Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nog ff een kleine update.
    Heb gisteren mijn eerste deel van m'n gear binnengekregen.
    Test-e, Anavar en HCG.
    Vanmorgen het laatste besteld namelijk Tren-e, Aromasin en D-bol.
    Dit zal ik over +/- 10 dagen ook binnen hebben.
    Verder is het wachten op de pramipexole en de naalden uit Amerika.
    Ik ga er van uit eind november alles binnen te hebben.
    Zal wel ff een fotootje plaatsen wanneer alles binnen is.
    Laterzzzzz.

Comment

Ik kom dus net bij de dokter vandaan.
      Aangezien ik haar niet zo vaak zie, dit is de eerste keer, kan ik wel zeggen, bloody hell, wat een tof wijf is dat zeg. Hier ga ik een hele goeie aan hebben.
      Ten eerste mijn rug.
      Ik heb dus een zenuw-probleem namelijk sciatica.
      Gaat geleidelijk weg zegt ze maar komt zo nu en dan weer even om de hoek kijken. Moet nu gewoon proberen het een beetje te ontwijken met niet te hoog te gaan met bepaalde oefeningen.
      Toen ben ik heel erg eerlijk geweest over mijn AS gebruik.
      We hebben een goed gesprek erover gehad. Ze is er niet blij mee dat ik het doe maar wil me wel in alles bijstaan.
      Dus heb ik voor woensdag de 25e november een afspraak in de morgen waar ze een complete test zullen uitvoeren op mijn bloed en lever. Alles zal gecheckt worden.
      Ze deed vanmorgen al een testje om te kijken hoe mijn bloedsuikerspiegel was en dat was perfekt zei ze, dus dat is in ieder geval alweer meegenomen.
      En ook weer ff een naald in mijn donder, hahahahaha.
      Zal jullie op de hoogte houden omtrent de uitslag van de tests.
      Laterzzzzz.

Comment

Zeker weten n goede arts Snuff.. Ook ik heb er 1 waar ik goed mee omga, en die me bijstaat... Zo een moet je op handen dragen, ze zijn niet allemaal zo he......

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          Zeker weten n goede arts Snuff.. Ook ik heb er 1 waar ik goed mee omga, en die me bijstaat... Zo een moet je op handen dragen, ze zijn niet allemaal zo he......
          Yep kerel, ik ben zeer in mijn nopjes.

Hier dan ook weer een aanpassing op mijn schema:
          Last edited by Pinada; 21-11-2009, 15:43.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Yep kerel, ik ben zeer in mijn nopjes.

Hier dan ook weer een aanpassing op mijn schema:
            Snuf kan jij dat schema hier even posten?. Mijn words doet het niet. Ik kan dat schema niet lezen.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

1-5 50mg dbol
              1-10 400mg tren-e
              10-14 50mg anavar1-14 500mg test-e
              1-14 hcg 100 i u/d
              1-14 vit e 1250 i u/d

17-14 nolva en Aromasin 20mg p/d

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                Snuf kan jij dat schema hier even posten?. Mijn words doet het niet. Ik kan dat schema niet lezen.
                Zie dat Reinier het al gedaan heeft, thnx kerel, maar ik zal hem nog een keertje doen want bij Pos is het toch wel een beetje een rommeltje, hehehe.

Dianabol week 1-5 50mg/d
                Test-E week 1-14 500mg/w
                Tren-E week 1-10 400mg/w
                Anavar week 10-14 50mg/d
                HCG week 2-14 100 IU/d
                Prami week 1-10 0.5mg/d

Als hoofdsupplementen zal ik 1250 IU Vitamine E en 400mg Vitamine B6 nemen.
                HCG werkt zeer goed met een hoge dosis Vit.E, en Tren werkt weer beter met een hoge dosis Vit.B6.

Tamoxifen week 17-20 20mg/d
                Aromasin week 17/20 20mg/d
                Dit is dus de nakuur. Ook zal ik het bij de hand houden in geval van gyno-optreding.

Ben nog op zoek naar Vitamine B6 inject, daar ik geen 400mg/d wil slikken.

Comment

Zie tot mijn grote verbazing dat mijn laatste geupdate schema niet klopt want ik mis de prami.
                  Hier alsnog de laatste bijgewerkte:

Comment

Hm, very interesting.
                    If I decide not to take Vitamin B6 injections, this can solve the problem.
                    The intake will only be 8 tabs a day then.

Vitamin B6 Supplement 50mg | Healthspan | Vitamins & Supplements

And it's cheap.

Comment

Hm, misschien nog beter.

