Lente kuurtje brainstorm!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lente kuurtje brainstorm!

    Hey,

    ik ben al aan het nadenken over men volgende kuurtje.
    Men vorige kuurtje was 14weken susta/deca laatste 4weken Masteron Propionate 100mg om de dag. en 4weken nagekuurd met nolva/chlomid.(prygnil had ik ook maar ballen krimpte niet zo erg dus heb ik deze niet tijdens de kuur erbij gepakt)
    Is me goed bevallen stats zijn nu 1.87 92kg 12%vet(nakuur is nu ongeveer 2 maand voorbij).

    Nu was ik aan het denken om tegen de lente een tren-e/test-e kuurtje te proberen. 95kg onder de 10% vet is men doel(cut kuur).
    Ik dacht aan 400mg tren-e/pw 500mg test-e
    ik zou er miss ook graag proviron laten naastlopen maar heb nog geen idee over dosering dus advies is welkom.
    Ik moet wel zeggen dat ik wel wat last heb van de masteron qua prostaat, ik moet vaaker plassen ook moet ik snachts soms opstaan, wat ik vroeger nooit had.
    Weet niet of dit blijvend is (ik denk vergrote prostaat)
    Vandaar dat de proviron ook nog niet zeker is(ong zelfde werking als masteron)

    Als ik het goed heb met de lange esters zou ik dus om de 5 dagen 200mg tren-e en 250mg test-e moeten zetten.
    zou voor 10 weken zijn. is miss wat aan de lange kant maar als ik voel dat het na 8 weken genoeg is kan ik altijd stoppen.


    Nakuur zou ook weer chlomid/nolva zijn
    Ook heb ik prygnil voor als tijdens de kuur de balletjes te hard krimpen.



    Dat was het zowat!

    Groeten Caliber

  • #2
    Nou als je je doelstelling haalt --> 95 kg met minder dan 10% vet voor 1m87 dan sta je er toch wel netjes op.Veel succes ermee...
    Fuck ordinary,be legendary

    Comment


    • #3
      Voor dat kleine beetje heb je geen volwaardige kuur nodig.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

      Comment


      • #4
        denk dat je dan met een eca stack of anavar ook ene hoop bereikt caliber

        Comment


        • #5
          3kg spiermassa en je bf laten zakken met anavar en eca? Geloof er niks van.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

          Comment


          • #6
            Met de juiste ingrediënten in de eca stack kan je erg ver komen.
            Als er niet de juiste spullen in zitten zal je zelf moeten aanvullen.

            En anders een winny only kuurtje of oral tren is al zat.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

            Comment


            • #7
              Juiste ingredienten? ECA = Efedrine/Caffeine/Asperine. Valt weinig goed of fout aan te zijn.

              En oral Tren? Leg eens uit waarom je zoiets wierds adviseerd.


              Eensch met Ash, gaat never nooit niet lukken.
              The Sky Ain't The Limit

              "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

              Comment


              • #8
                Originally posted by marnop View Post
                Voor dat kleine beetje heb je geen volwaardige kuur nodig.
                Ik zit echt wel op men "natuurlijke" maximum dus denk wel dat ik het niet zo makkelijk zal halen, zelfs met de kuur.

                Maar goed dat zien we wel, Ik ga de kuur zeker doen zou graag hier en daar nog wat advies horen.
                Vooral over de dosering van de provirion.

                Groeten christophe

                Comment


                • #9
                  Je natuurlijke grens of je ik-heb-eigelijk-niet-zo-veel-zin-meer-om-hard-te-werken-grens?

                  Komop gozer, je bent 1.90m. 1 been zou al 90kg moeten wegen zonder dat je traint. Je natuurlijke grens ben je nog lang niet voorbij.
                  The Sky Ain't The Limit

                  "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Kevster View Post
                    Je natuurlijke grens of je ik-heb-eigelijk-niet-zo-veel-zin-meer-om-hard-te-werken-grens?

                    Komop gozer, je bent 1.90m. 1 been zou al 90kg moeten wegen zonder dat je traint. Je natuurlijke grens ben je nog lang niet voorbij.

                    Zo voelt het aan, ik wil best hard werken zowel met of zonder kuur, kuur is trouwens maar voor binnen maand of 5 tot dan train ik gewoon door en dat is elke keer tot op men limiet.

                    En idd 95kilo wegen is niet zo moeilijk heb al pak meer gewogen, maar 95kilo en onder de 10% vet wordt denk ik toch beetje onderschat.
                    Ik heb ook geen colosale benen ik verwaarloos men benen een beetje(ik weet het het mag niet en zal er wel eens meer op letten ) dus daar kruipen niet de grote kilos in

                    Maar daar gaat het allemaal niet over, gaat over wat advies krijgen over de kuur.

                    Greetz

                    Comment


                    • #11
                      Bump!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by caliber View Post
                        Ik heb ook geen colosale benen ik verwaarloos men benen een beetje(ik weet het het mag niet en zal er wel eens meer op letten ) dus daar kruipen niet de grote kilos in
                        Benen niet fatsoendelijk willen trainen, maar wel kuren? Een beetje rare combi als je het mij vraagt. Als ik jou was zou ik eens kijken naar UD2.0, en dan wel de massa variant. Hierbij kun je langzaam bij komen, en met de tijd ook nog ietsjes droger worden. Als je het mij vraagt zul je dan achter een half jaar oid wel 94-95kg wegen bij 10%. Je zult er wel hard voor moeten werken, dat wel.
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by seanl94 View Post
                          Benen niet fatsoendelijk willen trainen, maar wel kuren? Een beetje rare combi als je het mij vraagt. Als ik jou was zou ik eens kijken naar UD2.0, en dan wel de massa variant. Hierbij kun je langzaam bij komen, en met de tijd ook nog ietsjes droger worden. Als je het mij vraagt zul je dan achter een half jaar oid wel 94-95kg wegen bij 10%. Je zult er wel hard voor moeten werken, dat wel.
                          is goed te doen met 4-5 maanden ud2 massa/recomp variant.
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                          Comment

                          Sidebar top desktop

                          Collapse

                          Actieve discussies

                          Collapse

                          Working...
                          X