Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Persoonlijk vind ik het wel jammer.

Zeker de reactie van Kevster in het topic dat snuff later aanmaakte (ook kinderachtig maargoed) als moderator ga je geen woorden als kanker gebruiken imo, iemand anders zou banned worden en het is zéér onprofessioneel.

Plus ondanks dat die zich soms gedroeg als de uitvinder van AAS vond ik het wel een toevoeging voor het forum (niet dat ik er zo lang opzit maar oke).

Comment

• Ik vond hem wel geinig

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
        deed laatst toch alleen aan info sharing ?

of heb ik wat gemist ?
        Too little, too late I guess........
        Er staat een topicje van snuffie (alias) waarin eea kort werd toegelicht. Als je ff zoekt moet het wel te vinden zijn.

Comment

• @Dexie

Altijd dat gejammer op het functioneren van het MT ben ik wel een beetje zat, wij spenderen vrije tijd in dit forum organiseren in onze vrije tijd als studenten zijnde een contest etc en jij valt erover dat iemand wat grof in de mond is?

@Iedereen

Ik zal het nog duidelijker stellen iedereen mag mij aanvallen wat hij wil, maar mocht ik nog veel openlijke aanvallen op de andere mods zien zal ik niet schromen om om de minste redenen te gaan bannen (dit algemeen Dexie, dus gaat niet totaal over jouw post)
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• snuff heeft issues,
            bezit wel aardig veel info
            maar moet altijd iedereen vernederen etc

zal hem niet missen
            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• He iggy, snuff is iiritant, ik snap zijn ban ook nog maar het is natuurlijk niet zo omdat jullie er vrije tijd in steken dat zilke scheldwoorden ineens wel acceptabel zijn.

Comment

• Originally posted by lucky_luc View Post
                Ik vond hem wel geinig
                Ik ook.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                  He iggy, snuff is iiritant, ik snap zijn ban ook nog maar het is natuurlijk niet zo omdat jullie er vrije tijd in steken dat zilke scheldwoorden ineens wel acceptabel zijn.
                  Dat...

Comment

• Originally posted by emilio75 View Post
                    Too little, too late I guess........
                    Er staat een topicje van snuffie (alias) waarin eea kort werd toegelicht. Als je ff zoekt moet het wel te vinden zijn.
                    Niet kunnen vinden heb je een linkje?
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it

Comment

• http://forum.bodynet.nl/algemeen/556...nn-banned.html

Comment

• Thnx m8
                        We like it

Comment

• Zich gedragen als een klein kind, leden uitmaken voor vanalles waar mijn broertje van 16 nog van staat te kijken. Verhalen compleet van fictie verdraaien naar zijn eigen gegal. En zichzelf vervolgens in een slachtoffers zetten.

Kennis of niet, ik zeg toppie geregeld mods !
                          Mind is everything.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                            Persoonlijk vind ik het wel jammer.

Zeker de reactie van Kevster in het topic dat snuff later aanmaakte (ook kinderachtig maargoed) als moderator ga je geen woorden als kanker gebruiken imo, iemand anders zou banned worden en het is zéér onprofessioneel.

Plus ondanks dat die zich soms gedroeg als de uitvinder van AAS vond ik het wel een toevoeging voor het forum (niet dat ik er zo lang opzit maar oke).
                            kankeren en kanker zijn 2 totaal verschillende woorden.

Comment

• Originally posted by aktito View Post
                              kankeren en kanker zijn 2 totaal verschillende woorden.
                              Alsnog, ik ben moderator geweest op sitedeals en een x aantal andere grote fora, had ik dat gezegd, dan kon ik meteen oprotten, en zo geld dat bijna overal. Als moderator heb je een voorbeeld functie en zal je mensen dus op een nette manier te woord moeten staan, klaar punt uit.

Comment

• Kankeren hoe kevster het gebruikte is niet zo veel mis mee, volgens mij gewoon nederlands voor zeuren/irritant doen
                                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X