Cut kuur, winstrol+test-e+masteron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goede training gehad daarnet, biceps mooie pomp, en benen serieus opgepompt.
    Nieuw pb squat 4*140 en leg press evenaar ik men pb van verleden jaar 8*320.
    Kan niet klagen tot zover dus.
    Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Comment

Eventjes niet meer op het forum geweest, maar zijn er terug.
      Zonet 8ste spuit gezet, in 2 keer.Na eerste poging in rechterkant bil wat bloed opgetrokken bij het aspireren, dus opnieuw.
      Vloeistof wasbak in ,en terug met nieuwe naald en zuiger 4 ml opgetrokken en linkerkant gezet, en nu was alles in orde.
      Vooruitgang tot nu toe, begin meer definitie te krijgen, kracht blijft hetzelfde, en gewicht blijft nu en dan stabiel.
      Dus tot nu toe alles wat ik van dit kuurtje verlangde, droger en mss wat droge spiermassa erbij.
      nog 4 weken te gaan, en nog meer op de voeding letten, komt allemaal in orde.
      Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Comment

Originally posted by Blackphantom View Post
        Eventjes niet meer op het forum geweest, maar zijn er terug.
        Zonet 8ste spuit gezet, in 2 keer.Na eerste poging in rechterkant bil wat bloed opgetrokken bij het aspireren, dus opnieuw.
        Vloeistof wasbak in ,en terug met nieuwe naald en zuiger 4 ml opgetrokken en linkerkant gezet, en nu was alles in orde.
        Vooruitgang tot nu toe, begin meer definitie te krijgen, kracht blijft hetzelfde, en gewicht blijft nu en dan stabiel.
        Dus tot nu toe alles wat ik van dit kuurtje verlangde, droger en mss wat droge spiermassa erbij.
        nog 4 weken te gaan, en nog meer op de voeding letten, komt allemaal in orde.
        De volgende keer laat je de inhoud in de spuit en prik je gewoon opnieuw, aan een beetje bloed mee injecteren ga je niet dood en het scheelt centjes en een hoop gedoe.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X