borst trainen ja of nee?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• borst trainen ja of nee?

hallo ik heb een kuurtje besteld super testo met winstrol.
    Eigenlijk heb ik mijn borsten (borstkast) al groot genoeg en wil ze liever niet nog veel groter hebben. als ik nou ga kuren moet ik dan wel de borst trainen of juist nĂ¯et? of maar 1 x in de week ofzo?

Gast, tering kneus wat je bent. Als je dit al niet snapt WHY THE FUCK ga je dan kuren, prutser!

Comment

oh kan niet wachten tot snuff dit ziet
      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

wat un dikke longleiers zijn jullie ofniet.. ik dacht dat ik hier wel zo'n vraag kon stellen.
        maarja jammer dat er dan zulke stumperds zijn

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
          Gast, tering kneus wat je bent. Als je dit al niet snapt WHY THE FUCK ga je dan kuren, prutser!

Ik snap wat je wil zeggen maar je kon het ook anders aan de man brengen. Komt zo grof over...

Comment

Kan je wat meer duidelijkheid geven over je kuur? De duur en aantal mg en dat soort toestanden.
            Ik zou toch nog 1 maal in de week bb bench pressen omdat dat toch een belangrijke compound is.
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
              Als je op deze manier moet reageren, reageer dan niet! Het woordje tering/kanker kan niet!!!

Originally posted by fitnis007 View Post
              wat un dikke longleiers zijn jullie ofniet.. ik dacht dat ik hier wel zo'n vraag kon stellen.
              maarja jammer dat er dan zulke stumperds zijn
              Ook voor jou geld dat woordjes zoals longleiers niet kunnen. Verlaag je niet tot een soortgelijk niveau.

Echter mag jij je eerst wel even inlezen over de anabolen. Als jij je borst niet gaat trainen raak je misschien wel helemaal uit proporties.

Dus natuurlijk wel borst trainen.

Comment

janieck spithoff, houdt je een beetje in. Ik snap je punt wel, maar je kunt het ook wat genuanceerder zeggen.

fitnis007, je mag gewoon zo een vraag stellen. Geen probleem.

Mensen die willen schelden, doen dat maar lekker niet op dit forum

Comment

Wat een grove woorden heb ik gebruikt, ik stout!

Comment

voor de serieuse mensen onder ons bedankt!!
                    en ja sorry voor het groffe taalgebruik dat had ik niet moeten doen!

Comment

Je kan prima zo'n vraag stellen, nieuwe vraag is dan:
                      - Hoe lang train je al?
                      - is je voeding/ training goed( ff posten dus)
                      - Wat is je doel van de kuur

En het is een nogal domme vraag, je vind jezelf te groot maar gaat wel een kuur doen.

Net iets als ik wil aankomen maar ga niks eten, ik wil wel klaarkomen maar geen seks etc etc
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

@fitness007, misschien een rare terugvraag maar heb je het over het voorkomen van het groter worden van je borsten of heb je het misschien over Gyno.

Comment

Wat zijn je fysieke stats ? borst te groot dat wil ik dan wel eens zien
                          Post ook eens je voedings schema.
                          Mind is everything.

Comment

Je wilt kuren maar je bent bang voor extra spiergroei? Right..
                            Dumbells build a bigger chest
                            Barbells build a bigger ego

Comment

Ik zou de vragen van Shred weleens beantwoord willen zien.....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X