SiteBuilder

Comment

Hoi Snuff, de injecteerbare B6 kun je krijgen in 100mg 2ml die gaan per 5 vials- of 250mg 5ml die gaan per 10 vials en is niets duurder dan de tabs of softgels hoor... De 250mg 5mls injects zijn voordeliger zelfs.......Simpel gerekend zijn ze allen 50mg/ml

Comment

Nou ik ben er uit wat betreft de vitamine B6 en B12.
                          Was van plan te injecteren maar zie er vanaf.
                          Ten eerste zou ik dagelijks moeten gaan prikken en dan praten we over een aantal ml. Ook zal ik veel weefsel-littekens op gaan lopen daar ik ook al HCG dagelijks ga zetten.
                          Heb ook nog gedacht aan een hoge dosis 1 of 2x in de week maar dat schiet allemaal echt niet op.
                          Nee, het worden tabs en ik heb ze ook al besteld.
                          De Vit. B6 zijn tabs van 50mg. Hiervan zal ik er 8 per dag nemen verdeeld over de gehele dag.
                          De vit. B12 zijn sublingual oftewel, je moet ze onder je tong laten wegsmelten zodat ze worden opgenomen. Hiervan zal ik er 1 per dag innemen, 1000ug.

Daardoor heb ik mijn schema weer aangepast.
                          Tot het moment van kuur-start kan mijn schema veranderen.
                          Daarna zal het als een screen in mijn topic komen en zal deze ongewijzigd blijven.
                          Laterzzzz.

Comment

Ik dacht te herinneren maar kan ook mis zijn dat vit B best altijd subcetaan of intra musculair moeten gezet worden, daar er door de lever zoveel van afgebroken wordt dat je er niets van overhoud. Is vroeger nog een hele discussie geweest op dbb over b12, die dat je onder de tong legt en de inject, bleek toch dat je die je oraal neemt bijna volledig worden afgebroken.

Heb u hele topic maar vluchtig gelezen snuf maar waarom de vit b6

Grtz
                            stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
                              Ik dacht te herinneren maar kan ook mis zijn dat vit B best altijd subcetaan of intra musculair moeten gezet worden, daar er door de lever zoveel van afgebroken wordt dat je er niets van overhoud. Is vroeger nog een hele discussie geweest op dbb over b12, die dat je onder de tong legt en de inject, bleek toch dat je die je oraal neemt bijna volledig worden afgebroken.

Heb u hele topic maar vluchtig gelezen snuf maar waarom de vit b6

Grtz
                              Ik ben het eens met het feit dat inject veel beter is dan oraal, daarin heb je volkomen gelijk.
                              Het probleem ligt hem meer in de hoeveelheid te injecteren vloeistof en de hoeveelheid injecties.
                              Ik dacht dus zelf dit IM of Sub-q te doen met een Slin-spuitje in mijn schouders, benen of buik. Echter door de hoeveelheid vloeistof die ik dagelijks moet gaan injecteren valt deze mogelijkheid dus weg daar we over wel meer dan 1ml/d praten. Als je bedankt dat 50mg vitamine B6 in 1ml vloeistof zit en ik 400mg per dag wil gaan innemen dan zou ik dus 8ml per dag moeten gaan zetten, en dan praten we nog niet eens over vitamine B12. Ook wordt het dan een prijzige bedoeling. Een andere mogelijkheid zou zijn om met wat kortere naalden, misschien de 1/2 inch, IM in mijn benen of kont te zetten, maar dit dient dagelijks te gebeuren en op z'n minst 8ml. De HCG ben ik ook van plan IM in mijn benen te zetten. Met andere woorden gaat dat gewoon teveel van het goede worden. Voel me dan een beetje een speldenkussen.
                              Vitamine B6 schijnt bij een hoge dosering de werking van Tren en van Test enorm te bevorderen. Veel hierover gelezen. Ik kan echter niet te hoog gaan met de dosis omdat de kans bestaat dat mijn zenuwen weleens op zouden kunnen gaan spelen. Ook kunnen armen en benen numb gaan aanvoelen.
                              Daarom het besluit de vitamines als tab-vorm in te nemen.
                              Maar mocht er een andere mogelijkheid zijn dat er wel degelijk geinjecteerd kan worden met een veel kleinere hoeveelheid vloeistof in 1 keer dan zal ik dit natuurlijk niet onoverwogen achter me laten liggen.

Comment

IK begrijp je redenering, nog eens 8 ml erbij zetten is niet niks. Maar ik stel me dan de vraag, sorry snuff maar daar ben ik dan weer . Gaat het iets bijbrengen aan je kuur, van die 400mg dat je gaat nemen wat gaat daar van over blijven als werkzame stof waaraan je iets gaat hebben dat kan bijdragen aan u kuur. Ik denk dat de neveneffecten, misschien niet echt neveneffecten maar meer kwaaltjes zoals een oprispende maag, enz... meer in u nadeel gaan spelen dan in u voordeel. Ik heb daar nog nooit van gehoord dat vit b6 zou bijdragen tot een betere werking van tren en test, vit b12 dat werkt goed als je wilt massa opbouwen omdat je daar meer honger van krijgt.

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X