Cut kuur, winstrol+test-e+masteron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Re-Done View Post
    Gewoon 1x 4ml in de bil, gaat makkelijk.
    Verder zou ik zelf de Test op 250mg houden. En ook nog wat Winstrol op het einde;
    wk 1-4 40 mg Winstrol
    wk 1-12 250 mg Test-E
    wk 1-12 400 mg Mast-E
    wk 2-12 500iu HCG
    wk 10-14 40 mg Winstrol
    wk 14-17 20 mg nolva/dag
    Gaat niet alleen om leverwaarden, ook om cholesterolprofiel. Acht weken op 40mg winstrol is heftig.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Vandaag nog wat stijf van gisteren beentraining, was weer in orde, eergisteren borsttraining ook goed verlopen, vandaag schouders en wat cardio.
      Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Comment

Zojuist tweede spuit gezet, ging er alweer vlotter in dan verleden week, enkel deze keer bleven er miniscule belletjes aan de zuiger kleven.
        Kan geen kwaad denk ik.
        Moest vandaag normaal hcg ook bij steken, maar door een fout bij men dealer is dit niet doorgegaan, hoop dat ik deze volgende week erbij kan zetten.
        Vanavond nog wat rusten, en morgen knallen we er weer in.

Comment

Originally posted by Blackphantom View Post
          Zojuist tweede spuit gezet, ging er alweer vlotter in dan verleden week, enkel deze keer bleven er miniscule belletjes aan de zuiger kleven.
          Kan geen kwaad denk ik.
          Moest vandaag normaal hcg ook bij steken, maar door een fout bij men dealer is dit niet doorgegaan, hoop dat ik deze volgende week erbij kan zetten.
          Vanavond nog wat rusten, en morgen knallen we er weer in.
          Zolang je niet in een ader injecteert maken die kleine belletjes geen ruk uit.

Comment

Deze week goede trainingen gehad, gisteren nieuw record bor met 100 kg 6 reps, wel beetje last van rechter traps.
            Zojuist op weegschaal , 2 kg erbij tov verleden week en 1 cm kwijt op middel.
            Vannamidag ga ik men bf eens perfect meten met een huidplooimeter, ben benieuwd, want heb geen vertrouwen meer in die digitale bullshit.
            Gisteren ook weer slecht nieuws gehad, men dealer heeft weer zen woord niet gehouden , weer geen hcg dus deze week, begint serieus vervelend te worden.
            Morgen derde prik, en volgende week vliegen we er weer in.

Comment

Heel mooi kuurtje, good luck!
              Hou log zeker in het oog
              **When you get to this country, you got to get the money first, when you get the money, you get the power, and when you get the power, then you get the women!** T.M. - Scarface

21j - 80,5 - 1,75m - BF 16%

Comment

je zal het zelf wel weten denk ik....volgende keer zorgen dat je al je gear in huis hebt voordat je aan je kuur begint?
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                  je zal het zelf wel weten denk ik....volgende keer zorgen dat je al je gear in huis hebt voordat je aan je kuur begint?
                  Gear was allemaal binnen behalve de hcg, was tijdelijk niet meer te verkrijgen.
                  Dus heb ik men ganse kuur opgeschoven tot die weer voorradig was, 3 weken voor start kuur besteld en nu nog niets ontvangen.
                  Nog nooit moeten wachten op men dealer, tot nu

Comment

Gisteren borsttraining, ging verrassend goed, men max benchpress met 1 rep verbeterd, dus kan niet klagen, winstrol zal aan het inkicken zijn
                    Pomp was ook goed, duurde zeker 3 uren tot het ie**************** normaal was.
                    Straks biceps en benen, ben benieuwd.

Comment

Gaat helemaal goed komen met jou zwart spook.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Gaat helemaal goed komen met jou zwart spook.
                        thx snuff, we gaan ervoor toch.

Eindelijk men hcg binnen, dus deze kan ik er ook bij beginnen zetten.
                        Heb nu nog een paar vragen, daar ik nog geen hcg gezet heb bij men vorige cycle.
                        Men pregnyl is der van organon, ,in de verpakking zitten zes ampules, drie met gele streep, en drie met groene streep.
                        In die met gele streep zit een soort witte substantie, en die met groene streep zit 1 ml wateroplossing.
                        Hoe moet ik dit in godsnaam bereiden, als ik op het net zoek vind ik niets anders dan gasten die afslanken met hcg

Comment

Originally posted by Blackphantom View Post
                          thx snuff, we gaan ervoor toch.

