Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
sORRY jongeman, maar ik ben en blijf ervan overtuigd dat je van d bol niks aankomt. Moment dat je stopt is alles in een keer weg. Sorry wil je geen slechte moed in spreken maar is gewoon zo. Waarom wordt er nog d bol in een kuur gegooid. Als je 1 a 2 kg vasthoud is het door een beter eetschema maar niet door de d bol. D bol wordt gewoon gebruikt om een kuur te starten omdat men ongeduldig is wanneer de test e en deca en rest later werken en hiervoor wordt de d bol gebruikt om dit te overbruggen.
Niet mee eens want ik heb toch aardig wat massa aangekomen en hou het ook goed vast, ben week geleden nog goed ziek geweest en zit er nog steeds. En het ging mij ook vooral om weer kracht bij te komen en die is ook aardig blijvend.
Niet mee eens want ik heb toch aardig wat massa aangekomen en hou het ook goed vast, ben week geleden nog goed ziek geweest en zit er nog steeds. En het ging mij ook vooral om weer kracht bij te komen en die is ook aardig blijvend.
Al met al ben ik erg tevreden
Ik ga er niet mee in discussie . Is goed voor jou dan, maar blijf toch heel zeker bij mn standpunt.
Er wordt vaak gezegd dat je van dbol niets vast houd maar ik denk dat dat grotendeels gepapagaai is.
Omdat dianabol nou eenmaal graag aromatiseerd ga je ontzettend veel oestrogeenvocht vasthouden. Na de kuur verlies je dit oestrogeenvocht weer waardoor je lichaamsgewicht een stuk terug valt. Niet meer dan normaal natuurlijk. Natuurlijk kun je dit voor een gedeelte tegen gaan met een AI of provi er langs. Maar vaak is de terugval in gewicht zo dramatisch dat er automatisch gezegd word dat je netto niks over hebt gehouden. Beetje slap gelul lijkt me. Want natuurlijk veranderd je lichaamscompositie in positieve zin. Er wordt te vaak gekeken naar kilo's. Een meer misleidende indicator is er niet.
@Thunder: Dus jij claimt dat al die duizenden mensen kuren en kuurden met d-bol om uiteindelijk niets over te houden?
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Die discussie zal er toch altijd blijven, bij de ene werkt het super andere normaal en andere weer helemaal niet.. Maar graag reactie over wat ik moet verbeteren? welke spiergroep .. Vet moet omlaag ben ik mee bezig
Post eens een front-relaxed en eventueel een back-relaxed of een latspread.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Zonde dat je voor dat resultaat een kuur nodig had.
Tja... na paar jaar lopen kutten met rug problemen die nu eindelijk zo goed als weg zijn.. wou ik weer even sneller op mijn eind niveau. En was ook een test voordat ik over een jaar ofzo echte kuur wil doen.
If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...
Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Unlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
Our Microsoft Azure Fundamentals Microsoft Azure content is time-tested, examined and approved by the best industry professionals. Hence our Microsoft...
Comment