Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Come on guys, ik denk dat Blocko daar alleen maar een stijf piemeltje van krijgt dat wij met elkaar lopen te bekvechten.
Oops, ik zeg iets verkeerd volgens mij, Blocko kan helemaal geen stijf piemeltje krijgen, sorrrryyyyy....
Nee ff alle gekheid op een stokkie.
Thnx in ieder geval voor jullie steun en support maar denk dat Blocko gewoon een klein beetje gefrustreerd is dat hij qua herzeninhoud gewoon achterop ligt op de rest van ons en daardoor een hoop ongezonde beslissingen maakt.
Als hij dan ook nog TS zijn broer gaat noemen is het niet onwaarschijnlijk dat men inderdaad gaat denken dat het zo is.
Als Blocko daar niet tegen kan, tsja daar kunnen wij natuurlijk ook niets aan doen he.
En dan met van die onnozele dreigementen aankomen, want zo zie ik het, dat ik m'n bekkie moet houden, laat hij al helemaal zien dat hij het met woorden niet red, en alsof ik nu niet meer naar buiten durf omdat anders mijn leven niet meer zeker is whuahahahahaha.
Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..
Ziet er goed uit .. prop kan je best binnen een week wat van merken.
Je kunt er misschien wel iets van merken, al betwijfel ik het, maar het is gewoon belachelijk om 7 dagen prop als kickstart of frontload te gaan gebruiken. Doe het dan wat langer.
Je kunt er misschien wel iets van merken, al betwijfel ik het, maar het is gewoon belachelijk om 7 dagen prop als kickstart of frontload te gaan gebruiken. Doe het dan wat langer.
jou punt is duidelijk!!
ik voel em en dat is het belangrijkste
Ter aanvulling.
Nakuur nolva gehad,
Kreeg na mijn kuur lichtelijk last van puisten op mijn rug.
maar had hier naar een paar dagen al geen last meer van.
voor de rest gelukkig geen last gehad van andere bijwerkingen.
probeer nu op te klikkem naar de 80k weer.
en probeer de bf van 9% aan te houden
Je quads lopen helemaal niet achter vind ik!
Je kuiten beetje wel.. maar goed, je kan niet alles mee hebben he.
Mijn fysiek in zomer 2011? Zou baas zijn .
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment