Bridgen met Anavar of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@Hec
    Receptoren hebben een halfwaardetijd van een paar uur, dus het clean krijgen van receptoren heeft er hoe dan ook niets mee te maken. Daarnaast heb je nooit (neva eva!) volledige receptorbezetting. Dus het heeft ook niet te maken met receptoren die op zijn.

Overigens, primo lijkt me ook een prachtig bridgemiddel, maar het is duurder dan var, en de vraag is of het zoveel beter is om voor dat prijsverschil te compenseren.

Originally posted by sakurakilla View Post
    Zwaar androgeen is het op een active dosis 400/700mg ew
    Bridgen met mast wordt gedaan op 100 tot 150mg ew tot het volgende kuur
    Hierdoor kan er makkelijk 8 tot 10 weken gebridge worden tot het volgende kuur
    Masteron aromateseer niet en is op zulke dosis minder andogeen dan je denkt.
    Op die dosering is het idd niet spieropbouwend maar behoud wel je gains.
    Het is ook te vergelijken met Winstrols hardheid tot aan je volgende kuur.

Ook op die dosis is het minder goed voor je gains dan var lijkt me. Masteron heeft zo goed als geen anabole activiteit. En dat is nu precies wel wat je nodig hebt om je gains te behouden tot je eigen testosteron wat bijtrekt.

Dat gezegd te hebben ben ik van mening dat een bridge van 8 tot 10 weken (of langer) ik voor mast zou gaan. Een bridge van 4 tot 6 weken zal ik makkelijker voor var kiezen op een dosering van 20 tot 30mg ed

Ik zie mezelf niet 8 tot 10 weken lang een 17aa slikken.. Ook als is Var milder op de lever.

Er zijn studies te vinden van mensen die een halfjaar-jaar op 20mg var e.d. zaten, en nergens last van hadden. Zou daar niet over in de war zitten.

Verder klopt het ook dat anavar dus zodanig weining ondderdrukt om je eigen test weer te starten. Maar wat is dan hier het nut van tijdens een bridge.
    Het is juist de bedoeling dat je na de bridge meteen weer start met je volgende kuur. Waar waarschijnlijk ook test in zal zitten
    Bij een bridge is het idee zoveel mogelijk je eigen testosteron te laten herstellen, zonder dat je daarbij aan gains moet inboeten. Dus je moet wel degelijk laag genoeg doseren om dit een kans te geven.
    En ja, na een bridge knal je meteen je volgende kuur er weer in, maar dat wil niet zeggen dat je dan je testosteron maar net zo goed plat kunt laten liggen. Want dat gaat je gains kosten, en dat is precies wat je met een bridge probeert te voorkomen.
    Als je je eigen testosteron niet wil boosten kun je beter op 100mg test e/w zitten. Goedkoper, en beter. Maar bij een bridge wil je je hormonale axis wel weer een schop onder zijn hol geven, en dat doe je niet op die manier.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik geef alleen aan dat ik niet zo gauw gelijk na een lange kuur weer ON gaat, omdat het niet hetzelfde is, als je eerst een tijdje off gaat. Heb paar keren achter elkaar gekuurd, en het was niet even lekker zoals eerst een tijdje off te zijn. Waarom zou het dan zijn, dat wanneer je altijd achter elkaar kuurt, het aas niet zo lekker inslaat, dat wanneer je eerst een goed tijdje off gaat. Heeft toch te maken met de receptoren die nog 'vol' zijn toch?? Of heb ik dat verkeerd?

Dus als snuff nu gaat bridgen met var, dan gelijk weer on gaat, was hij dan de hele tijd on zeg maar. Misschien gaat zijn kuur dan tegen vallen. Maar ja de ene is gevoeliger dan de ander. Bij mij iig werkte snel weer on gaan niet goed. Misschien bij hem wel.

Dus als hij het toch wil proberen waarom niet, een log bijhouden is altijd leuk.

