Hallo,
Aangezien ik eerst eens wil kijken wat het met mijn lichaam doet, reactie enzo heb ik er voor gekozen om 6 weken kuur te doen met dianabol. Ik weet dat het beter is om met deca enz. erbij te gebruiken. Ben toch benieuwd wat ik vast ga houden op al dat vocht na dan
Ben met me voeding het volgende van plan, wil graag jullie mening horen.
Wakker worden eiwit shake en bak kwark. 300 kcal
vervolgens 4 a 5 complex carb gainer met brinta/bambix (om te vullen) gedeelt over de dag. 2000 kcal
Noten en evt banaan als ik echt veel honger krijg. 300 kcal
Avond eten zo veel als ik naar binnen kan prakken: rijst groenten kip 700/800 kcal
savonds 1 gainer 400 kcal
voor slapen gaan bak kwark 300 kcal
ruim 4000 kcal krijg ik binnen
Zal dit werken volgens jullie? er zijn mensen bij collega op de sportschool die met gainers flink en droog zijn gegroeid.
groetjes
Aangezien ik eerst eens wil kijken wat het met mijn lichaam doet, reactie enzo heb ik er voor gekozen om 6 weken kuur te doen met dianabol. Ik weet dat het beter is om met deca enz. erbij te gebruiken. Ben toch benieuwd wat ik vast ga houden op al dat vocht na dan
Ben met me voeding het volgende van plan, wil graag jullie mening horen.
Wakker worden eiwit shake en bak kwark. 300 kcal
vervolgens 4 a 5 complex carb gainer met brinta/bambix (om te vullen) gedeelt over de dag. 2000 kcal
Noten en evt banaan als ik echt veel honger krijg. 300 kcal
Avond eten zo veel als ik naar binnen kan prakken: rijst groenten kip 700/800 kcal
savonds 1 gainer 400 kcal
voor slapen gaan bak kwark 300 kcal
ruim 4000 kcal krijg ik binnen
Zal dit werken volgens jullie? er zijn mensen bij collega op de sportschool die met gainers flink en droog zijn gegroeid.
groetjes
Comment