Sowieso is volle receptoren een mythe.
Winstol en test
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHey Atta, ff off-topic vraag.
Denk je dat HCG de receptoren waar testosteron zich aan bind nadelig kunnen beinvloeden? Ik bedoel, kan het binden aan receptoren zodat test minder kans krijgt zich te binden?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostWat is dit nou weer voor een bullshit man!
Als dat zo zou zijn waarom kuurt men dan langer dan 6 weken?
Dan zou men toch moeten stoppen?
Bij de meeste kuren gaat het groeien pas rond die tijd beginnen.
En winstrol kun je niet vergelijken met een inject zoals test-p.
Dus zeg maar tegen die begeleider van je dat hij zich eens wat beter moet gaan inlezen want volle receptoren na 6 weken 40mg winstrol is onzin.
Sommigen hebben alleen al een kickstart van dezelfde dosering winny.
Ik geloof niet zo in een kickstart dat je daar meer van over houdt ik vind dat meer voor ongeduldige mensen die de graag op de weegschaal staan iedere dag.
Offensief mannetje ben je toch he (teveel test)??en zal het tegen hem zeggen.
Denk dat jij erg onder de indruk zal zijn als hij voor je staat
Comment
-
even een kleine update
76 kilo
4de week wintrol
test/p deze week mee begonnnen(begin 4de week van mijn winstrol)
beetje vage foto's maar goeeedLast edited by hakan00; 18-06-2010, 14:25.Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostTestosteron kan zich niet binden aan HCg receptoren of omgekeerd gabber. Testosteron is een hormoon, HCg is een peptide (eiwit zelfs eigenlijk vanwege de lengte). Totaal ander type receptor.
Originally posted by Doris1981 View PostEr wordt idd vaak een kickstart gedaan met b.v. dianabol in die 4 weken pak je veel kgs met name vocht dan daarna moet die andere shit in gaan kicken zeggen ze en pak je niet meer zo gek veel.
Ik geloof niet zo in een kickstart dat je daar meer van over houdt ik vind dat meer voor ongeduldige mensen die de graag op de weegschaal staan iedere dag.
Offensief mannetje ben je toch he (teveel test)??en zal het tegen hem zeggen.
Denk dat jij erg onder de indruk zal zijn als hij voor je staat
Ken je Luppie toevallig? Volgens mij kan dat wel eens familie van je zijn.
Wanneer je dianabol in een kuur verwerkt als kickstart gaat het helemaal niet om gewichtstoename omdat je weet dat dit toch alleen maar vocht is dat je weer na de kuur kwijtraakt. Moet wel zeggen dat niet iedereen dat weet, vooral niet diegene die zich niet inlezen en er dus ook geen kaas van hebben gegeten.
Waar het wel om gaat en waar je ook wat aan hebt met een kickstart dianabol is de krachttoename, die ook nog eens aanzienlijk is.
Indirect zal dit voor meer spiermassa zorgen, vooral wanneer de injects tijdens de kuur gaan werken.
Meer kracht----> meer gewicht-----> meer 'schade' aan de spieren------> meer herstel------> meer groei.
Offensief mannetje??? Teveel test??? Lees toch eens een keertje wat man, ik ben OFF al enige tijd en ik geloof niet dat ik veel eigen testosteron meer aanmaak.
Ik word zo af en toe gewoon moedeloos van figuren zoals jij die altijd met zulke ondoordachte opmerkingen aankomen.
En dan beweren dat ze begeleiders en doktoren achter de hand hebben die er alles van af weten.
Als dat zo was geweest, wat doe je dan in hemelsnaam hier op dit forum?
Originally posted by Revius View PostAls je groot bent, betekent het niet dat je gelijk hebt.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Post2 korte esthers.... beetje vreemd...
winstrol / test-e was logiser geweest. gewicht maakt imo niet uit
nolva kan wel handig zijn. wat mijn vraag nu is. heb jij je wel ingelezen en voorbereid?
je kan toch ook test p en tren a ook allebei korte esthersWanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: