hulp gewenst bij kuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hulp gewenst bij kuur

    ben wel benieuwd naar meningen en bevindingen van de gebruikers hier op het board.

    Zit te denken om kuur te gaan doen februari ongeveer en zat te denken aan het volgende:

    1 t/m 13 test enthaat 500mg
    1 t/m 11 deca 400mg
    1 t/m 6 dboll 30mg ed
    1 t/m 11 proviron 25 mg ed

    nakuur wk 16 t/m 19

    is de proviron een goede toevoeger en waarom eigenlijk?
    wil ook hcg erbij nemen maar wanneer te nemen en op welke hoeveelheid?

    Ik zit nog te twijfelen om hg erbij te nemen en dan komt ook t3 meteen erbij maar kwa kosten zit ik nog te twijfelen.
    eat eat eat and look like a freak!

  • #2
    ja altijd proviron nemen werkt ook een beetje als een aI altijd lekker , zou wel op 50 mg nemen die provi hcg kan je starten eigenlijk al in 1 week 500 iu per week, je kan ook in week 6 tot aan je nakuur doen, als je hg erbij wilt nemen zou ik je kuur wat langer doen 30 weken mja good luck

    Comment


    • #3
      moet hcg al zo vroeg in de kuur wat is het voordeel daarvan? Kan het ook niet alleen in het eind van je kuur?

      Proviron 25 mg niet werkzaam genoeg? Ben alleen bang voor dikke puisten door de proviron.

      als besluit om gh bij te nemen word het inderdaad 6 maanden maar vind het wel een erg dure vetverbrander
      eat eat eat and look like a freak!

      Comment


      • #4
        de hcg kan ook eind van je kuur maar als je hem vanaf begin laat meelopen is herstel veel sneller maar einde kan ook kijk maar , proviron kan op 25 mg maar 50mg is de standaard dose voor vrouwen dus???? gh vetverbrander? ja ook maar als je puur gh voor vetverbrande neemt zou ik het niet nemen

        Comment


        • #5
          Deca had ik op 200 mg gezet. Eventueel verder in de kuur afhankelijk van resultaten uppen, zelfde ook voor test.

          GH en T3 had ik er niet bijgenomen.
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

          Comment


          • #6
            provi puisten, moet je voor kiezen. heb zelf nooit voordeel gemerkt, alleen 2 jaar puisten van 1 week proviron.
            hcg is serieus spul. pas doen als je borrelnootjes krijgt van de deca.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

            Comment

            Sidebar top desktop

            Collapse

            Actieve discussies

            Collapse

            Working...
            X