test E deca winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• test E deca winstrol

hallo allemaal, boes boes hier!! ik ben nu zon 1,5 week bezig met een test E deca en winstrol kuur maar de injecties van de test zijn redelijk pijnlijk heeft iemand hier ervaring mee??ik zet 3ml in de week 2ml test en 1ml deca verdeeld in 2x. Zowel de test/deca/winstrol. zijn van het zelfde merk(PRODIGY). mvg BOES!

waar zit je hem en met welke naald

Comment

in mn bil om en om eerst links dan rechts met een naald afmeting van 0.8x40MM.
      maar het is iedere keer net genezen in een week dus zegmaar als ik zaterdag rechts gezet heb doe ik woensdags links en is die zaterdag rechts weer aan de beurt en is dan net 1dag klachten vrij zal ik maar zeggen..
      blijft dit aanhouden denken je?

Comment

waarom niet in een andere spier injecteren. is het probleem opgelost....

Comment

het voelt ook hard aan en kan eigenlijk zowat de benen er niet fatsoenlijk mee trainen..dus als ik bijv in de schouder zou zetten ben ik helemaal klaar als het ook zo uitpakt als in de bil.daar ben ik bang voor..

Comment

probeer anders een 0.7 x 30 mm naald is een zwarte kleur , probeer dat als je nog steeds last heb van je kont zou ik stoppen me in je kont te steken en ga over op benen, sommige mensen hebben erg veel last op de glutes en helemaal niet op de benen is zeer persoons verbonden ,

glutes kreeg ik ook altijd last elke keer , ben overgestapt naar benen nergens last van en erg makkelijk

sterkte

Comment

Denk dat het na een paar keer prikken wel minder word. Als je op andere plekken gaat zetten gaat het daar waarschijnlijk ook weer net zo erg pijn doen.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Heb ook hier gelezen dat een warme douche kan helpen samen met voor en na masseren.
                en vrij snel erna beetje 15 min cardio.

Schijnt te helpen bij sommigen.

Succes

Comment

@t kwint nee kwint ik heb zelf ook voor en na gemasseerd daarna benen wezen trainen en daarna een warm bad in gedoken maar ook niet geholpen.. dat was overgens wel de 1ste spuit links. heb al eerder een kuur gedaan waarbij ik nergens geen last van had maar het was een ander merk en ook geen test E..

Comment

@t kevster. daar ga ik ook vanuit simpelweg omdat het misschien even moet wennen zet aankomende zaterdag de 4de. 2de x links dus.. dus wachten nog even af,en anders moet ik maar over op de kleinere naalden en bovenbeen zetten maar proberen. HEEFT ER VERDER IEMAND NOG ERVARING MET HET MERK PRODIGY? heb er wel redelijk wat over gelezen ook op dit forum maar meningen zijn verdeeld vandaar deze vraag mvg boes

Comment

ervaring

wat voor ervaring kan je vragen? mensen gebruiken allemaal anders, trainen allemaal anders, eten allemaal anders ik hoor vaak dit soort vragen en iedereen reageert anders door wat ik hierboven schrijf. Je moet dingen zelf ervaren en het maximale eruit halen om te kunnen zeggen dat iets goed of slecht is.

prodigy,gg,epl zijn allemaal goeie merken die hun haam groot te houden hebben.

dat je last hebt van pijn kan heel goed, heb je hiervoor met een ander merk gekuurd?

lichaam moet wennen aan de olie, ug labs gebruiken verschillende olieen, daarbij komt nog eens dat de grondstof niet precies hetzelfde hoeft te zijn.

gewoon doorprikken en niet mekken is het motto het gaat vanzelf over, als je mooi wilt worden moet je soms pijn lijden. houd het de hele kuur aan elke week opnieuw dan kan je je gaan afvragen of het goed is maar dat zal niet gebeuren.

Comment

ok leroy! ben benieuwd had afgelopen woensdag weer gezet maar no g steeds klote! 3de x links pas dat wel mja we zullen zien ik houd jullie op de hoogte bedankt in iedergeval.. boes

Comment

Ik heb de ene keer wel en de andere keer niet last, heb nu de laatste 2 x last aan de rechterkant. Misschien littekenweefsel...

Gebruik je een nieuwe naald na het trekken uit de vial? Dat wil ook wel eens schelen.
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

jah gebruik altijd 2 naalden.. eerst voor masseren en dan ontsmetten met achohol 0.8x4 optreknaald en ook 0.8x4 om te zetten zelfs na de injectie poets ik nog een keer met het doekje na en dan de douche/bad in om te masseren en daarna 9van de 10 keer trainen daarna.. is dit verkeerd dan??

Comment

---

vroeg al eerder boes heb je hiervoor een ander merk gekuurd?

probeer ook andere plekken en kijk of die dezelfde pijn creeeren zodoende kan je een beetje uitzoeken voor jezelf of het echt aan de plek ligt of niet.

probeer het spul zo langszaam mogelijk erin te prikken zodat het goed kan verspreiden.

het komt vaker voor dat mensen een paar weken last hebben maar zou weg moeten gaan, advies is even andere plaats proberen en je bevinding hier neerzetten.

onthou dat ug labs verschillende olieen gebruiken en je lichaam daar ook op kan reageren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X