Bridgen met Anavar of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Ik zeg ja. Want in de eerste plaats heb je in het geval zonder bridge nog geen eigen testosteron, bij de bridge heb je wel al iets dat voor massabehoud zorgt. Zolang je lichaam nog niet volledig hersteld is (tot het niveau vanaf waar anavar in de weg zit), heb je zoiezo baat bij de anavar. Erna ook volgens mij, een kuur op 20mg var e.d. doet meer dan geen kuur op 20mg var e.d., dus je kunt veilig concluderen dat var minder onderdrukt dan dat het goed doet.

Daarnaast, er zijn veel studies naar anavar gedaan, veelal op brandwondpatiƫnten. En ook op erg lage doses (naar onze begrippen), herstelden ze een stuk sneller van de chirurgische ingrepen. Dus het herstellend vermogen staat buiten kijf.
    Var onderdrukt wel degelijk, laat dat buiten kijf staan, zoals ik al zei heb ik eens de proef op de som genomen en laten bloed trekken ervoor en erna, en alles lag gewoon plat, test >20.Kan ook aan mijn oudere leeftijd liggen. Maar kan infeite u redenering niet volgen "in het geval zonder bridge geen testosteron , en dan bij de bridge wel of doel je dat je dan de anavar neemt die voor ondersteuning zorgt.
    Enkel het gebruik van die anavar zal ervoor zorgen dat u eigen produktie niet zal opstarten ook bij gebruik van nolva, je zal het blijven onderdrukken, als het niet zou onderdrukken is het teken dat je te weinig neemt en zal het ook niet voor behoud zorgen.
    Het belangrijkste na een kuur is het zo snel mogelijk weer opstarten van de eigen produktie, en bij gebruik van de anavar stel je dat gewoon weer uit.
    Kan goed zijn dat als je met de anavar dan gestopt bent met bridgen je gewoon weer alles verliest zoals zonder gebruik, je mag ook niet vergeten dat na de bridge direct terug een kuur volgt en je weer je eigen systeem plat legt dat nog niet volledig hersteld is

Grtz
    stil growing

Comment

Ik ben 2 weken OFF na de anavar, dan zal ik mijn volgende kuur starten. Vergeet niet dat ik ook HCG gebruik.

Comment

bridging w/anavar

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Sorry kerel. tis niet m'n bedoeling om je op te fokken.
          Dit noemen ze irl ontkenning van je eigen gedrag.........skool doet wonderen merk ik

1) Var is geen test
          Dat staat er niet m8, heb ik niet geopperd.

2) Je lichaam krijgt wel een signaal weer te starten door de enorm lage testosteron waarden
          Tja wanneer komt dat signaal dan?

3) Die var is wel zo laag gedoseerd dat je neverfuckingnooitniet volledige onderdrukking kunt behouden van je axis, en al helemaal niet als je ook een aanjager als nolvadex of clomid gebruikt.
          Fact: Het onderdrukt, je lichaam blijft het zien als productie, dat exogene toediening.
          Je kan lullen als brugman maar veranderd niets aan het feit dat je het extern aan het toevoegen bent, je lichaam dat signaleert en onderdrukt.

Voor de volledigheid:

Oorspronkelijk geplaatst door elpadrone
          anavar onderdrukt trouwens wel degelijk, en ook onder de 20 mg!!
          Originally posted by onderhandelen View Post
          For sure.

Interessante discussie......snap dat Bridgen niet.

hoe je het wendt of keert bridgen is gwoon on zijn.
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it

Comment

een kuur op 20mg var e.d. doet meer dan geen kuur. Want in de eerste plaats heb je in het geval zonder bridge nog geen eigen testosteron, bij de bridge heb je wel al iets dat voor massabehoud zorgt.
            Helemaal mee eens heel logisch ook.

dus je kunt veilig concluderen dat var minder onderdrukt dan dat het goed doet.
            Nee die conclusie vindt ik verkeerd getrokken omdat, 20 mg op 0 productie.....niks zegt over het drukken van je systeem. 20 mg zegt alleen dat het effectiever is dan 0 eigen productie. Logisch ook, om daaruit te concluderen dat var minder onderdrukt

Zie je 1e eigen quote
            We like it

Comment

Zo wellicht dat je het nu snapt:

En het signaal om weer te produceren start vanop het moment dat je testosteron onder fysiologische waarden zakt. (En je geen andere a.a.s. gebruikt in een mate dat ze je hele axis onderdrukken).
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

En het signaal om weer te produceren start vanop het moment dat je testosteron onder fysiologische waarden zakt. (En je geen andere a.a.s. gebruikt in een mate dat ze je hele axis onderdrukken).
                Hehe je begint hem te snappen.

das precies wat ik zeg.......

FF back 2 basic's, ter illustratie

Persoon X, die een natuurlijke productie heeft van 100% en wil gaan kuren.

De gemiddelde man produceerd ongeveer tussen de 4 en 7 mg per dag aan testosteron.

Als jij dan 10 mg as neemt tja dan kan men raden wat er gebeurt (das geen rocket science toch? )

Oke

Nu iemand die gekuurd heeft. Die heeft al een natuurlijke productie van 0.

Wil men je systeem laten starten moet je dus onder die 4mg per dag komen (natuurlijke productie/ fysiologische waarden)

Bridgen met 10 mg anavar zal je lichaam (dus) detecteren.

