Hoe vaak, Hoelang, Hoeveel, Resultaat?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

effe terug on topic... heb ook 8tal weken DHEA geprobeerd, hierdoor was men bf wat gezakt en ben ik op mijn gewicht gebleven, echter toen ik stopte met DHEA verloor ik onmiddellijk 2kg.
    onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Haha ik denk dat Snuff wat last heeft van de verhoogde test waarde in zn bloed. Je weet wel dat spul waar hij alsmaar niets van merkt, nou ik zie het al aan zn stijl van schrijven vanaf dat hij gestart is.. Ik geloof ook niet dat Leo het zo gemeend heeft. Aan de andere kant, heeft Snuff wel gevraagd om het kuur verleden van de sporters hier. En als hij daar n lijst van wil maken ter vergelijk, is het onnodig te reageren als je niets te melden hebt.

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post
        effe terug on topic... heb ook 8tal weken DHEA geprobeerd, hierdoor was men bf wat gezakt en ben ik op mijn gewicht gebleven, echter toen ik stopte met DHEA verloor ik onmiddellijk 2kg.
        Placebo lijkt me. Hoe doseerde je?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

de DHEA was op voorschrift van me sportdokter, moest gewoon 1capsule per dag nemen (50mg)
          onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Ik heb twee en halve week multivitamine (gewoon van kruitvat) met visolie gestacked en heb 5,34kg spiermassa gegained dus das wel f lekker denk ik zo

Comment

Originally posted by lbj23 View Post
              Ik heb twee en halve week multivitamine (gewoon van kruitvat) met visolie gestacked en heb 5,34kg spiermassa gegained dus das wel f lekker denk ik zo
              Op zulke momenten heb ik alle vertrouwen in de mods, en vergeet hun fouten en vergeef hun schulden

Comment

Originally posted by lbj23 View Post
                Dat moet wel een zware kuur geweest zijn dan! Idioot.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Die knakker is al gebanned....no worries
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by jordy View Post
                    Dat moet wel een zware kuur geweest zijn dan! Idioot.

haha wat een grapjas ja
                    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X