Over het bridgen zou mijn keuze gaan toch naar de inj en dan primo. Maar ja ieders zijn keus. Hoeft ook niet hoog gedoseerd te worden. En als je toch op een lage dosis met primo gaat bridgen bv 150-200 mg per week, dan valt het opzich gwn goed met de prijs.
      No Pain No Gain

Comment

ik heb wel s tussen de kuren door (ik kuur ong 2x pj ong 14 weken) even 4 weken anavar gepakt. Ik zie dit niet als kuur maar daar verschillen de meningen over, let wel...ik zie dit ook zeker niet als bridgen!! Meer als onderhoud zeg maar. mijn ervaringen zijn dat je mooi op gewicht blijft, bf iets daalt en je marginaal sterker wordt. Dit is meer psychisch denk ik, je bent on dus voel je je alsof je net even dat xtra stukje over hebt. Ik raad het niet aan of af, probeer het eens en kijk s wat het brengt voor je.

anavar onderdrukt trouwens wel degelijk, en ook onder de 20 mg!! dus in of na de nakuur betekend langzamer herstel van je axis en waarden.

There's no such thing als nakuren met var....laat dat even duidelijk zijn.
        uut grunn!

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
          anavar onderdrukt trouwens wel degelijk, en ook onder de 20 mg!!
          For sure.

Interessante discussie......snap dat Bridgen niet.

hoe je het wendt of keert bridgen is gwoon on zijn.
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
            For sure.

Interessante discussie......snap dat Bridgen niet.

hoe je het wendt of keert bridgen is gwoon on zijn.
            Zoals jij redeneert kun je ook zeggen, of je nu een blowtje rookt of een shot heroine zet, high ben je.

Comment

Ten eerste vind ik dat bij gebruik van een lage dosis Anavar het overdreven is om te zeggen dat je je testosteron productie totaal plat legt. Ik steun Gen’s bewering dat je lichaam geen 2 standen kent maar als een dimmer werkt. Er zal ongetwijfelijk een onderdrukking plaatsvinden maar echter in die hoedanigheid dat je lichaam toch de mogelijkheid heeft om te herstellen. Vooral wanneer je de anavar in de morgen inneemt.
              Houd er rekening mee dat de bedoeling van de bridge met anavar is om de behaalde gains van mijn kuur zo goed mogelijk te behouden. Ik heb mijn twijfels wanneer ik na mijn nakuur een tijdje niets gebruik dat de gewonnen gains verloren gaan , ik wil ze vasthouden maar wel op een goede doordachte manier.
              Ik las enige dagen geleden een stuk over een kerel die bridgete met 10mg anavar per dag en hij vertelde dat al zijn gains behouden bleven en zijn eigen testosteron-productie totaal geen onderdrukking ondervond. Tijdens zijn PCT slikte hij ook en ondanks dat was zijn hormonen-axis na zijn nakuur weer helemaal hersteld. Ik bedoel maar, er zijn zoveel verhalen en wat moet men nu geloven. Daarom lijkt mij om er zelf achter te komen een try-out een hele goede oplossing.
              Ik zie het gewoonweg niet als kuren wanneer men slechts 10mg anavar per dag inneemt. Ook is de doelstelling verschillend. Ik wil niet de normale eigenschappen van anavar, zoals vetverbranding en kracht-toename, nee, ik wil mijn gains behouden, dus fungeert het dan meer als anti-catabool of als cortisol-blokker.
              Iets anders dan Anavar? Waarom? Masteron is te heavy en Primo te duur. Dus waarom geen try-out met anavar? Wat als het echt werkt, haha, ja dan piepen jullie wel anders want dan gaat er opeens een lampje branden en denken jullie hey dat ga ik ook eens proberen.
              En als laatste wilde ik nog meedelen dat ik HCG ben gaan gebruiken om eerst mijn eigen hormone-axis een boost te geven. Ik hoop hiermee dat wanneer ik met mijn nakuur begin mijn eigen productie zo goed als helemaal weer terug is.
              Ik heb gisteren besloten om de try-out te gaan doen, maar met een change of plan. Ik zal niet zoals ik zei na mijn nakuur 20mg per dag voor 25 dagen slikken maar slechts 10mg per dag vanaf mijn laatste Test-e injectie, 50 dagen lang. Dan zit er ongeveer 2 weken tussen anavar en nieuwe kuur waar ik dus eventjes op OFF sta.

