Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 29 2004,20:47)]Gaat erg lekker Harold
Als je al hcg gebruikt zou ik het inderdaad tijdens je kuur doen. 2x per week op vaste dagen 250-500 iu. Op die manier zou je eigen test productie niet helemaal plat komen te liggen.
Greets...
Zijn eigen test zou nu toch al plat moeten liggen dacht ik, en die hcg is toch maar enkel het uitstellen van het plat leggen van uw eigen produktie, achteraf heb je er toch terug last van , denk ik toch he
Meteen tijdens je kuur is het beste, 2x per week op vaste dagen 250-500 iu gebruiken. Je gaat hiermee door tot einde week 1 van de nakuur. Nakuur is nolva en clomid gecombineerd. Dus pas in de nakuur de nolva pakken. Het gaat er hierom je testikels het idee te geven dat je LH weer normaal is en je lichaam gaat dan weer test aanmaken. Zo blijven je testikels op formaat en ook al zal je lichaam na die paar dagen die prikkel missen, je herstelt na die tijd een stuk sneller...
Dat is inderdaad wat er altijd gesteld is. Tegenwoordig gaan er steeds meer stemmen op om het op bovengenoemde manier te doen waardoor je na je kuur veel sneller hersteld.
Citaat[/b] (red @ Jan. 25 2004,18:10)]Boldenone werkt ongeveer hetzelfde als deca, alleen hou je er niet zoveel vocht van vast. Â
Ik vind boldenone duidelijk zwakker dan deca. En vochtretentie treedt bij mij door deca nauwelijks op. Vanwege dat eerste wordt boldenone doorgaans zwaarder gedoseerd dan deca.
Of hcg hier een groot voordeel biedt betwijfel ik. Met de middelen die je neemt, de hoeveelheid en de duur zal het best meevallen.
Stop het in ieder geval niet in je nakuur!!! Die 2 weekjes licht met nolva erna zijn niet genoeg om de onderdrukking van hcg te compenseren! Je krijgt alsnog een test-crash op deze manier. Neem het dan liever tijdens de kuur, 2x per week en 500 IU per keer.
Als je al hcg gebruikt zou ik het inderdaad tijdens je kuur doen. 2x per week op vaste dagen 250-500 iu. Op die manier zou je eigen test productie niet helemaal plat komen te liggen.
Ik denk dat ik de volgende keer toch deca pak i.p.v. boldenon.
Dan maar wat meer vocht vast houden, ik heb het gevoel dat deca meer doet dan boldenon.
Ik zet nu 600mg per week maar vind het een beetje tegenvallen.
Vanaf week 7 ben ik niet meer echt vooruit gegaan, dat zou beteken dat de boldenon ongeveer 2 3 weken gewerkt heeft.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Citaat[/b] (harold @ Apr. 11 2004,07:13)]Ik denk dat ik de volgende keer toch deca pak i.p.v. boldenon.
Dan maar wat meer vocht vast houden, ik heb het gevoel dat deca meer doet dan boldenon.
Ik zet nu 600mg per week maar vind het een beetje tegenvallen.
Vanaf week 7 ben ik niet meer echt vooruit gegaan, dat zou beteken dat de boldenon ongeveer 2 3 weken gewerkt heeft.
Grtz..
oeps dat was niet het antwoord dat ik verwachte, en ik ben van plan equipose te gebruiken in een volgende kuur en dan nog maar 400mg/week, en jij hebt 600 gebruikt en bent er niet tevreden over.
Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 11 2004,08:57)]Wat is niet echt vooruit gegaan?
Wat zijn je totale gains tot nu toe?
Greets...
Totale gains zijn 7 kilo, die heb ik voornamelijk in de eerst paar weken gewonnen. Nu weet ik wel dat je de eerst weken het meest aankomt. Maar als normaal de testo en boldenon in week 4 5 gaan werken had ik meer verwacht in de weken 6t/m10 in die weken ben ik volgens mij maar 1-2 kilo aangekomen.
Ik ben wel tevreden over mijn kuur had alleen van de laaste weken meer verwacht.
Maar toch 7 kilo erbij nu een maand zo door gaan met trainen en dan gaan cutten voor de zomer.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment