Start 1e kuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Pinada View Post
    Waarom begin je dan over je humeur als iemand het over gyno heeft?
    Ik zie dat ik het verkeerde heb geqoute! My bad. Het is overigens totaal niet m'n bedoeling om welles/nietes discussies te gaan voeren en over allerlei kleine dingetjes te gaan mieren! Ik zal hier gewoon zo nu e dan wat bevindingen posten voor de geïnteresseerden

    Dit is de kuur zoals die gaat worden dus:

    Week 1 t/m 10: Sustanon (2 x 1ml per week)
    Week 1 t/m 10: Trenbolone (1ml per week)
    Week 1 t/m 4: Oxymetholone (1 tab per dag)

    Als nakuur Nolvadex

    Comment


    • #17
      Originally posted by Hallooow View Post
      Ik zie dat ik het verkeerde heb geqoute! My bad. Het is overigens totaal niet m'n bedoeling om welles/nietes discussies te gaan voeren en over allerlei kleine dingetjes te gaan mieren! Ik zal hier gewoon zo nu e dan wat bevindingen posten voor de geïnteresseerden

      Dit is de kuur zoals die gaat worden dus:

      Week 1 t/m 10: Sustanon (2 x 1ml per week)
      Week 1 t/m 10: Trenbolone (1ml per week)
      Week 1 t/m 4: Oxymetholone (1 tab per dag)

      Als nakuur Nolvadex
      als ik jou was zou ik de oxy in tweeen breken, smorgens en savonds

      oxy heeft een werking van 9 uurtjes, zo heb je de hele dag

      een afgifte van oxy in je lichaam wat dus beter is natuurlijk
      Pain is temporary...pride is forever...

      Comment


      • #18
        Originally posted by martin27 View Post
        als ik jou was zou ik de oxy in tweeen breken, smorgens en savonds

        oxy heeft een werking van 9 uurtjes, zo heb je de hele dag

        een afgifte van oxy in je lichaam wat dus beter is natuurlijk
        Ok, ik weet alleen nog niet hoeveel mg de tabs zijn.. Maar ik zal jullie vanaf volgende week op de hoogte houden

        Comment


        • #19
          Beste Halloow.
          Ik wil je er even op wijzen dat zowel Gen als Martin nog nooit Tren hebben genomen.
          Martin is dan wel een kuurder maar Gen heeft nog geen dianabol-pilletje geslikt.
          No offence jongens maar ik denk dat TS beter gebaat is bij wat ervaring van anderen met het gebruik van Trenbolone.
          Ik vind het maar een beetje makkelijk om te zeggen dat je er humeurig van wordt. Dat wordt je ook als je een lekke band hebt en het regent.
          Het is helemaal persoonsgebonden. Ben je iemand met een kort lontje zal dit alleen maar versterkt worden, ben je een rustig type hoef je je helemaal niet druk te maken.
          Trenbolone is inderdaad de krachtigste van de mass-builders maar dat wil niet zeggen dat je er voor uit moet kijken, en dat zegt ook niet dat het niet voor beginners is, het is maar wat je prefereert.
          Mijn persoonlijke mening is dat je best Tren in een eerste kuur als bijstof kunt kiezen. 200mg/w is een hele mooie dosering.
          Zoals ik al vaker gezegd heb doen er zich teveel wilde verhalen de ronde over Trenbolone, ik heb het zelf gebruikt en het valt reuze mee.

          Comment


          • #20
            @ Snuff
            Los van wat ik al dan niet gebruikt heb, blijft mijn advies staan. Punt is dat je, als je meteen gaat stacken, niet weet waar het aan ligt als het misgaat. En dat is toch wel degelijk nuttige info. Daarnaast zijn er anekdotes te over van mensen die tren bestempelen als een humeurverslechteraar eerste klas. Vandaar dan ook het advies: kijk eerst wat je humeur doet op test. Als je daar al snel agressief op wordt, kun je je afvragen of je tren wilt gebruiken.

            Daarnaast: je haalt het persoonsgebonden element zelf aan, zegt op basis van jouw ervaring (nota bene!) dat het voor de ts geen kwaad kan.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

            sigpic

            "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

            Comment


            • #21
              Originally posted by GeneralIx View Post
              @ Snuff
              Los van wat ik al dan niet gebruikt heb, blijft mijn advies staan. Punt is dat je, als je meteen gaat stacken, niet weet waar het aan ligt als het misgaat. En dat is toch wel degelijk nuttige info. Daarnaast zijn er anekdotes te over van mensen die tren bestempelen als een humeurverslechteraar eerste klas. Vandaar dan ook het advies: kijk eerst wat je humeur doet op test. Als je daar al snel agressief op wordt, kun je je afvragen of je tren wilt gebruiken.

              Daarnaast: je haalt het persoonsgebonden element zelf aan, zegt op basis van jouw ervaring (nota bene!) dat het voor de ts geen kwaad kan.
              Ho even, ik heb 400mg/w gebruikt, das een dubbele dosis die ik TS heb aangeraden.
              Was het niet zo dat hoe hoger de dosering hoe meer bijwerkingen?
              Daarom zeg ik dat 200mg/w Tren als bijstof helemaal nog niet zo verkeerd is.
              Dacht dat test/deca een echte beginnerskuur is, dus moet test/tren ook kunnen, wel laaggedoseerd natuurlijk.
              En het is niet alleen Tren bro die als humeurverslechteraar bekend staat. Het zijn eigenlijk zo goed als alle zwaardere steroiden, zelfs orals.

              Dacht trouwens niet gezegd te hebben dat het geen kwaad kan voor TS.
              Ik heb gezegd dat het persoonsgebonden is.

              Comment


              • #22
                Je zegt dat de bijwerkingen meevallen, omdat je het zelf zo hebt ondervonden.

                En ceteris paribus is hoe hoger de dosis, hoe nadrukkelijker de bijwerkingen. Let wel: ceteris paribus, oftewel op een en dezelfde persoon. Het is niet als persoon x op 200mg die bijwerkingen heeft, heeft persoon y op 400mg gegarandeerd meer bijwerkingen. En dat is waar ik over val.

                Daarnaast: op de logica "deca kan, dus tren ook" is ook wel wat af te dingen. Sowieso ben ik ook geen voorstander van deca, omdat het lang niet zo onschuldig is als veel mensen geloven. Begin gewoon op een test-only. Ga je daar goed op met (voor jou) acceptabele bijwerkingen, dan kun je gaan kijken wat bijstoffen doen. Meteen gaan mixen is gewoon vragen om onzekerheid.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                sigpic

                "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                Comment


                • #23
                  Nou vandaag is de eerste erin gegaan hoor

                  De samenstelling is wel wat veranderd :P

                  Sustanon is vervangen door Test. (2ml = 50mg)
                  En de nolvadex is vervangen door clomid, niet echt een big deal dus.

                  Week 1 t/m 10 Test 50mg per week
                  Week 1 t/m 10 Trenbolone 200mg per week
                  Week 1 t/m 4 Oxymetholone(tabs) 25mg per dag

                  Nakuur Clomid: Ik ga denk de eerste paar weken met 100mg beginnen en dan afbouwen totdat de tabs op zijn.

                  Zal vanavond even een nieuw topic openen om het overzicht een beetje te bewaren

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Hallooow View Post
                    Nou vandaag is de eerste erin gegaan hoor

                    De samenstelling is wel wat veranderd :P

                    Sustanon is vervangen door Test. (2ml = 50mg)
                    En de nolvadex is vervangen door clomid, niet echt een big deal dus.

                    Week 1 t/m 10 Test 50mg per week
                    Week 1 t/m 10 Trenbolone 200mg per week
                    Week 1 t/m 4 Oxymetholone(tabs) 25mg per dag

                    Nakuur Clomid: Ik ga denk de eerste paar weken met 100mg beginnen en dan afbouwen totdat de tabs op zijn.

                    Zal vanavond even een nieuw topic openen om het overzicht een beetje te bewaren
                    Is die 50mg Test per week niet wat weinig bro?
                    Of is dat om enkel maar je libido hoog te houden?

                    @ Gen.
                    Nou kerel, je wijze raad heeft echt weer geholpen,,,,,NOT!
                    Ik heb het wel eens vaker gezegd, hebben ze het in hun hoofd zal geen ziel daar verandering meer in brengen.
                    Tuurlijk is het nemen van een test-only verstandiger omdat je dan kunt zien hoe je lichaam op steroiden reageert, maar TS had het Test/Tren protocol al in z'n koppie en misschien dat ik iets verder ben met hun gedachtengang dan anderen maar op zo'n moment kun je ze het beste bijstaan dan te zeggen dat het beter is iets anders te doen.
                    Daarom zeg ik dat Test/Tren als eerste kuur best wel kan, maar je moet dan wel laag doseren.
                    En het is voor TS hoe hij daarop gaat reageren.
                    Hij wil weten wat het is om te kuren met Tren, kun je hem geen Test-only adviseren want daar vroeg hij niet om.
                    Hij wilde weten wat hij daarvan kan verwachten.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Is die 50mg Test per week niet wat weinig bro?
                      Of is dat om enkel maar je libido hoog te houden?

                      @ Gen.
                      Nou kerel, je wijze raad heeft echt weer geholpen,,,,,NOT!
                      Ik heb het wel eens vaker gezegd, hebben ze het in hun hoofd zal geen ziel daar verandering meer in brengen.
                      Tuurlijk is het nemen van een test-only verstandiger omdat je dan kunt zien hoe je lichaam op steroiden reageert, maar TS had het Test/Tren protocol al in z'n koppie en misschien dat ik iets verder ben met hun gedachtengang dan anderen maar op zo'n moment kun je ze het beste bijstaan dan te zeggen dat het beter is iets anders te doen.
                      Daarom zeg ik dat Test/Tren als eerste kuur best wel kan, maar je moet dan wel laag doseren.
                      En het is voor TS hoe hij daarop gaat reageren.
                      Hij wil weten wat het is om te kuren met Tren, kun je hem geen Test-only adviseren want daar vroeg hij niet om.
                      Hij wilde weten wat hij daarvan kan verwachten.
                      Ja ik zit nog te twijfelen, kdenk dat vanaf volgende week 750 mg wordt

                      Comment


                      • #26
                        Denk dat je een nulletje bent vergeten hallow. En tussentijds verhogen is gewoon dom.

                        @ Snuff
                        Wat jij ziet als realiteit is gewoon kut. Als iemand zegt dat hij zich in zijn voet wil gaan schieten, zeg jij schiet maar met een .357 in plaats van de magnum. Ik zeg schiet liever niet of schiet niet op jezelf. En als die persoon dan toch zichzelf in de voet schiet met het lichtere wapen, zeg jij: ik zei toch dat mijn advies beter was.

                        Mensen luisteren zelden op basis van hoe goed een advies is, mensen luisteren vooral op basis van hoe goed het al aansloot bij hun idee. Dat is echter geen enkele, ik herhaal geen enkele reden om dan het goede advies maar niet te geven. Laat staan om op basis van of een advies aangenomen is of niet, de kwaliteit van het advies te gaan afmeten. Zo lust ik er nog wel tien.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                        sigpic

                        "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by GeneralIx View Post
                          Denk dat je een nulletje bent vergeten hallow. En tussentijds verhogen is gewoon dom.

                          @ Snuff
                          Wat jij ziet als realiteit is gewoon kut. Als iemand zegt dat hij zich in zijn voet wil gaan schieten, zeg jij schiet maar met een .357 in plaats van de magnum. Ik zeg schiet liever niet of schiet niet op jezelf. En als die persoon dan toch zichzelf in de voet schiet met het lichtere wapen, zeg jij: ik zei toch dat mijn advies beter was.

                          Mensen luisteren zelden op basis van hoe goed een advies is, mensen luisteren vooral op basis van hoe goed het al aansloot bij hun idee. Dat is echter geen enkele, ik herhaal geen enkele reden om dan het goede advies maar niet te geven. Laat staan om op basis van of een advies aangenomen is of niet, de kwaliteit van het advies te gaan afmeten. Zo lust ik er nog wel tien.
                          Sorry, mijn kijk op realiteit is kut?
                          Vind je de kijk op de vergelijking van A.S. nemen met het schieten op jezelf realistisch gezien niet net zo klote?
                          Vind het wel een heel raar stukje Gen waar je nu mee op de proppen komt.
                          Wanneer je op verstandige wijze steroiden gebruikt, en dat kunnen only kuurtjes zijn maar ook stacks, hoeven er zich helemaal geen rare, onveilige of ongezonde dingen voor te doen. Dat is wel wat anders als jezelf als schietschijf gaan gebruiken. Dus gewoon een stomme vergelijking.
                          TS komt met een kuurvoorstel, en het enige wat ik doe is zeggen dat zo'n plan mogelijk is. Ik ben hier niet degene die zijn voorstel wil gaan veranderen.
                          Al kan jou advies nog zo goed zijn, het gaat hun ene oor in en hun andere weer uit, maw schiet het geen zak op. En wat is het goede advies dan, door te zeggen doe maar een test-only kuurtje??? Nee, alsof dat helemaal oke is. TS kan daar net zoveel bijwerkingen van krijgen als wanneer hij Tren neemt. Het zou zelfs nog wel kunnen dat hij van Tren geen last heeft maar Test is voor hem niet te doen. Het is allemaal persoonsgebonden.
                          Het enigste waar ik het niet mee eens ben is dat men te vaak Tren afschildert als iets heel erg heftigs en dan worden er meteen alle slechte bijwerkingen erbij gehaald terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn, het kan net zo goed heel erg netjes verlopen.
                          En ik vind het helemaal nog niet zo'n slecht idee van iemand om er zelf achter te komen wat iets met je doet, ipv al die indianenverhalen van iedereen aan te horen en daar een oordeel op te fabriceren.
                          Op zo'n manier kom je nooit eens ergens achter.

                          Comment


                          • #28
                            Ja moest idd 500 zijn ... Zat nog te twijfelen om he misschien te verhogen maar dit is me ten sterkste afgeraden (voor een 1e keer).

                            Zal zo even een nieuw topic openen (eerst ff eten)

                            Comment


                            • #29
                              Deze kan dicht heb een nieuw topic aangemaakt.

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X