Raar?Maar waar.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ashley View Post
    Je bent het toch wel met me eens dat dat niet erg gezond is. Een half jaar aan de orals. Niet alleen is het slecht voor je lever maar je cholesterol gaat ook naar de knoppen met dit soort praktijken.
    Hij krijgt toch onstabiele leverwaardes door af en toe een paar pillen te nemen?. Hoeveel mg zijn die pillen?

Heeft hij geen bijwerkingen oid? Laat hij weleens zijn bloed prikken op leverwaardes c/q cholesterol?
    Ik ben het met je eens dat dat niet echt gezond is.
    daarintegen zit hij er niet constant aan dus heeft je lever ook weer tussentijds tijd om te hestellen zeg maar en heeft je lever niet constant die giftige stoffen te verwerken.
    Hij laat zij lichaam nooit checke heeft nooit klachten zover ik weet en ziet er top uit.(ogen zijn ook altijd goed wit, mbt geelzucht b.v.)
    Die pillen zijn 10mg per stuk en hij neemt er 4 in 1 keer in dus niet verdeeld.
    Geloof me ik vind het ook vage shit.
    Maar 1 dianabolletje zordt ook al voor eiwitsythese.
    Eerste kuur die hij naam was dianabol Btw en dan maar liefst 2 per dag en 11 kg gepakt.

Sommige mensen zijn denk ik extreem gevoelig voor as.
    Face your demons...........

Comment

Een voorbeeld nemen aan mensen die genetisch superieur zijn en tussen alle regels door fietsen is het domste wat je kan doen. Dat is ook waar het gross van de mensen de fout in gaat. Ze zien of horen dat iemand iets gedaan heeft op een bizarre manier en dan gaan ze er meteen van uit dat dat voor hun dan ook moet werken.

Ga lekker met bloedwaardes klooien Kevin en stop met het verkopen van zulke grote bullshit op ons prachtig mooie forum. Wat heb je eigelijk in je hoofd zitten? Zaagsel?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
        Een voorbeeld nemen aan mensen die genetisch superieur zijn en tussen alle regels door fietsen is het domste wat je kan doen. Dat is ook waar het gross van de mensen de fout in gaat. Ze zien of horen dat iemand iets gedaan heeft op een bizarre manier en dan gaan ze er meteen van uit dat dat voor hun dan ook moet werken.

Ga lekker met bloedwaardes klooien Kevin en stop met het verkopen van zulke grote bullshit op ons prachtig mooie forum. Wat heb je eigelijk in je hoofd zitten? Zaagsel?
        Ik zou bullshit verkopen als ik een verhaaltje aan het verzinnen ben en dat is helaas niet zo.
        En ik hoef denk ik niet te raden wie jou vriendje is.

Ik ben het met je eens dat veel mensen de fout ingaan met dingen overnemen.
        Ik zeg niet dat dit voor een ander ook zou werken.
        Ik wilde dit gewoon even laten weten maar blijkbaar wordt het heel vreemd opgepakt.
        Verder begrijp ik je brutale opmerking niet!
        Als ik een ervaring van iemand deel heb ik zaagsel in mijn hoofd???
        Hmm zet me aan het denken.

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
          Ik zou bullshit verkopen als ik een verhaaltje aan het verzinnen ben en dat is helaas niet zo.
          En ik hoef denk ik niet te raden wie jou vriendje is.

Ik ben het met je eens dat veel mensen de fout ingaan met dingen overnemen.
          Ik zeg niet dat dit voor een ander ook zou werken.
          Ik wilde dit gewoon even laten weten maar blijkbaar wordt het heel vreemd opgepakt.
          Verder begrijp ik je brutale opmerking niet!
          Als ik een ervaring van iemand deel heb ik zaagsel in mijn hoofd???
          Hmm zet me aan het denken.
          Pff heb je hem weer blah blah blah.(wordt moe van jou man blijf uit me topic met je gelul).

Ik zal je is een foto posten van hoe hie eruit ziet man en geloof me het werkt.

Ik weet het halfwaarde tijden enz. enz.
          En nu ga maar lekker buiten spelen.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sommige mensen zijn denk ik extreem gevoelig voor as.
            Het lijkt er wel op ja.

Vind wel dat er achterlijk word gereageerd op iemand die een ervaring wil delen met ons. Hij is alleen maar de postbode, zijn vriend is dom bezig, hoeft hij niet op aangevallen te worden.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Het lijkt er wel op ja.

Vind wel dat er achterlijk word gereageerd op iemand die een ervaring wil delen met ons. Hij is alleen maar de postbode, zijn vriend is dom bezig, hoeft hij niet op aangevallen te worden.
              Mee eens.. belachelijk hoe er word gereageerd.

Comment

Het lijkt er wel op ja.

Ach als ze op die manier slim over willen komen, ik vind het prima.
                ken dat soort gasten wel allemaal bla bla.

Het leuke is nog dat ik nog meer mensen ken die niet leven op een voedingsschema enz. en er echt top uitzien en waar menig geen jaloers op zou zijn.
                Ik ben daar ook stom verbaast over maar het is echt zo en wij incl. ik maar kcals. uitrekenen enz. enz.
                daarom denk ik wel is misschien moeten we meer luisteren naar ons lichaam ipv het vol te stampen met dat de kcal. calculator zegt.
                maar daar wil ik niet verder op in gaan.
                Last edited by Kevin72; 28-09-2010, 20:35.

Comment

Het niveau van je reacties is ook niet bepaald hoog..
                  19j - 1.96m - 105kg
                  Train harder, grow faster

Comment

Ze zijn slim genoeg daar twijfel ik niet aan, maar de reacties in dit topic vind ik niet zo slim.
                    Als jij degene was die op deze manier zou kuren had ik ze gelijk gegeven, maar nu dus niet.

Comment

Ze zijn slim genoeg daar twijfel ik niet aan, maar de reacties in dit topic vind ik niet zo slim.
                      Als jij degene was die op deze manier zou kuren had ik ze gelijk gegeven, maar nu dus niet.
                      Mischien hebben ze ergens overheen gelezen.

Ik heb trouwens nog een heel leuk verhaal, Horen??

Comment

Ik ben 1 en al oor.

Comment

Strike us with your infinity wisdom!
                          RAW: 155 - 155 - 220
                          EQ: 190 - 165 - 230

Comment

The Sky Ain't The Limit

Comment

Ik sprak Rudy Liesdek laatst en die vertelde mij zijn vroegere jaren waarin hij veel wedstrijden draaide wederom zonder voedingsschema.
                              Hij vertelde mij dat hij in het zeg maar voorprogramma stond op een wedstrijd in Frankrijk waar Arnold Z. ook het podium later ging betreden dat hij nog een een cake weg at wat hij eigenlijk iedere dag deed enz. hij wilde nog uitdelen maar ze zaten hem allemaal raar aan te kijken en namen dat natuurlijk niet aan.
                              Deze man is nu bijna 70 en heeft echt een pracht van een fisiek(beter dan Arnold)en traint het eerste half uur met gedachte kracht voordat hij daatwerkelijk aan het ijzer gaat.
                              Zo traint hij al 20 jaar zegt hij en hij zweert erbij.

Comment

Ik sprak Rudy Liesdek laatst en die vertelde mij zijn vroegere jaren waarin hij veel wedstrijden draaide wederom zonder voedingsschema.
                                Hij vertelde mij dat hij in het zeg maar voorprogramma stond op een wedstrijd in Frankrijk waar Arnold Z. ook het podium later ging betreden dat hij nog een een cake weg at wat hij eigenlijk iedere dag deed enz. hij wilde nog uitdelen maar ze zaten hem allemaal raar aan te kijken en namen dat natuurlijk niet aan.
                                Deze man is nu bijna 70 en heeft echt een pracht van een fisiek(beter dan Arnold)en traint het eerste half uur met gedachte kracht voordat hij daatwerkelijk aan het ijzer gaat.
                                Zo traint hij al 20 jaar zegt hij en hij zweert erbij.
                                Op het vwo wordt het erin gestampt dat je kritisch moet blijven, dus vandaar heb je foto's?
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X