Waarom zal je lichaam een signaaltje geven om te starten? er is immers genoeg aanwezig.
                Last edited by onderhandelen; 09-10-2009, 14:03.
                We like it

Comment

Hehe je begint hem te snappen.

das precies wat ik zeg.......

FF back 2 basic's, ter illustratie

Persoon X, die een natuurlijke productie heeft van 100% en wil gaan kuren.

De gemiddelde man produceerd ongeveer tussen de 4 en 7 mg per dag aan testosteron.

Als jij dan 10 mg as neemt tja dan kan men raden wat er gebeurt (das geen rocket science toch? )

Oke

Nu iemand die gekuurd heeft. Die heeft al een natuurlijke productie van 0.

Wil men je systeem laten starten moet je dus onder die 4mg per dag komen (natuurlijke productie/ fysiologische waarden)

Bridgen met 10 mg anavar zal je lichaam (dus) detecteren.

Waarom zal je lichaam een signaaltje geven om te starten? er is immers genoeg aanwezig.
                  Zoals Gen al zei, Var is geen Test!

Comment

Zoals Gen al zei, Var is geen Test!
                    are u joking of wat?

Dit wordt gelijk mn laatste post.

Heb nooit gezegd dat Var Test is m8

Openbaring:
                    Dianabol= geen Test
                    Deca= geen Test

And so on.......

Test is Test, met alle voordelen van dien.
                    We like it

Comment

are u joking of wat?

Dit wordt gelijk mn laatste post.

Heb nooit gezegd dat Var Test is m8

Openbaring:
                      Dianabol= geen Test
                      Deca= geen Test

And so on.......

Test is Test, met alle voordelen van dien.

Ja sorry hoor, vind nou wel dat je een beetje snel op je teentjes getrapt bent kerel.
                      Misschien dat ik het verkeerd heb hoor maar in het verhaaltje wat je vertelde begin je dus eerst over testosteron te praten, dan zeg je dat het systeem pas onder de 4mg TESTOSTERON gaat werken. Vervolgens kom je met 10mg anavar aan, in andere woorden ascocieer je anavar dus met testosteron, want je zegt dat het lichaam het detecteert en dus denkt, hm waarom zou ik m'n eigen productie laten starten, er is nog genoeg anavar/testosteron in het lichaam. Begrijp je nu een beetje wat ik bedoel? Als je het nu zou hebben over 10mg Testosteron dan zou ik zeggen ja, het lichaam zal het systeem niet laten starten, maar we praten over oxandrolone.

Comment

Zo wellicht dat je het nu snapt:

Ik wil niet vervelend doen , maar je vergeet dat hij uit een kuur komt en pas opstart met nolva, dus volledig hersteld is hij niet, zijn systeem is nog aan het herstellen, weet niet hoe oud snuff is maar bij sommige mensen kan dat iets langer duren dan bij andere.

Grtz
                        stil growing

Comment

Misschien dat ik het verkeerd heb hoor maar in het verhaaltje wat je vertelde begin je dus eerst over testosteron te praten, dan zeg je dat het systeem pas onder de 4mg TESTOSTERON gaat werken. Vervolgens kom je met 10mg anavar aan, in andere woorden ascocieer je anavar dus met testosteron, want je zegt dat het lichaam het detecteert en dus denkt, hm waarom zou ik m'n eigen productie laten starten, er is nog genoeg anavar/testosteron in het lichaam. Begrijp je nu een beetje wat ik bedoel? Als je het nu zou hebben over 10mg Testosteron dan zou ik zeggen ja, het lichaam zal het systeem niet laten starten, maar we praten over oxandrolone.

Group 2 (n = 5), 2.5 mg oxandrolone daily MAIN OUTCOME MEASURES: LH and GH profiles (15-minute samples) were analysed by peak detection (Pulsar), Fourier transformation and autocorrelation. Testosterone levels were measured hourly and insulin, SHBG, IGF-I, and IGFBP-3 levels at 0800 h. Statistical analysis was by multivariate analysis of variance for repeated measures. RESULTS: LH and testosterone parameters increased significantly with time in all 16 CONCLUSION: Oxandrolone transiently suppressed the pituitary-testicular axis and altered GH pulsatility.
                          .....
                          We like it

Comment

@ OH
                            Je lijkt niet te snappen dat 1mg var niet 1mg testosteron onderdrukt. Daarnaast zegt je studie dat anavar onderdrukt, maar maar tijdelijk (let op het woordje "transiently". Daarnaast is hij niet interessant, omdat hij niet vertelt hoe zeer het testosteron wordt onderdrukt.

@ Snipke
                            Vandaar ook dat mijn grafiek in het nulpunt begint. De klimmende testosteronaanmaak moet het herstel voorstellen, dat herstelt tot het punt vanwaar de anavar onderdrukt.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ OH
                              Je lijkt niet te snappen dat 1mg var niet 1mg testosteron onderdrukt. Daarnaast zegt je studie dat anavar onderdrukt, maar maar tijdelijk (let op het woordje "transiently". Daarnaast is hij niet interessant, omdat hij niet vertelt hoe zeer het testosteron wordt onderdrukt.
                              Oke m8........voor mij is dat onderzoek volldoende om te laten zien dat het 2,5 mg volldoende is om invloed uit te oefenen op.

Dat was het enige wat ik wilde laten zien, punt. Of je er belang aan hecht moet men zelf weten.

Heb in t begin al aangegeven dat ik weinig zin had in elle lange discussie.

Dus wens TS bij dezen veel suc6, ga hem zkr volgen.
                              We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X