Comment

Suc6 Snuff, en hou ons op de hoogte.
                Ben zeer benieuwd.
                No Pain No Gain

Comment

Originally posted by hec_ View Post
                  Suc6 Snuff, en hou ons op de hoogte.
                  Ben zeer benieuwd.
                  Cheers buddy, tis nieuw voor mij dus ben ook wel benieuwd.
                  Zal een apart topicje erover openen, want ja, er zijn zoveel verschillende meningen over bridgen met var.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Zoals jij redeneert kun je ook zeggen, of je nu een blowtje rookt of een shot heroine zet, high ben je.
                    Nee..
                    We like it

Comment

Nee..
                      Jawel, want jij denkt dat alles wat On is dezelfde druk op je axis geeft en dat geeft het volgens mij niet.

Comment

Oke, m8 thnx voor de lezing, i'm weer up to date.

Suc6 met de bridge ga hem volgen.
                        We like it

Comment

Oke, m8 thnx voor de lezing, i'm weer up to date.

Suc6 met de bridge ga hem volgen.
                          Hm,kom ik weer bot over zeker?
                          Wilde alleen zeggen dat je alle AS niet op 1 hoop kunt gooien.
                          Maar goed, laten we maar afwachten wat het gaat brengen.
                          Hopelijk wordt het niet een bridge too far.

Comment

Nee no worry's komt niet bot over. Ben te moe om eea te gaan uitleggen.

Wil alleen zeggen that u cant cheat your body

Shrinking moet je altijd incalculeren
                            Last edited by onderhandelen; 07-10-2009, 20:29.
                            We like it

Comment

je bent er al mee gestart lees ik maar wil toch nog graag mijn mening erover geven.
                              Bridgen, waarom, om de gains beter vast te houden, dat kan ook op een natuurlijke manier, dat je iets verliest na een kuur is normaal anders zouden we allemaal type colemann zijn of eender andere prof.

Ik heb eens de som op de proef genomen en laten bloed prikken voor de kuur met anavar en tijdens de kuur en mijn axis lag volledig plat, en nam ook maar 20mg.
                              Effe logisch redeneren, je kuurt- legt u systeem plat- terug opstarten met nolva of clomid en dan terug u axis aanspreken door de anavar, ik denk niet dat u systeem dan de tijd krijgt om te recupereren. Neem dan een tab clen, geen onderdrukking en u systeem kan terug normaal recupereren, is bridgen niet meer iets voor de mensen die aan de hgh zijn, ik heb het vroeger toch zo gedaan als ik aan de hgh zat.

Grtz
                              stil growing

Comment

Nee no worry's komt niet bot over. Ben te moe om eea te gaan uitleggen.

Wil alleen zeggen that u cant cheat your body

Shrinking moet je altijd incalculeren
                                Originally posted by snipke View Post
                                je bent er al mee gestart lees ik maar wil toch nog graag mijn mening erover geven.
                                Bridgen, waarom, om de gains beter vast te houden, dat kan ook op een natuurlijke manier, dat je iets verliest na een kuur is normaal anders zouden we allemaal type colemann zijn of eender andere prof.

Ik heb eens de som op de proef genomen en laten bloed prikken voor de kuur met anavar en tijdens de kuur en mijn axis lag volledig plat, en nam ook maar 20mg.
                                Effe logisch redeneren, je kuurt- legt u systeem plat- terug opstarten met nolva of clomid en dan terug u axis aanspreken door de anavar, ik denk niet dat u systeem dan de tijd krijgt om te recupereren. Neem dan een tab clen, geen onderdrukking en u systeem kan terug normaal recupereren, is bridgen niet meer iets voor de mensen die aan de hgh zijn, ik heb het vroeger toch zo gedaan als ik aan de hgh zat.

Grtz
                                Oke, ik begrijp dat het onderdrukt maar zal 10mg zover onderdrukken dat het je systeem geheel plat legt?
                                En clenbuterol ben ik niet echt een voorstander van, zou nogal slecht voor je hart zijn.
                                Men beweert ook dat wanneer je 10mg anavar in de ochtend neemt je lichaam in de avond en nacht kan herstellen, hoe zit dat dan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X