nieuwe kuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nieuwe kuur

    Dag mensen,

    Is al weer een poosje dag ik gepost heb, maar ben benieuwd naar jullie mening over het volgende.

    Mn vorige kuur was me eerste serieuze, bestaande uit:

    week 1-4 winstrol tabs 40mg e/d
    week 1-12 test-e 500 mg e/w
    nakuur 2 weken nolva

    De eerste weken ging t lekker maar eenmaal aan de test-e merkte ik er verrekt weinig van.. Heb al die tijd nog af zitten vragen of t wel echt spul was of niet. Maar goed tis een wijze les geweest.
    Nu was het plan om de volgende kuur iets zwaarder te doen en zat ik te denken aan:

    dboll, test-e, bold met als doel lekker gainen, goeie massa pakken en eindigen op 82kg met weinig toename in vet.

    Maar nu ben ik sinds een goed half jaar weer begonnen met vechtsporten en dat gaat lekker en met het hoog op wedstrijden in het nieuwe jaar wil ik dus niet te groot en te zwaar worden. Ik ben maar 1.70m en als ik dan 80-85kg weeg sta ik zo tegen jongens van 10-20cm groter dan ik.

    Ik ben de afgelopen 2 maanden aant cutten geweest en ben 6kg kwijt. Zit nu op 74kg met 11,5% bfi. Doel zou dan zijn meer uithoudings vermogen te creeren, meer kracht, en een beetje groter mag altijd. Mayb richting de 80kg met t zelfde vet percentage.

    Dus ging ik ff zoeken en kreeg ik t advies om een vechsport kuurtje te pakken: Epo/aranesp, bold en test, met als kickstart winny of anavar.
    Op een paar andere fora raden ze test prop ipv test-e aan.


    Graag jullie meningen hierover, alvast bedankt!
    Stats: 171cm, 76kg, 12,5% bfi

  • #2
    Misschien had ik de titel iets aantrekkelijker moeten maken?? T loopt niet echt storm met de reacties! Heb ik iets verkeerds gezegd of heeft gewoon niemand hier een mening over?
    Stats: 171cm, 76kg, 12,5% bfi

    Comment


    • #3
      test bold anavar is nette kuur goed voor jou doelen , eventueel kan je primo nemen dat is naar mijn mening veel lekkerder , waarom? bold doet niet zo heel erg veel bij meesten bij mij ook niet en je moet bold egt hoog en lang aantal weken nemen good luck

      Comment


      • #4
        Heb idd al veel gelezen dat bold er lang over doet om in te slaan maar toch zweren veel mensen er bij. Vooral ook vanwege de aanmaak van extra rode bloed lichaampjes. Over primo weet ik nog niet zoveel behalve dat t best prijzig is! Wat ik wel weer las is dat als ik primo weer te prijzig vond dat ik dan ook trenbolone kan gebruiken... Dus zit nu eigenlijk beetje te twijfelen tussen bold of tren.
        Stats: 171cm, 76kg, 12,5% bfi

        Comment


        • #5
          test prop word meestal aangeraden voor vechters omdat het geen vochtretentie heeft en je dus niet tijdens de training gigantisch zwaar krijgt door al dat vocht.
          Nadeel is wel dat je eod moet prikken. Is ook een zware opgave vind ik.
          eat eat eat and look like a freak!

          Comment

          Sidebar top desktop

          Collapse

          Actieve discussies

          Collapse

          Working...
          X