kuur voorstel 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by snipke View Post
    Logische redenering, zou het niet zelf kunnen bedenken maar he onze doc general wel.
    Je hebt u dan toch serieus verdiept ze bro in deze materie, had net het topic van snuff gelezen en zag dat hij het aangepast heeft in zijn kuur, daar was mijn vraag ook hoe hij eraan kwam maar nu heb ik het begrepen.

Grtz
    jaja Snip, ik blijf maar leren.
    Heb echter niets aan de aromasin-intake veranderd, die zal ik gewoon volgen. Maar door een extra week Nolva 10mg/d verklein je de kans op een oestrogeen-rebound. Houd er rekening mee dat we wel praten over de kans op, niet dat dat ook daadwerkelijk zal gaan gebeuren. Maarja voorkomen is beter dan genezen.

Comment

mooi stukje ik ga het volgen snuf san

Comment

Originally posted by snipke View Post
        Logische redenering, zou het niet zelf kunnen bedenken maar he onze doc general wel.
        Je hebt u dan toch serieus verdiept ze bro in deze materie, had net het topic van snuff gelezen en zag dat hij het aangepast heeft in zijn kuur, daar was mijn vraag ook hoe hij eraan kwam maar nu heb ik het begrepen.

Grtz
        Ik ga niet zo maar uit mijn nek kletsen bro. Zeker niet tegen u, dan kan ik me net zo goed meteen uitschrijven hier.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        jaja Snip, ik blijf maar leren.
        Heb echter niets aan de aromasin-intake veranderd, die zal ik gewoon volgen. Maar door een extra week Nolva 10mg/d verklein je de kans op een oestrogeen-rebound. Houd er rekening mee dat we wel praten over de kans op, niet dat dat ook daadwerkelijk zal gaan gebeuren. Maarja voorkomen is beter dan genezen.
        Tof dat je wat doet met wat ik je vertel. Veel succes chief.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post

Tof dat je wat doet met wat ik je vertel. Veel succes chief.
          Ik zal raad niet in de wind slaan, zeker die van jou niet.
          Ben soms wel eens koppig, maar de laatste tijd steeds meer luisterrijk en bereid tot het doen van research omtrent een gegeven opmerking of advies.
          Dit kan dan weer resulteren in een verandering in mijn visie of doelstelling.
          In dit geval was het een PCT-verandering.

Comment

[quote=GeneralIx;612487]Ik ga niet zo maar uit mijn nek kletsen bro. Zeker niet tegen u, dan kan ik me net zo goed meteen uitschrijven hier.

Het is duidelijk dat je u er serieus in verdiept hebt en dat je heel goed weet wat je zegt, een kerel zoals jij kunnen ze op elk forum gebruiken en zijn wij blij dat je voor dit forum hebt gekozen.
            T zijn mooie woorden maar je verdient het general

Grtz
            stil growing

Comment

Naar mijn weten is Aromasin een Suicide Inhibitor en dat het dus Oestrogeen vernietigd, en dat zou dus betekenen dat je helemaal geen rebound kan krijgen;-)

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                Naar mijn weten is Aromasin een Suicide Inhibitor en dat het dus Oestrogeen vernietigd, en dat zou dus betekenen dat je helemaal geen rebound kan krijgen;-)
                Dat heb ik dus ook vernomen en gelezen.

Comment

Het vernietigt niet het oestrogeen, het schakelt het aromatase enzym uit. Daarom ook de term AI.
                  Last edited by GeneralIx; 27-12-2009, 14:38. Reason: Dramatische spelfout gecorrigeerd.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Het vernietigt niet het oestrogeen, het schakelt het aromatase enzym uit. Daarom ook de term AI.
                    Yep, heb ik ook net gevonden.
                    Daarom is het altijd handig om zekerheid boven onzekerheid te kiezen.
                    Vandaar mijn aanpassing gisteren.
                    Last edited by GeneralIx; 27-12-2009, 14:39. Reason: Dramatische spelfout uit quote gehaald

Comment

Ja ben ik volledig met je eens AI is idd het uitschakelen van....maar waarom dan suicide inhibitor??? En waarom wordt er dan op DBB herhaaldelijk geïnsinueerd dat het oestrogeen vernietigd??

Comment

Ja ben ik volledig met je eens AI is idd het uitschakelen van....maar waarom dan suicide inhibitor??? En waarom wordt er dan op DBB herhaaldelijk geïnsinueerd dat het oestrogeen vernietigd??
                        Misschien bedoelen ze wel dat wanneer het oestrogeen gehalte in je lichaam binnen perken is en je aromasin neemt dat je daarmee de kans dat er nog meer wordt gearomatiseert opgeheven wordt, dus dat op dat moment het oestrogeen niets meer kan uithalen.

Comment

Suicide omdat het bindt en niet meer los laat. Inhibitor omdat het iets verhindert.

En op dbb worden wel meer interessante verhalen verteld. Hier overigens ook nog wel eens hoor, maar dat is ook de reden dat je wat eigen research moet plegen voor je gaat roepen.

sigpic

Comment

Suicide omdat het bindt en niet meer los laat. Inhibitor omdat het iets verhindert.

En op dbb worden wel meer interessante verhalen verteld. Hier overigens ook nog wel eens hoor, maar dat is ook de reden dat je wat eigen research moet plegen voor je gaat roepen.
                            Dus het verhindert dat er nog meer wordt gearomatiseert zodat het oestrogeen de prolactine niet in werking kan stellen?
                            Zeg ik het zo goed?

Comment

Het verhindert een toename (of zorgt zelfs voor een afname, is dosisafhankelijk) van oestrogeen, en zonder oestrogeen kan prolactine geen gyno veroorzaken. Wordt op CEM meermaals verteld door (ex)genie Nandi en BigCat. Is vast nog ergens terug te vinden hoe dat precies in elkaar stak, maar dat zou ik zo niet meer weten.

sigpic

Comment

Het verhindert een toename (of zorgt zelfs voor een afname, is dosisafhankelijk) van oestrogeen, en zonder oestrogeen kan prolactine geen gyno veroorzaken. Wordt op CEM meermaals verteld door (ex)genie Nandi en BigCat. Is vast nog ergens terug te vinden hoe dat precies in elkaar stak, maar dat zou ik zo niet meer weten.
                                OK, ik begrijp.
                                BigCat ken ik overigens wel, veel dingen van hem gelezen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X