Eindelijk men hcg binnen, dus deze kan ik er ook bij beginnen zetten.
                          Heb nu nog een paar vragen, daar ik nog geen hcg gezet heb bij men vorige cycle.
                          Men pregnyl is der van organon, ,in de verpakking zitten zes ampules, drie met gele streep, en drie met groene streep.
                          In die met gele streep zit een soort witte substantie, en die met groene streep zit 1 ml wateroplossing.
                          Hoe moet ik dit in godsnaam bereiden, als ik op het net zoek vind ik niets anders dan gasten die afslanken met hcg
                          Die witte ronde blokjes is de HCG, dat water is een 'solvent', een oplosmiddel dus.
                          Het probleem met die oplosmiddel is dat het maar beperkt houdbaar is.(max.30dagen in de koelkast)
                          Stel je zet 500 IU HCG per week en je laat het vanaf week 2 van een kuur van 10 weken meelopen, dan praat je dus over 9x7dagen = 63dagen. Dan heb je dus niets aan dat oplosmiddel tenzij je na 30 dagen weer een HCG oplossing klaarmaakt.
                          Beter is het om bacterieel water te gebruiken, hierin blijft de HCG wel tot 60 dagen goed.

HCG

http://bodybuilding.elitefitness.com...s-bodybuilding
                          Last edited by Snuff-Sann; 09-05-2010, 09:19.

Comment

Het mengen kan op 2 manieren.
                            Je kunt het in slin-spuitjes opzuigen en iedere keer wat nemen, de rest in de koelkast bewaren.
                            Nadeel daarvan is dat je iedere keer dezelfde slin moet gebruiken en ja het ligt in de koelkast waar allerlei voedsel ligt dus ook eventueel bacterieen.
                            Beter is om een steriele vial te gebruiken en bacterieel water.

Met een spuit zuig je 4ml BW op en doe dat in de steriele vial. Dan zuig je 1ml water op en laat dat heel langzaam langs de rand van het flesje inlopen waar de HCG inzit en het zal meteen oplossen. Dan draai je een klein beetje met het flesje zodat de HCG goed met het BW mengt, niet schudden want dan beschadig je de HCG.
                            Dan zuig je de 1ml HCG met BW op en doe dat in de steriele vial met de 4ml BW.
                            Draai met de vial weer om het goed te laten mengen.
                            Dan ben je klaar. De vial kun je in de koelkast bewaren en daar iedere keer wat uithalen.
                            Nu hangt het ervan af hoeveel HCG je hebt gemengd.
                            Zat er in 1 ampul 2500IU dan heb je dus 2500IU in 5ml = 500IU per ml.
                            Zet je 500IU/w zul je dus 10 units in je slin moeten zuigen.
                            Heb je ampuls met 5000IU dan heb je dus 1000IU per ml.
                            Hier zuig je 5 units in je slin om de wekelijkse 500IU te kunnen zetten.

Hoop je een klein beetje te hebben geholpen.
                            Heb je nog meer vragen kun je die altijd stellen.

Comment

Thx snuff, hier heb ik zeker wat aan , had al wat rondgezocht op dutchbodybuilding maar was nog niet echt zeker, het enigste probleem zal nu nog zijn, bac water vinden want denk niet dat men apotheker dit zal hebben en lege vials.
                              Voor zover ik al wat bijgelezen heb kan je ook de slin spuitjes , eenmaal gevuld ook bewaren in de vriezer, en dit zou tot een jaar kunnen bewaard worden.
                              Zal beetje rondzoeken worden op het net.

Comment

bacteriostatic-water.co.uk

Je hoeft niet in de vriezer te bewaren.
                                Dat wordt op DBB beweerd maar dat is onzin.
                                Tis zo onzin dat ze op DBB Wiki hebben, waar alles over AS te vinden is, en daar raad men zelfs aan het in de koeling te bewaren.
                                Ook in de bijsluiter van Pregnyl staat dat het gekoeld dient te worden en niet ingevroren.
                                Dus gewoon in de koelkast bro.
                                En neem maar van mij aan dat een vial met HCG veel gemakkelijker werkt en veel safer is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X