Ow ja, vergeten erbij te vermelden. Zorg ervoor dat je alle dopjes van de vials ontsmet eer je er een naald in steekt.
Cut kuur, winstrol+test-e+masteron
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDie witte ronde blokjes is de HCG, dat water is een 'solvent', een oplosmiddel dus.
Het probleem met die oplosmiddel is dat het maar beperkt houdbaar is.(max.30dagen in de koelkast)
Stel je zet 500 IU HCG per week en je laat het vanaf week 2 van een kuur van 10 weken meelopen, dan praat je dus over 9x7dagen = 63dagen. Dan heb je dus niets aan dat oplosmiddel tenzij je na 30 dagen weer een HCG oplossing klaarmaakt.
Beter is het om bacterieel water te gebruiken, hierin blijft de HCG wel tot 60 dagen goed.
HCG
HCG - Human Chorionic Gonadotropin Use After Anabolic Steroid Cycles for Bodybuilding | Bodybuilding News EliteFitness.com
met bac water is hcg 30 dagen in koelkast te bewaren, met die solvent die erbij zit niet..Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
-
Nou, ik zal zelf maar weer wat gaan toelichten want als ik op Blocko moet gaan wachten...
Ik denk dat een hoop personen het volgende verkeerd begrijpen.
Dit stukje komt uit de Nederlandse bijsluiter van Pregnyl:
'Aangezien ampullen na opening niet steriel kunnen worden afgesloten, dient de oplossing direct na reconstructie te worden gebruikt.'
Dit betekent dus niet dat het niet houdbaar is, het betekent enkel en alleen maar dat je het niet kunt laten zitten in het open ampulletje omdat die niet steriel is. Mocht je de oplossing in een spuit opzuigen en/of in een steriele vial spuiten kan het maximaal 30 dagen in de koelkast worden bewaard.
Dit staat niet in de Nederlandse bijsluiter.
Wat wel in de Nederlandse bijsluiter staat is dat de bijgeleverde solvent 'fysiologisch zout' wordt genoemd.
Wanneer je wikipedia erop naslaat zul je snel tot de ontdekking komen dat het gaat omeen oplossing van 0,9 % NaCl (9 gram keukenzout per liter) in water, zodat de osmotische waarde van de verkregen oplossing overeenkomt met die van de lichaamsweefsels.
Fysiologische zoutoplossing - Wikipedia
En om even terug te komen op de houdbaarheid van de solvent van maximaal 30 dagen.
Er staat wel niet veel over de solvent in de Nederlandse bijsluiter maar dat is wel andere koek wanneer je de Engelse bijsluiter erbij haalt.
Each vial of Pregnyl solvent contains: Bacteriostatic Water for Injection, benzyl alcohol 0.9%, sodium chloride 0.56% and trace amounts of sodium hydroxide and/or hydrochloric acid.
Store at 15 to 30°C. Reconstituted solution is stable for 30 days when refrigerated (2 to 8°C).
RxMed: Pharmaceutical Information - PREGNYL
Comment
-
Originally posted by Erik77 View PostIk ga elke 3 dagen doen samen met B12 in een insulinespuit en dan 250iu 2x per week. Om de reden die Snuff-san geeft, stabiele HCG is belangrijk. Thnx voor de link van dat bac. water. Heb je daar zelf besteld en goede ervaringen mee?
@Black Phantom.
500IU per week is oke, dit doen de meesten.
Zolang het maar dezelfde doseringen op dezelfde tijden zijn, dus niet een keertje een dagje of 2 later zetten. Er hoort een vast patroon in het toedienen van HCG te zitten. Zo zul je nooit enige vorm van atrofie krijgen.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostYep, is een betrouwbaar adres.
@Black Phantom.
500IU per week is oke, dit doen de meesten.
Zolang het maar dezelfde doseringen op dezelfde tijden zijn, dus niet een keertje een dagje of 2 later zetten. Er hoort een vast patroon in het toedienen van HCG te zitten. Zo zul je nooit enige vorm van atrofie krijgen.
Voor stabielere waarden is dan misschien beter 2x 250iu injecteren. ?
Maar dan iedere keer op dezelfde dag.
Zoals jij doet Snuff (5 x 100iu) is dan nog beter , maar om het prikken wat te minderen kan bovenstaande toch ook nie ?
Comment
-
Originally posted by Erik77 View PostIk ga elke 3 dagen doen samen met B12 in een insulinespuit en dan 250iu 2x per week. Om de reden die Snuff-san geeft, stabiele HCG is belangrijk. Thnx voor de link van dat bac. water. Heb je daar zelf besteld en goede ervaringen mee?
Is de houdbaarheid dan ook +- 30 dagen ?
Comment
-
Originally posted by sharki View PostSorry voor de herhaling misschien, maar je kan dus in 1 keer 500iu injecteren en dit dan 1 keer per week ?
Voor stabielere waarden is dan misschien beter 2x 250iu injecteren. ?
Maar dan iedere keer op dezelfde dag.
Zoals jij doet Snuff (5 x 100iu) is dan nog beter , maar om het prikken wat te minderen kan bovenstaande toch ook nie ?
Dit doe ik om de leydigcellen op een constante manier te stimuleren ipv ze iedere keer een 'kleine tik te verkopen' met 500IU per week.
Je moet het zo zien. Doordat er geen reden meer is om testosteron te produceren, omdat dat door injectie voldoende aanwezig is, willen de leydigcellen gaan slapen, wat dan ook krimping van de testikels met zich meebrengt. Om dit te voorkomen dienen ze wakker gehouden te worden. Door 100IU per dag te zetten blijven ze op een constante manier wakker en zal er geen moment plaatsvinden dat ze zich ook maar een klein beetje slaperig aanvoelen. Dit gebeurt met 500IU per week wel, ik zeg niet dat het verkeerd is, geen atrofie dus, maar het voortdurend half in slaap vallen en dan weer een opdoffer geven zodat ze weer klaarwakker zijn, en dit herhaalt zich dan vele malen is mijn inziens minder doeltreffend dan de 100IU per dag.
Maar het is maar waar voor gekozen wordt.
Aangezien HCG een wateroplossing is wordt dit meteen opgenomen dus van een depootje aanleggen is geen sprake, je kunt het dus niet met AS gaan vergelijken dat geleidelijk wordt opgenomen.
250IU 2x per week is oke.
Comment
-
Ik las vandaag Anabolics 2009 en daar stond voor on cycle 250 IU twice a week every 3th and 4th day. In mijn geval maandag en donderdag. Wat snuff sans doet lijkt mij het beste maar ik vind 2x hcg/vitB12 en 2x test-tren wel genoeg naalden in mij
Thnx Snuff San voor de reactie, altijd fijn om te weten of een bedrijf te vertrouwen is. Had trouwens vandaag injectievloeistof bij de apotheek gehaald maar nergens staat bac water. Heb het bedrijf maar gemaild want die stagaire bij de apotheek wist helemaal niks.
Comment
-
Zondag vierde spuit gezet, ging weer vlotjes zoals altijd.
Weer geen hcg kunnen zetten, nu wel hcg in huis maar geen bac water en steriele vial, ondertussen wel besteld dankzij goede tip van snuff.
Straks biceps en benen, heb er niet zoveel zin in, slechte dag zeker.Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
19 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment