Hallo allemaal, na 2 jaar trainen en lang pijnzen heb ik tog besloten met een kuurtje te beginnen. Ik ga hier volgende week zaterdag/zondag mee beginnen.
Week 1 t/m 10: Sustanon (weekelijks 1 ml)
Week 1 t/m 10: Trenbolone (weekelijks 1 ml)
Week 1 t/m 4-6: Oxymetholone (1 tab per dag)
(duur van de oxy, 4 of 6 weken is afhankelijk van hoe me lichaam er op gaat reageren, heb namelijk meegemaakt bij mensen dat ze hier maagzuur van kregen en hierdoor na 4-5 weken stopten....)
Nakuur (3-4 weken na laatste injectie): Nolvadex
Nu is mijn vraag, wat kan ik verwachten van deze kuur? Voeding is uiteraard in orde dus antwoorden als "mits je voeding in orde is ...." kunnen achterwege blijven. Nu heb ik al gehoord (en gezien!) dat niet iedereen hetzelfde reageert op een bepaalde kuur. Bij de een slaat 'ie beter wat beter aan dan bij de ander.
Maar is dit een "degelijk" kuurtje voor de eerste keer ?
Moet ik verder rekening houden met dingen als opvliegerigheid etc.? Of is dat nog niet aan de orde bij deze lage doseringen?
Week 1 t/m 10: Sustanon (weekelijks 1 ml)
Week 1 t/m 10: Trenbolone (weekelijks 1 ml)
Week 1 t/m 4-6: Oxymetholone (1 tab per dag)
(duur van de oxy, 4 of 6 weken is afhankelijk van hoe me lichaam er op gaat reageren, heb namelijk meegemaakt bij mensen dat ze hier maagzuur van kregen en hierdoor na 4-5 weken stopten....)
Nakuur (3-4 weken na laatste injectie): Nolvadex
Nu is mijn vraag, wat kan ik verwachten van deze kuur? Voeding is uiteraard in orde dus antwoorden als "mits je voeding in orde is ...." kunnen achterwege blijven. Nu heb ik al gehoord (en gezien!) dat niet iedereen hetzelfde reageert op een bepaalde kuur. Bij de een slaat 'ie beter wat beter aan dan bij de ander.
Maar is dit een "degelijk" kuurtje voor de eerste keer ?
Moet ik verder rekening houden met dingen als opvliegerigheid etc.? Of is dat nog niet aan de orde bij deze lage doseringen?
Comment