Test deca winny logboek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test deca winny logboek

Ik heb hier onder een logboek bijgehouden van me kuur en de ervaringen ervan.het is een lang verhaal maar mischien zijn er mensen die er wat aan hebben  

Week 1  1000mg test- 400mg deca  per week               dagen   7
    Week 2  500  mg test- 400mg deca ,,                                        14
    Week 3  500  mg test- 400mg deca,,                                         21
    Week 4  500  mg test- 400mg deca,,                                         28
    Week 5  500  mg test- 400mg deca,,                                         35
    Week 6  500  mg test- 400mg deca,,         40 mg winny p.d     42
    Week 7  500  mg test- 400mg deca,,         40 mg winny p.d     49
    Week 8  500  mg test- 400mg deca,,         40 mg winny p.d     56              
    Week 9  500  mg test- 400mg deca,,         40 mg winny p.d     63  
    Week 10  2x 1000iu hcg                            40 mg winny p.d     70
    Week 11  2x 1000iu hcg                            40 mg winny p.d     77
    Week 12                                                                                     84
    Week 13  40mg p.d nolva                                                          91
    Week 14  20mg p.d nolva + 50 mg clomid                                98
    Week 15  20mg p.d nolva + 50 mg clomid                              105

Logboek                 11 feb                           23 feb                        27 maart

Arm in cm=            l 37   r 37                      38                              42 cm gespannen
    Buik navel              83,5 ongespannen         87                             86
    Bovenbeen             60 cm.                           64                              64
    Gewicht                  83                                  90                              94,5
    Vet                         10,9%                             12                             14,0
    ----------------------------------------------------------------------------------
    Dag 2-15 jan
    Heb gister me 1 x geprikt in mijn rechter bil.deca en test.en me bil is stijf geworden                     .niet erg maar het zeurt wel.verder nog geen bijz.

Dag 3-16 jan
    Gister kon ik niet slapen.grgr had een versnelde pols,zweten,en denk ook een hoge bldruk
    denk ik maar heb ik niet gemeten.Klote hoor!!!en daar bij heb ik ontzettend pijn in me reet.Een enorme bal op de plek waar ik heb gespoten eigenschuld!!!4ml test en 4 ml deca in 1 bil haha snik snik.Doe ik nooit meer.ik kan niet eens normaal liggen of lopen.Ik hoop dat het snel weg is!

Dag 6-20 jan
    De pijn in de bil is weg.Wat bleek  nou.die 4 ml test ingespoten +4ml deca is iets teveel van het goeie haha.Had ik ook kunnen weten domme ik!!!vanaf nu 2x in de week zetten

Dag 8-22 jan
    Gister 1ml test=250mg en 2 ml deca gezet.Ging soepel zoals het hoort.
    Heb vandaag gewogen en woog 87 kilo.dahm gaat wel hard.
    Maar denk dat het nog alleen maar vocht is want in kracht merk ik nog bijna niks.
    Komt wel. ;-)

Dag 10-23 jan
    87.5 kilo.Wel een komend vetrandje.
    Ik loop nu ook steeds met stijve tepels rond en natuurlijk de hele dag bloedje geil.

Dag 15-29 jan
    Vet gemeten en was 11,5.Valt mee nog.Woog 5 maanden geleden 10,5.
    Weeg nog steeds 87,8 qua kracht begint het nu wel geleidelijk te komen.
    Hoop over een paar dagen meer te kunnen vertellen.

Dag 18-1 feb
    Ga zo weer een spuitje zetten.
    Eigenlijk weinig bijz op het wat opgefokte zijn en de sex uitspatting na.
    Hoop deze week toch een groot kracht verschil te merken!

Dag 23-5 feb
    Weer een spuitje zo;-) weeg nu 90 kilo.Gaat de goeie kant op.met me squat ging het super.eigelijk heel me benen ging het goed.
    Over een weekje weer meten!

Dag 29-11 feb (4 weken bezig)

Alles gaat lekker.Kracht begin ik goed te merken.Stijve tepels en gister last bij het plassen.
    Denk dat me prostaat misschien wat opgezet is(of hoe je dat ook zegt)
    Verder gaat het lekker.weeg nog steeds 90.

Dag 31-13 feb.

Gaat lekker!!jammer dat ze op me werk het ook erg beginnen te zien.
    Heb zitten denken om proviron te slikken tegen het vocht en stijve tepeltjes maar wacht er nog maar even mee.
    Heb nagedacht en ga bij week 6 beginnen met 5 weken winny;-)

Dag 34-16 feb

Me meisje heb ik vandaag een prikje laten zetten.ze scheet bagger.
    Eerste keer trok ze de naald er weer uit toen hij er eindelijk in zat haha 2de keer                     ging het goed na wat aanwijzingen.
    Ga zo me borst pakken en biceps.
    Ik heb geen bijz,heb net wel me eerste proviron geslikt 25mg.
    Is weinig maar kan altijd nog meer pakken.

Dag 38 20 feb

Weeg nu 90,5 gaat langzaam nu.Maar me vetjes blijven nu ook hetzelfde.
    Word nu wel echt een stuk sterker en de pomp is heerlijk.Nog ff en dan
    Kan ik eindelijk de winny er in knallen.

Dag 41 23 feb

Net getraind.ging top ook gewogen en woog 92 kilo.
    En een vet% van 12,4 dus ben wel tevreden.Ben ook met winny begonnen
    .40 mg pd combi van zambon en gs.dat hou ik aan tot week 12.dat zijn 6 weken.

Dag 46 28 feb

93 kilo.Trainen gaat lekker. Vet van 13% van de winny merk ik
    enorme pomp na het trainen
    Verder weinig bijzonders te melden.heb me benen niet getraind deze
    week van wegen een kleine voet bles van het voetbal.

Dag  55   8 maart

Zit nu aan 40 mg winny pd.ik ga er al wat droger uit zien .
    gewicht blijft op 93.5 maar vet % is minder geworden lijkt wel.
    trainen gaat nog steeds heerlijk.

Dag   61   14 maart

Vandaag me laatste test en deca gezet.
    1 week te vroeg.zit nog 3 weken aan de winny.
    Weg nu 94,5 en begin al vocht te verliezen of word wat droger.
    Ik weet dat je niet afvalt van winny maar ik word toch echt iets droger.
    Ik neem nu 4x om de 5 dagen 1000iu hcg ..begin zaterdag
    Trainen gaat nog steeds top!!

Dag   70  23 maart

Weeg nog steeds 94,5/95 kilo.
    Vet gemeten en is nu rond de 14,0%.Gemeten met een huidplooimeter en niet met het apparaat op de sportschool.
    Nog een weekje winny en dan gaan we nakuren.heb ook me eerste hcg gezet 3 dagen geleden 1000iu,morgen weer.
    Ik wil nu eigenlijk meteen werken aan een vet percentage van 9%maar daar moet ik nog maar even mee wachten.Ik wil wel die spiertjes behouden.;-)
    En ik heb besloten de clen helemaal niet te nemen.

Dag   74   27 maart

Weeg nu 94.
    Ben nu bijna klaar
    Ik ben erg tevreden over de verloop van de kuur.
    Misschien had ik nog iets meer kracht toename verwacht aangezien ik een
    deca ¡Vd-bol kuur heb gehad en toen werd ik beren sterk
    en dat is nu invergelijking iets minder maar het eindresultaat is wel goed
    vind ik met een kuur test deca winny ļ

Dag   90  12 april

Ben nu 1,5 weken bezig met nolva en clomid.
    Weeg nog 93,5 met een vet% van 13.
    Ik blijf goed eten maar doe er 3a4 x in de week cardio erbij.
    Trainen gaat nog steeds heerlijk.!!!!

greetzz

is weer eens wat anders, een compleet log aan het einde van je kuur. Maar kan er uit op merken dat het je erg goed verlopen is!!
    I live to end the game

Comment

Serieus kuurtje, hoe valt het met de geilheid mee op 1gram test, kan je dan nog van de vrouw afblijven.
      Knappe gains behaald, heeft de winstrol voor een vetverbrandende werking gezorgd of heb je cardio en voeding aangepast.

grtz
      stil growing

Comment

ik heb maar 1 weekje op 1 gram test gezeten en verder op 500mg.maar van die verhoogde libido werd ik gek op een gegeven moment en me meisie ook

en ik denk achteraf niet dat winny een vetverbrandende werking bij mij had (helaas)
        maar 4x cardio in de week en wat netter eten wat ik nu 2 weekjes doe lijkt wel goed te werken.
        en over een maandje wil ik me koolydraten omlaag gaan schroeven

Comment

Hele mooie log, leuk om in één keer te lezen hoe het allemaal is gegaan.
          Mooi resultaat in ieder geval, ben benieuwd hoe het over een maand gaat.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Leuk zo'n dagboekje.
            Op zich kun je van winstrol zeker wel droger worden hoor, maar het hangt uiteraard wel sterk af van je voeding en training. Het is op zichzelf geen vetverbrander natuurlijk.
            Zou inderdaad oppassen voor spierverlies maar zoals je het nu doet en gaat doen moet dat goed komen lijkt me!

Comment

jij hebt een heel groot vooruitegang gemaakt ,is heel netjes ,MAAR er zijn paar dingetjes die mij niet zo lekker liggen en dat is volgende:wat denk je zelf ben je vocht of in vet bijgekomen,jij schreef dat je 83 kilo woog met 10.9 %,na de kuur woog je 94,5 kilo met 14 % dus jij bent 11,5 kilo bij gekomen ,maar jij bent ook met 3,1 % gestegen :10,9% van 83 kilo is ongeveer 9,1 kilo vet,:14 % van 94,5 kilo is ongeveer 13,10 vet,dus jij hebt een verschil van 4 kilo ,MAAR wat vet of vocht,je zegt dat je na 1,5 week van 14 naar 13 % bent gegaan ,en van 94,5 naar 93,5 ,dat is heel snel DUS ik denk met andere woorden dat het vocht is bij jou wat je nu gaat verlizen, maar dat het zo snel gaat dat is niet zo goed,ik denk dat je een kilotje of 6a7 over houd,MAAR even goed goed resultaat mee geboekt

Comment

je bent lekker aan het reken geweest omna

tuurlijk heb ik wat vocht en vet vast gehouden.
                maar wat vocht valt het wel mee allemaal denk ik.
                wat betreft het bereken van me vet % is niet helemaal correct gegaan.
                de eerste 2 keer is met een electrisch apparaat geweest en me laatste met een huidplooi meter,ze wijken iets af van elkaar.
                die week dat ik snel afviel had ik me koolhydraten erg omlaag geschroefd wat niet zo slim was.maar ik weet nu wel dat ik als ik begin met cutten dat het verdomd snel gaat
                dus die 9% die ik wil voor de zomer moet wel lukken

ik weeg nu nog steeds 93.ik ga er van uit dat ik niet meer dan 2a3 kilo verlies.maar ik hou je wel op de hoogte

Comment

je zegt zelf dat er niet veel vocht was maar wel vet ,je wilt naar 9% gaan ,je zat of zit nu op 14% ongeveer,dus je wilt een verschil makken van 5% van je lichaams gewicht,je zegt daj niet veel afvalt volgens jou nee dat kan best wel als je veel vet hebt op gebouwd,dan val je zeker niet veel af,maar als je echt naar 9%wilt dan ga je een verlis makken van rond5a6 kilo,omdat er ook altijd wat vocht zit tijdens een kuur,dat is normaal al zeg je dat het niet zo is ,maar zo is het wel,als dat vocht is wat je hebt opgebouwd ,dan zit je beter,want dan verliesje een kilo of 3 en dat was het ,maar als dat echt vet is dan vind ik het jammer voor je ,dan ga je vocht verliezen of je vet dan hou je echt niks over

Comment

Ben benieuwd of je 9% nog voor de zomer gaat halen...
                    Hou ons op de hoogte en succes!
                    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

tuurlijk heb hou je voch vast maar als je goed leest zeg ik dat ook.maar veel vocht is het niet aangezien ik proviron en winny heb gebruikt.vet % is nu 13,2 en weeg nog 93 kilo.
                      wie droog wil zijn moet afvallen duh en dat zal zeker 5 kilo zijn wil ik rond 9% komen.
                      ik ben alleen bang als ik zo een laag vet% heb dat ik een erg ingevallen bek krijg,want dat heb ik namelijk al snel en dat maakt me niet aantrekkelijker

maar de komende maanden zullen uitwijzen hoe ver ik in gewicht zak.en het lijkt me sterk dat het bijna alleen vet en vocht is

Comment

Gaat best goedkomen, hou ons vooral op de hoogte!

Greets...

Comment

hey gasten,
                          ff een kleine update.
                          weeg nu 90,5 en blijf al een maand op dat gewicht.
                          vet % zit nog steeds rond de 13.
                          trainen gaat nog steeds lekker.
                          ik zit al weer stiekem te denken aan me volgende maar kuur
                          maar ik wacht er nog maar even mee!!

heb alleen 1 klein probleempie en dat is acne'
                          vooral op me schouders en rug.
                          kan ik hier iets aan doen.(biergist) of iets dergelijks.

greetzz

Comment

Trekt na je kuur vanzelf weer weg normaal gesproken. Zelf heb ik meestal een beetje last na een kuur.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X