Cut kuur, winstrol+test-e+masteron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cut kuur, winstrol+test-e+masteron

Vandaag begin ik dus aan men 12 weken cycle zoals eerder voorgesteld
    wk 1-4 40 mg winstrol
    wk 1-12 500 mg test-e
    wk 1-12 400 mg mast-e
    wk 2-12 500iu hcg
    wk 14-17 20 mg nolva/dag

bedoeling is om bf wat te laten zakken zit nu op +- 17, zou graag naar +-12 gaan, en gewicht op peil te houden of zelfs een paar kilootjes bij.

Vanavond dus eerste inject, twijfel gewoon nog om in 1 keer ter zetten of niet, is 4ml, of in 2 keer;vanavond 2 ml en woensdag 2 ml
    Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Een hele mooie kuur.
    Succes en deze log wordt zeker gevolgd.

Comment

Gewoon 1x 4ml in de bil, gaat makkelijk.
      Verder zou ik zelf de Test op 250mg houden. En ook nog wat Winstrol op het einde;
      wk 1-4 40 mg Winstrol
      wk 1-12 250 mg Test-E
      wk 1-12 400 mg Mast-E
      wk 2-12 500iu HCG
      wk 10-14 40 mg Winstrol
      wk 14-17 20 mg nolva/dag

Comment

Originally posted by Re-Done View Post
        Gewoon 1x 4ml in de bil, gaat makkelijk.
        Verder zou ik zelf de Test op 250mg houden. En ook nog wat Winstrol op het einde;
        wk 1-4 40 mg Winstrol
        wk 1-12 250 mg Test-E
        wk 1-12 400 mg Mast-E
        wk 2-12 500iu HCG
        wk 10-14 40 mg Winstrol
        wk 14-17 20 mg nolva/dag

Dat lijkt me dus helemaal niks...
        Week 1-4 aan de winstrol en dan week 10-14 weer aan de winstrol.
        Dat is 8 weken voor een oral.

Kuur van ts is goed.

succes met je log!
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ja dus Ashley? 8 weeken in toch wel het max wat je mag nemen aan orals dus daar zie ik geen probleem in, en daarbij heb je tussen de orals 8 weeken "rust" (geen 17aa) als je de test en mast wat laag doseerd (250mg bij 400mg mast) valt de schade aan de lever ook mee in die 8 weeken.
          Het was ook maar een voorstel om het zo te doen. TS moet uiteinderlijk op zijn gevoel af gaan

Comment

Originally posted by Ashley View Post
            Dat lijkt me dus helemaal niks...
            Week 1-4 aan de winstrol en dan week 10-14 weer aan de winstrol.
            Dat is 8 weken voor een oral.

Kuur van ts is goed.

succes met je log!
            Ben het met je eens Ash.

Comment

Originally posted by Re-Done View Post
              Ja dus Ashley? 8 weeken in toch wel het max wat je mag nemen aan orals dus daar zie ik geen probleem in, en daarbij heb je tussen de orals 8 weeken "rust" (geen 17aa) als je de test en mast wat laag doseerd (250mg bij 400mg mast) valt de schade aan de lever ook mee in die 8 weeken.
              Het was ook maar een voorstel om het zo te doen. TS moet uiteinderlijk op zijn gevoel af gaan
              Ik denk dat als je de orals gaat spreiden in 2x4weken in een cycles van 14 weken kuren...je schommelingen in je leverwaarde gaat krijgen, die groter zijn dan wanneer je aan 1 stuk door een oral neemt, die je 6 weken achter elkaar slikt....
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Is masteron niet voor de laatste loodjes bij wedstrijdatleten?
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                  Is masteron niet voor de laatste loodjes bij wedstrijdatleten?
                  Nee hoor, kan door iedereen gebruikt worden voor het verminderen van vocht-retentie en lichammsvet.
                  Door de extreem androgene kwaliteiten is het uitermate goed geschikt voor het behouden van kracht en massa bij het verliezen van lichaamsvet.
                  TS heeft mijn inziens een hele goede zet hiermee gedaan.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Nee hoor, kan door iedereen gebruikt worden voor het verminderen van vocht-retentie en lichammsvet.
                    Door de extreem androgene kwaliteiten is het uitermate goed geschikt voor het behouden van kracht en massa bij het verliezen van lichaamsvet.
                    TS heeft mijn inziens een hele goede zet hiermee gedaan.
                    Thx snuff, goed informeren en luisteren hier naar de meer ervaren mannen doet al veel.

Comment

Mooie kuur kerel.

En 4 ml in 1 keer is goed te doen hoor.

Succes en ik ga je volgen.
                      I'm in transformation mode!!!!

Comment

Zonet eerste prik gezet 4 ml, was weer even wennen is weer zo'n 4 maand geleden.
                        Wel ondervonden dat een zuiger van 5 ml een beetje stroever optrekt dan die van 2.5 ml.
                        20 mg winstrol genomen, ga nu wat rusten , binnen een uurtje nog wat eten, en morgen er terug in vliegen, morgen borsttraining.

Comment

Gebruik je de 0,8x40mm naalden om te zetten?
                          Hoe gaat het injecteren, is het vrij gemakkelijk in te spuiten?
                          De reden voor m'n interesse is omdat ik eind juni ook ga starten met de 5ml spuiten en de 0,8x40mm naalden.

Comment

ja snuff, gebruik de 08 x 40 mm naalden om in te spuiten en een 5 ml zuiger,en het inspuiten zelf verliep vlotjes, heb gewoon na 2 ml een 10 sec gewacht om het depot wat te laten lopen, en dan de resterende 2 ml ingespoten.

Comment

Originally posted by Blackphantom View Post
                              ja snuff, gebruik de 08 x 40 mm naalden om in te spuiten en een 5 ml zuiger,en het inspuiten zelf verliep vlotjes, heb gewoon na 2 ml een 10 sec gewacht om het depot wat te laten lopen, en dan de resterende 2 ml ingespoten.
                              Thnx buddy, goed om te horen.
                              Heb in mijn eerste kuur een aantal keer 3ml ingespoten met 0,6x32mm naalden maar dan druk je je een ongeluk om het te injecteren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X