Kan het natuurlijk compleet bij het verkeerde eind hebben ben nog maar een leek op dat gebied dus als ik er naast zit hoor ik het graag, maarrr... Meeste bacteriën overleven de 100 graden nog niet eens toch? Aangezien water ook aan de kook gebracht wordt om bacteriën te doden. Is het dan voor de zekerheid niet verstandiger om het tot 100 graden te verwarmen zodat er minder olie zal verdampen etc? Zit je anders niet met een te geconcentreerde substantie zegmaar of zal dit weinig uitmaken?
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostSean, post 1873, goed lezen.
En naar mijn weten bestaan er naast winstrol depot ook andere anabolen steroiden op waterbasis.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by quibus View Post@sean, ik doelde op winstrol
@ramon omdat je van as misbruik hele nare gevolgen kan krijgen, en 9vd 10 mensen zouden niet eens aan kiren moeten denken, er is naturel genoeg te halen nog, dan is as zonde van je geld, je gezondheid en met pech je vrienden/familie.
Ik xou nog even door kunnen gaan
@snuff, het is nooit de bedoeling geweest "ruzie" te maken, bij deze excuus voor mijn aandeel.
Dit ben ik absoluut met je eens, maar mijn ervaring is, dat wanneer de meeste mensen de keuze hebben gemaakt om te gaan kuren, deze moeilijk op andere gedachte te brengen. Het is niet aan ons om deze mensen te overtuigen om het niet te doen. Over het algemeen zijn dit volwassen mensen en kun je ze beter helpen, mits je er genoeg van af weet.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Originally posted by Ramon1983 View PostDit ben ik absoluut met je eens, maar mijn ervaring is, dat wanneer de meeste mensen de keuze hebben gemaakt om te gaan kuren, deze moeilijk op andere gedachte te brengen. Het is niet aan ons om deze mensen te overtuigen om het niet te doen. Over het algemeen zijn dit volwassen mensen en kun je ze beter helpen, mits je er genoeg van af weet.
Karma voor jou.
Persoonlijk vind ik leeftijd ook een zeer belangrijke faktor in het bepalen of je te hulp schiet of niet.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostMooie woorden!
Karma voor jou.
Persoonlijk vind ik leeftijd ook een zeer belangrijke faktor in het bepalen of je te hulp schiet of niet.
Tnx Snuff!
Leeftijd is een vd belangrijkste factoren. Onder de 21 behoor je niet te kuren!I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Naja ik wil niet weer de discussie starten, zeker niet in snuffs topic, maar ik vind 21 nog erg jong.
maar ik begrijp jullie punt, ik denk dat goed advies ook goed is, maar ook dat er mensen zijn die ze ook op andere gedachten kunnen brengen.
Maar jullie zeggen nu onder de 21 niet, maar is het niet juist zo dat als er een achtien jarige komt met een kuurplan komt, dat je dan juist een goed advies moet geven mede omdat je ervan uitgaat dat hij het toch gaat doen.
Zou je niet juist een jonge moeten helpen, zodat hij iig nakuurt etc.
Snuff ik wil alleen een discussie aangaan als jij er geen moeite mee hebt, ik zal het netjes houden.wil je het niet kap ik direct.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostNaja ik wil niet weer de discussie starten, zeker niet in snuffs topic, maar ik vind 21 nog erg jong.
maar ik begrijp jullie punt, ik denk dat goed advies ook goed is, maar ook dat er mensen zijn die ze ook op andere gedachten kunnen brengen.
Maar jullie zeggen nu onder de 21 niet, maar is het niet juist zo dat als er een achtien jarige komt met een kuurplan komt, dat je dan juist een goed advies moet geven mede omdat je ervan uitgaat dat hij het toch gaat doen.
Zou je niet juist een jonge moeten helpen, zodat hij iig nakuurt etc.
Snuff ik wil alleen een discussie aangaan als jij er geen moeite mee hebt, ik zal het netjes houden.wil je het niet kap ik direct.
Ik vind dat jij een heel erg goed punt hebt aangesneden, reden genoeg om daarover te discussieren.
Want wat is nu wijsheid?
Gewoon een strakke lijn trekken betreffende leeftijd of toch de jongeren hulp bieden?
Dit is zeer zeker een moeilijk onderwerp.
Wanneer er huisregels zijn, zoals bijvoorbeeld bij DBB zullen de jeugdigen zich er niet voor schamen om te liegen over hun leeftijd en dan worden ze nog geholpen. Wanneer de leeftijd wel bekend is hoe handel je dit af?
Ja, ze zullen het toch wel doen, met of zonder je hulp.
Ikzelf zal dan toch kiezen voor geen hulpverlening en kijken of het misschien verstandig is om hen op andere gedachten te brengen.
Maar goed, dat is mijn mening.
Wellicht dat dit onderwerp via andere invalshoeken bekeken kan worden.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk heb er nooit geen moeite mee, maar kan soms nogal lekker uit de bocht komen wat bij anderen verkeerd valt, vandaar.
Ik vind dat jij een heel erg goed punt hebt aangesneden, reden genoeg om daarover te discussieren.
Want wat is nu wijsheid?
Gewoon een strakke lijn trekken betreffende leeftijd of toch de jongeren hulp bieden?
Dit is zeer zeker een moeilijk onderwerp.
Wanneer er huisregels zijn, zoals bijvoorbeeld bij DBB zullen de jeugdigen zich er niet voor schamen om te liegen over hun leeftijd en dan worden ze nog geholpen. Wanneer de leeftijd wel bekend is hoe handel je dit af?
Ja, ze zullen het toch wel doen, met of zonder je hulp.
Ikzelf zal dan toch kiezen voor geen hulpverlening en kijken of het misschien verstandig is om hen op andere gedachten te brengen.
Maar goed, dat is mijn mening.
Wellicht dat dit onderwerp via andere invalshoeken bekeken kan worden.
Ben je jong en je bent vastberaden het te doen, denk ik toch dat ik 'als ik er zoveel kennis van zou hebben' diegene toch zou helpen met de wetenschap dat hij het dan " goed" zal doen.I'm in transformation mode!!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment