d-boll, deca, test-e log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Blackphantom View Post
    Eet momenteel rond de 4500 cal en clean behalve de zaterdag dan durf ik wel eens junken
    Hoe zit het met je BF?

Comment

begonnen 4 weken geleden rond de 15, verleden week nog eens gecontroleerd zit nu rond de 16.5, wat wel te verwachten was, en denk dat het nog wel een beetje zal stijgen.
      Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Comment

Originally posted by Blackphantom View Post
        begonnen 4 weken geleden rond de 15, verleden week nog eens gecontroleerd zit nu rond de 16.5, wat wel te verwachten was, en denk dat het nog wel een beetje zal stijgen.
        Allright, ja dat hebben de meesten dat ze in BF aankomen.
        Ik heb exact dezelfde kuur als jou gedaan en ben slechts 8 kilo aangekomen.
        Zit nu in mijn 3e week PCT en ben er inmiddels 3 kwijt, blijft dus 5 kilo gain over.
        Echter heb ik een BF daling tijdens mijn kuur ervaart en wel van 17,6% naar 13,9%, een daling dus van 3,7%.
        Ikzelf zat op een clean intake van net onder de 6000 kcal.
        Ik ben zelf totaal geen voorstender van het in vet aankomen tijdens een kuur.
        Het probleem is gewoon dat je dan niet echt kunt spreken van een echte gain omdat je die vet na je kuur weer kwijt wilt en dus zal moeten cutten en dus afvallen.
        Maarja, in de meeste gevallen ontkom je gewoonweg niet aan water-retentie en vet-toename.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X