slecht nieuws :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • slecht nieuws :(

    vandaag slecht nieuws gekregen!

    ik was dus bezig met men 2de kuur test E @ 500mg/w
    ik zou vandaag normaal me 5de shot gezet hebben maar toen mijn bloeddruk werd gemeten hebben ze me gewaarschuwd en aangeraden om onmiddelijk te stoppen

    men bloeddruk stond op 18,5 over 10... wat dus veel te hoog is! ik had soms wel wat hoofdpijn maar in mijn eerste kuur had ik gewoon verder gedaan, nu in mijn 2de kuur was ik dan gelijk begonnen met wat aspirine en omega3 in de hoop dat mijn bloeddruk stabiel zou blijven, nuja niet het geval


    nu is de vraag aan jullie, zijn er voor mij alternatieven om te kunnen kuren zonder de bloeddruk omhoog te laten gaan, bij winny zou de bloeddruk niet stijgen maar dan moet ik weer aan de tabs en daar zijn de resultaten kleiner

    iemand hulp voor me?

    grtz!
    onderweg naar 90kg bij 10% BF

  • #2
    misschien kan ik begin augustus gaan voor:
    8weken
    primo 400mg/week
    winny 50mg/dag
    onderweg naar 90kg bij 10% BF

    Comment


    • #3
      hoe was je bloeddruk voor je kuur? aanleg voor hoge waarden?

      Comment


      • #4
        Bedoel je 185/100? Dat is inderdaad veel te hoog.

        Comment


        • #5
          Inderdaad, 12/8 is een goeie druk, hogere is uit den boze.

          Comment


          • #6
            Tja, bij mij kwam uit de test ook 168/64

            Ook te hoog, maar denk dat het door de spanning kwam. Heb namelijk nergens last van

            Comment


            • #7
              Da's balen...
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

              Comment


              • #8
                hoge bloeddrunk tijdens kuur

                Comment


                • #9
                  idd echt balen dit, anders was mijn waarde ongeveer 13 over 7, en nu dus 185 over 100 (18 over 10)
                  ik ben nu dus gestopt met de kuur en ga uitkijken naar een kuurtje waar de bloeddruk niet bij stijgt want test E zou hiervoor wel zorgen, net als dbol en dergelijke..

                  nu is mijn vraag aan onze "experts": welke anabolica kan je gebruiken waarbij de bloeddruk stabiel blijft, zoals winstrol in samenwerking met primobolan?
                  onderweg naar 90kg bij 10% BF

                  Comment


                  • #10
                    Misschien heel raar voorstel;..maar misschien even stoppen met kuren?
                    You can not become LEGenDArY without Legday

                    Comment


                    • #11
                      @bilo: uiteraard stop ik nu even met kuren, men eerste kuur was in september vorig jaar en nu deze kuur was eind maart begonnen maar nu dus stopgezet... ik zou een kuur willen voor begin augustus met dus een anabolica die de bloeddruk stabiel houdt
                      onderweg naar 90kg bij 10% BF

                      Comment


                      • #12
                        ik hoop dat iemand me hier op weg kan helpen
                        onderweg naar 90kg bij 10% BF

                        Comment


                        • #13
                          Hey klote man. Heb je je nakuur wel goed geregeld?
                          The Sky Ain't The Limit

                          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                          Comment


                          • #14
                            mischien kan je de dosering omlaag gooien van 500 naar 250 mg per week

                            en even geen subs nemen die je een energie boost moeten geven natuurlijk

                            dus geen crea geen redbull no pomp super charge etc

                            geen super setjes en maby van 4 x 8 naar naar 4 x 6 toe

                            of het werkt dat is vraag twee maar het zou kunnen
                            Pain is temporary...pride is forever...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by sch00m View Post
                              Hey klote man. Heb je je nakuur wel goed geregeld?
                              hey schoom, aan men nakuur kan het niet liggen want ik was nog maar 4 weken ver in mijn kuur, dus van nakuur was nog geen sprake

                              Originally posted by martin27 View Post
                              mischien kan je de dosering omlaag gooien van 500 naar 250 mg per week

                              en even geen subs nemen die je een energie boost moeten geven natuurlijk

                              dus geen crea geen redbull no pomp super charge etc

                              geen super setjes en maby van 4 x 8 naar naar 4 x 6 toe

                              of het werkt dat is vraag twee maar het zou kunnen
                              martin, tijdens mijn kuur gebruikte ik geen supps, enkel en alleen glutaminne en bcaa's en ik zou mss wel eens kunnen proberen van maar 250mg te nemen per week

                              maar test staat er dan weer om bekend dat het de bloeddruk verhoogd, heeft er iemand een idee of elke anabolen dat doen, of zijn er die dat niet zo doen... want dan is dat mss wel een oplossing voor mij
                              onderweg naar 90kg bij 10% BF

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X