Originally posted by Kevin72
View Post
Raar?Maar waar.
Collapse
X
-
@ TS... je drukt je idd wel een beetje raar uit. Je hoeft je verhaal toch niet te verdedigen?
snap niet helemaal hoe je kunt redeneren dat iemand 83 kilo weegt, goed droog blijft maar niet zwaarder wordt? laat staan dat zn massa steeds meer kwaliteit is??
komt een beetje contradictioneel over.uut grunn!
Comment
-
Originally posted by elpadrone View Post@ TS... je drukt je idd wel een beetje raar uit. Je hoeft je verhaal toch niet te verdedigen?
snap niet helemaal hoe je kunt redeneren dat iemand 83 kilo weegt, goed droog blijft maar niet zwaarder wordt? laat staan dat zn massa steeds meer kwaliteit is??
komt een beetje contradictioneel over.
Laat ik het anders zeggen:ZIjn vorm wordt steeds beter(ronder zeg maar).
Hij staat niet op 6% dat ook weer niet dus droger worden en kwalitatief meer spier lijkt me wel kunnen heel gering dan.Face your demons...........
Comment
-
Originally posted by Kevin72 View PostHij staat niet op 6% dat ook weer niet dus droger worden en kwalitatief meer spier lijkt me wel kunnen heel gering dan.
euhhh daarom desalniettemin tot op zekere hoogte...zoiets??
hoe dan ook, met 83 kilo vind ik t ook niet bijzonder, dus ga ik er van uit dat ie dat ook naturel wel kan redden, tenzij ie 1 meter 50 is ofzo... dus m.a.w. denk ik niet dat je ervan uit hoeft te gaan dat ie groeit van de winstrol maar dat t evengoed gewoon naturel gains kunnen zijn, voeding,rust en hard trainen kan genoeg zijn..voor mij zegt t dus niet zoveel..
kijk, als ie nou 110 kilo woog op 6% wou ik me stilhouden...
Er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn die zo kuren, maar zoals ik al zei: moet je eens kijken wat er gebeurt als ze elke dag voor 6 weken aan de shizzle gaan
no offenseuut grunn!
Comment
-
Originally posted by elpadrone View Posteuhhh daarom desalniettemin tot op zekere hoogte...zoiets??
hoe dan ook, met 83 kilo vind ik t ook niet bijzonder, dus ga ik er van uit dat ie dat ook naturel wel kan redden, tenzij ie 1 meter 50 is ofzo... dus m.a.w. denk ik niet dat je ervan uit hoeft te gaan dat ie groeit van de winstrol maar dat t evengoed gewoon naturel gains kunnen zijn, voeding,rust en hard trainen kan genoeg zijn..voor mij zegt t dus niet zoveel..
kijk, als ie nou 110 kilo woog op 6% wou ik me stilhouden...
Er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn die zo kuren, maar zoals ik al zei: moet je eens kijken wat er gebeurt als ze elke dag voor 6 weken aan de shizzle gaan
no offense
IK staar me niet blind op kg s maar kijk naar de vorm.Face your demons...........
Comment
-
Originally posted by bruce View PostZolang niet geprobeerd, weet je het niet. Ik ga het volg. Zomer proberen.heb nog wat winny s
Dat vocht pakken en weer veel na een kuur inleveren kan ook nooit goed zijn voor je lichaam.
Dus ik ga het ook eens proberen, wie weet.Face your demons...........
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View PostSucces man, je kan altijd bellen als je nog een lever nodig hebt.
voorbeeldkuur:
week 1/4 40mg dianabol
week 1/12 test e 500mg
week 1/11 Deca 400mg
week 14/15 nolvadex 40mg
week 16/17 nolvadex 20mg
Michien nog HCG erbij indien nodig.
Probeerkuur Stanozolol:
3 dagen 40mg
dan 6 dagen of
7 dagen stanozolol
dan 14 dagen of
enz. tot de 200 pillen op zijn.
wat zou denk je slechter voor de lever zijn?
30 bier in 1 keer of elke dag 1 biertje?Face your demons...........
Comment
-
Originally posted by Revius View Postwaar word je meer dronken van? 30 bier in 1 keer of elke dag 1 biertje?
Vandaar de kater de volgende dag en de nadorst plus trek in een vette hap.
Daar is je antwoordFace your demons...........
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: