Originally posted by Tjaaaa
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Hier dus mijn kuur-aanpassing.
Betekent dat ik maar 2 weken Tren-e en D-bol samen gebruik.
In deze 2 weken zal ik dus dostinex nemen om de prolactine te onderdrukken.
Ben wel blij met deze verandering omdat de dostinex vrij prijzig is.
Zojuist E-mail ontvangen dat mijn eerste bestelling morgen verstuurd wordt.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostKun jij je achterlijke afkortingen ff lekker bij je houden bolle?
Dacht niet dat ik het over hetgeen gehad hebt wat jij nu weer uit je dikke duim loopt te zuigen. Ik heb gezegd dat met jou vetpercentage het beter is om eerst af te vallen, anders wordt je alleen maar vetter. Ook heb ik gezegd dat de kuur die jij wil gaan doen als 1e kuur veel te hoog gegrepen is. Dus haal die stront uit je ogen en lees beter! Sorry Atta, laat me nu ff gaan.
Comment
-
Tren verkorten oké, maar dan met de tren starten in week vijf pas... Je hebt de enanthaat ester he. Begin gewoon in week een, en sluit dan eerder af."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostTren verkorten oké, maar dan met de tren starten in week vijf pas... Je hebt de enanthaat ester he. Begin gewoon in week een, en sluit dan eerder af.
Dit in samenhang met dat prolactine-verhaal.
Dan combineer ik dianabol en tren maar 2 weken.
En 10 weken tren moet toch wel wat opleveren, ook al is het een lange ester.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostMaar is dat niet mogelijk dan?
Dit in samenhang met dat prolactine-verhaal.
Dan combineer ik dianabol en tren maar 2 weken.
En 10 weken tren moet toch wel wat opleveren, ook al is het een lange ester."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
OK, je hebt gelijk, wil wel zo snel mogelijk weer mijn eigen testosteron kunnen produceren.
Ik heb met een aantal gasten op UK-Muscle wat gechat en aangezien Dostinex gewoonweg niet te betalen is en teveel bijwerkingen schijnt te hebben zal ik de prolactine onderdrukken door het middel pramipexole oftewel prami te gaan gebruiken.
Ik ben dan in staat 6 weken dianabol als kickstart te nemen samen met de test/tren zonder enige bijwerkingen.
Hierbij mijn opnieuw aangepaste schema:Last edited by Pinada; 21-11-2009, 15:42.
Comment
-
Originally posted by powertrainer2007 View Postveel succes met je nieuwe kuur snuff! heb gisteren ook mijn nieuwe kuur gepost, je moet maar eens een kijkje nemen!
ge je bij deze topic voor de +20.000 bekeken? :d
Originally posted by tino View PostKnal kuurtje hoor snuff.. Succes
Als ik nu maar gewoon mezelf blijf dan moet het goed gaan komen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment