Ziekkk van dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Niet lullen, maar zeggen wie het gedaan heeft. Bovendien verdient ie een ban, want handel is hier verboden. Je zou altijd bij 1 van de mods moeten checken! Maar gooi zijn nick hier maar neer. Ik zei toch dat je er met je poten vanaf moest blijven, maarja.

Laters

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Riki @ Mrt. 24 2004,07:58)]
      zijn naam is martijn van bruggen beter bekent als martijn op dit forum maar jah we komen elkaar nog wel een keer tegen hoop ik

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (pantherpower @ Mrt. 24 2004,10:11)]
        als je wat eerder was geweest pantherpower ik had je namelijk ook wel kunnen vertelen dat hij een FAKE! handelaar is als je voor de volgende keer iets wil weten email me maar

Comment

Ff voor de goede duidlijkheid, mocht je twijfels hebben, mail dan een mod. Die heeft er meer zicht op. En martijn dient gewoon jouw centjes terug te betalen. In het milieu wordt streng afgerekend met dit soort mensen.

Laters

Comment

akrihin in potjes is altijd fake.

Comment

jack hoe kom je daar nou bij ,is maar een vraagje,dat akrihin in pootjes altijd fake is,geef me een gooie tip

Comment

akrihin maakt alleen strips. de potjes worden bijna altijd afgevuld met methyltest, door fake dealers. Heb nog nooi, maar dan ook noit in mijn hele leven mensen gehoord over werkzame dboll in potjes van akrihin. Integendeeel, juist heel veel klachten.

Comment

jack die makken ook in pootjes hoor niet allen maar strips ,weet je waarom die pillen in die pootjes meestal fake zijn ,die gene die die spulen vervalsen willen weinig geld uit geven maar wel veel verdinen ,strips vervalsen kost meer geld dan pootjes daarom woord meer in die pootjes geknoeid dan in strips,neem het verschil pootjes vervalsen of strips wat kost meer tijd en geld pootjes of strips,en nog effe voor de duidelijkheid ik weet niet of somige nog weten akrihim maakt niet allen maar dit spul er zijn nog meer spuletjes die ze nog makken ,ze hebben veel soorten pootjes en doosjes

Comment

voor zover ik begrepen heb, zijn er geen potjes van akrihin.
                    Mochten ze er wel zijn, dan zou ik ze nooit aanschaffen, dankzij de ongelofelijk veel slechte dingen die ik er van gehoord heb

Comment

pantherpower, was dat martijn B??
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik zou dus zelf ook nooit van iemand iets kopen en zeker iets in pootjes ,er woord veel mee geknoeid,maar niet alle wel veel,ik weet niet waar de meeste jongens die spulen kopen maar ik denk niet bij mij in de buurt waar ik woon,hier is het nog een beetje normaal niet veel van die fake daelers

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 24 2004,17:40)]
                          hey bruce dat klop van mij was het ook martijn b van dit forum dus zal bij panther power ook wel zo zijn die martijn heb mij precies de zelfde geintjes geflik nooit van hem kopen mensen

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (xricox @ Mrt. 25 2004,11:55)]
                            hey is dat toevallig martijn v bruggen waar je die shit van gekocht heb want die staat bij mij in de sportschool op nummer 1 die SHIT zooi verkoop die ########

Comment

daarom heeft hij zijn foto hier niet geplaats

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (KeepItReal @ Mrt. 23 2004,22:10)]
                                jah klop bruce

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...