test e only 500 mg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• test e only 500 mg

goede morgen,

Ik ben sinds gister begonnen aan een test e only kuur die er zo uit gaat zien

1t/m 10 test e 500mg per week.
    12 t/m 15 nolvadex

gister dus mijn eerste spuit zelf in mijn glutes gezet. het ging allemaal zonder problmenen en voelde er helemaal niks van. Deze nacht wel onrustig geslapen.
    toen ik vannochtend wakker werd, was de pijn in mijn bil niet meer te harden, net of hij aan 1 kant helemaal blauw(beurs) is geworden. Heel die spier doet pijn, heb beetje moeite met lopen enzo en zitten is ook klote. verder is er helemaal niks te zien aan mijn bil injectspot is al niet meer zichtbaar.
    is.
    is dit normaal?

ps ik zal om de paar dagen update!
    gr
    dannyP

eerste kuur?

dan zal je volgende inject in je andere bilhelft ook nog wel zseer gevoelig zijn

neem aan dat je wel langzaam hebt geinjecteerd anders zou het kunnen dat je een vervelende pijn eraan overhoud omdat er geen depot heeft kunnen vormen met de test-e, anders is het toch wel met een aantal dagen ene stuk minder. komende 2 dagen is de pijn het ergst en dan neemt het af

Welk merk heb je overigens?

succes met je kuur

Comment

Ik denk dat je het er met te veel gang erin heb gespoten. Als je iets geraakt heb voel je dat meteen, niet een dag later. Als je te hard op je spuit drukt gaat het net als n hogedrukspuit je reet in. Je moet het wel langzaam inspuiten hoor..

Comment

ik gebruik gg. ik heb die nieuwe flesjes van gg waar de verhouding tussen ml en gram verkeert staat er staat namelijk 200mg/ml maar het moet natuurlijk 250mg/ml moeten zijn. jaah het is mijn eerste kuur. jaah ik heb het rustig geinjecteerd. ik denk zon 2 min over inject gedaan

greetz

Comment

maar het is dus normaal dat je de eerste paar keer een pijnlijke bil eraan overhoudt. want het doet echt alleen pijn. verder is er niks vreemds te zien aan me bil en merkte gister ook helemaal niks

Comment

Kijk het even aan.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

volgens mij heb jij je ook helemaal niet ingelezen

eerst maar kopen en dan maar ff lekker injecteren

daarna klagen over pijn omdat je niet eens weet dat je last van je bil krijgt

en dat het dan twee dagen aan houd

zommige mensen snap ik echt niet doe eens reseach man

dan ben je beter voor berijd en weet je wat je te wachten staad

nu moeten wij weer zeker alles voor kouwe nou ik niet

eerst reseach doen goed inlezen etc dan je gear kopen alles bij de hand hebben

en dan pas injecteren etc en een topic openen

voor als je info over je gear zou willen hebben
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by dannyp View Post
                ik gebruik gg. ik heb die nieuwe flesjes van gg waar de verhouding tussen ml en gram verkeert staat er staat namelijk 200mg/ml maar het moet natuurlijk 250mg/ml moeten zijn. jaah het is mijn eerste kuur. jaah ik heb het rustig geinjecteerd. ik denk zon 2 min over inject gedaan

greetz
                Ohw ja dan is het nog vers he wheehehehe..Dat zijn de nieuwe (Blauw label) zijn verkeerd gedrukt 200=250mg Je hebt het wel goed gedaan hoor, je reet moet r nog effe aan wennen.. Je andere bil zal ook nog wel reageren, het is ook niet niets he 2ml voor het eerst in je spier.. Komt goed hoor, je doet het goed. Succes met de kuur, en veel gains toegewenst......

Comment

En ja Martin heeft wel weer gelijk. Je had het kunnen weten, als je wat onderzoek had gedaan.. Nu weet je zeker ook niet wat de sides kunnen zijn, of waar je op moet letten? Heb je wel HCG in huis? Hou ook je nolva bij de hand.. Slordig hoor.

Comment

gyno, hoofdpijn, atroffie van de ballen, pukkels, moodswings,hoge bloeddruk.

Ik wist wel dat je er wat van kon voelen, maar ik dacht dat het ongeveer hetzelfde zou voelen als inentingen bij de dokter, maar het is hele andere koek.

Comment

Verwarm het een beetje (37 gr is ideaal!), spuit het rustig in in een hoeveelheid van maximaal 3 ml tegelijk en masseer het vooral lang na. Dat laatste is cruciaal. In elk geval, complimenten voor je lef, want de meesten starten met een orale kuur.
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                        Verwarm het een beetje (37 gr is ideaal!), spuit het rustig in in een hoeveelheid van maximaal 3 ml tegelijk en masseer het vooral lang na. Dat laatste is cruciaal. In elk geval, complimenten voor je lef, want de meesten starten met een orale kuur.
                        Masseren schijnt helemaal niet goed te zijn.
                        Je verneukt hiermee je depot dat je hebt aangelegt.

Comment

Je moet je depot ook niet wegmasseren, maar wel de spuitplek. Zo'n depot laat zich niet zo makkelijk wegmasseren hoor.
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Hoezo masseer je de spuitplek dan weg? Het is een gat in je huid, lijkt me stug dat je met masseren dat ding sneller dicht hebt dan met het met rust laten?
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik masseer na het zetten niet meer. Ik kan niet zeggen dat masseren beter is of dat het eventuele stijfheid of pijn tegengaat. Denk dat dat meer te maken heeft met hoe je injecteert. De ene keer is het wat stijf de andere keer weer niet. Afgelopen zondag weer 3ml gezet en heb echt totaal nergens last van gehad, geen pijntje, stijfheid of hardheid, helemaal niks nada noppes. Dus denk ik niet dat masseren nu echt zo nodig is. Of er moet een andere reden van namasseren zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X