn voeding gelet.

- Dianabol only kuur, Danabol DS, 7 weken x 50mg/d, resultaat: 4 kg netto gain.

- Anavar only kuur, British Power Labs, 6 weken x 50mg/d, resultaat: BF drastisch verlaagd maar ism ECA van 27,3% naar 19,6%.

- Test-e Norma, Deca Norma, Dianabol Danabol DS, 11 weken x 250mg T, 10 weken x 200mg D, 6 weken x 40mg Db, resultaat: In afwachting.

Dit zijn al mijn kuren die ik heb gedaan.
    Natuurlijk zal dit niet zo blijven omdat ik graag door wil gaan, zolang mijn gezondheid me goed gezind is.

Mochten jullie ook bereid zijn om je kuurverleden te plaatsen zou ik zeggen, be my quest.

Een goed onderzoek is natuurlijk niet compleet zonder controlegroep off steroids

- 2006 -> 2007: zonder voedings- en eetschema, slechte rust. 3 - 5 kg aangekomen (van 58 kg tot 61-63 kg)

- 2007 -> 2008: met eetschema en trainingsschema. Rust was beter. Voeding zat nog aan de lage kant, met pieken, ver boven mn onderhoud. Trainingsschema was oke, maar de trainingen zelf waren niet echt iets om heel trots op te zijn. 19 - 21 kilo aangekomen (wel een keer heel slecht en hard gecut), tot 82 kg.

- 2008 -> 2009: Goed eet- en trainingsschema en goeie rust. Beetje met voeding lopen spelen, meer/minder kcal, IF/regulier, verschillende soorten etc. Over het jaar lag de kcal tussen 3900 kcal en 5000 kcal. Trainingen zijn oke. 3 kilo aangekomen, tot 85 kg nu (ik had te hard teruggecut van 82 naar 74 en toen weer 11 kilo gegained sinds augustus).

Piek lag op 88,2 kg.
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ha daar ik zeeman ben steek ik mee van wal.. Maar van vroeger heb ik geen info meer -Dianabol only 50mg, 6wkn 6kilo gain erna 3er weer af totaal winst 3kg. - TestE+Deca 250-200mg 8wkn 7kilo gain 3af totaal winst 4kg. - TestE+Boldenone 400-300mg 7wkn 9kilo gain 4af totaal winst 5kg. - HGH 4iu + Test+Deca+Tren 400-300-300mg 6mnd 19kg gain 1af totaal winst 18kg.. Zit nu nog in de kuur 5iuHGH+IGF-1lr3 100mcg awo TestP+TestE+Deca+Boldenone+Tren+slin 500-400-400-400mg-8iu voor 9mnd....

Comment

momenteel bezig aan test E only kuur, 500mg/w
        bijna 5 weken ver, tot nu toe 6.5kg gain
        onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

6 weken winstrol only tabs gedaan, 40 mg ed.
          3 kg blijvende spiermassa.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Altijd goed de eersten die verhaal doen, met uitzondering van Sateprikker want die kan niet luisteren dus laat ik die maar links liggen.
            Ik wwet zeker dat er nog veel meer personen zijn die kuren of hebben gekuurd. Hopelijk willen die ook verslag gaan doen.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Altijd goed de eersten die verhaal doen, met uitzondering van Sateprikker want die kan niet luisteren dus laat ik die maar links liggen.
              Ik wwet zeker dat er nog veel meer personen zijn die kuren of hebben gekuurd. Hopelijk willen die ook verslag gaan doen.
              Het is toch niet gek om ook resultaten zonder kuur in het onderzoek op te nemen, lijkt mij. Het is aan jou om daarover te beslissen, maar mij lijkt het een goed idee om als vergelijkingsmateriaal te laten dienen.
              Groeten

Comment

Inderdaad, dus niet stoer doen
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Pfffffff, ik word hier soms zo moe van he.
                  Waarom nu altijd en eeuwig een topic willen veranderen?
                  Vooral jij Rev hebt er nogal een handje van.
                  Kunnen jullie niet lezen dan?
                  Deze topic is bedoelt om een lijst te creeren waarin de meest gebruikte AS-cycles komen te staan met de resultaten.
                  Dus personen die naturel aan het trainen zijn hoeven niet te reageren.
                  Is dat nu werkelijk zo moeilijk te begrijpen???
                  En jij sateprikker doet het volgens mij alleen maar om te zieken!
                  Dus kappuh nou en stay on-topic aub!

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Pfffffff, ik word hier soms zo moe van he.
                    Waarom nu altijd en eeuwig een topic willen veranderen?
                    Vooral jij Rev hebt er nogal een handje van.
                    Kunnen jullie niet lezen dan?
                    Deze topic is bedoelt om een lijst te creeren waarin de meest gebruikte AS-cycles komen te staan met de resultaten.
                    Dus personen die naturel aan het trainen zijn hoeven niet te reageren.
                    Is dat nu werkelijk zo moeilijk te begrijpen???
                    En jij sateprikker doet het volgens mij alleen maar om te zieken!
                    Dus kappuh nou en stay on-topic aub!
                    Precies Puur omdat ik je gewoon niet mag

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                      Precies Puur omdat ik je gewoon niet mag
                      Niet raar op staan te kijken als je een waarschuwing krijgt van een van de moderators. Het zal me worst wezen dat je mij niet mag, maar dat hoeft nog geen reden te zijn de boel maar een beetje te gaan lopen zieken. Ik loop toch ook in jouw topics niet kinderachtig te doen? Schei dus lekker ff uit he en laat zien dat je een vent bent en geen dom element.

Comment

@Snuff, kom zeg, maak je niet zo druk om iemand die niet helemaal reageert zoals jij wil. Als je me even de tijd geeft kan ik zo een x aantal posts opdiepen waar jij ook niet direct reageert op de vraag van de TS. Als je het antwoord niet interessant vindt, laat je het lekker links liggen.
                        En zet je sarcasme-radar aan. Die opmerking van Leo was echt niet gemeend.
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                          @Snuff, kom zeg, maak je niet zo druk om iemand die niet helemaal reageert zoals jij wil. Als je me even de tijd geeft kan ik zo een x aantal posts opdiepen waar jij ook niet direct reageert op de vraag van de TS. Als je het antwoord niet interessant vindt, laat je het lekker links liggen.
                          En zet je sarcasme-radar aan. Die opmerking van Leo was echt niet gemeend.
                          Dat hij mij niet mag maakt mij niets uit, er mogen mij wel meer niet.
                          Echter geeft hij het toe dat hij loopt te treiteren, en dat vind ik nou weer minder.
                          Mogge btw.

Comment

Snuff, ik ben er vrij zeker van dat dat maar een grapje was. Gemaakt omdat jij toch enigszins geïrriteerd reageert terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig is.
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Haha ik denk dat Snuff wat last heeft van de verhoogde test waarde in zn bloed. Je weet wel dat spul waar hij alsmaar niets van merkt, nou ik zie het al aan zn stijl van schrijven vanaf dat hij gestart is.. Ik geloof ook niet dat Leo het zo gemeend heeft. Aan de andere kant, heeft Snuff wel gevraagd om het kuur verleden van de sporters hier. En als hij daar n lijst van wil maken ter vergelijk, is het onnodig te reageren als je niets te melden hebt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X