Ervaring prodigy??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ervaring prodigy??

    hey daar!,
    boes hier

    ik heb een vraag over het merk prodigy.
    heeft er iemand ervaring mee? en zo ja wat zijn je resultateN.
    iK zelf ben nu 1.5 week bezig met 2ml test E en 1ml deca in de week verdeeld,in men 6de week ga ik winstrol der bij nemen op 40 mg per dag voor 4 weken, NAKUUR BESTAAT UIT:nolva en pregnyl

    het is mijn 2de kuur overgens die bestond uit:sust/deca/winstrol.
    Maar met lagere dosering en is al 2 jaar geleden.. dus weer tijd voor iets nieuws

    hoe denkt de rest hierover??

  • #2
    -deca op 200 mg gaat geen ruk doen verspilde geld minimaal op 400

    - als je eindigt met winstrol zou ik nakuren met nolva en aromasin dus 20 mg en 20 mg

    ik zelf heb overigens geen ervaring met prodigy zelf gebruik ik golden gear en long yi yao

    Comment


    • #3
      heb er zelf ook geen ervaring mee maar hoor in ieder geval gedeelde meningen erover.

      Aan spuitjunkie wat vind je lyy? Vind je het gelijk aan gg of keis je liever voor lyy?
      eat eat eat and look like a freak!

      Comment


      • #4
        lyy is da shit 300mg / ml heerlijk spul lijkt of ik daar harder op ga kan wel pyschisch zijn maar spul is sweettttt

        overigens is prodigy zelf ook gewoon goed hoor boes geen zorgen goede lab test ook

        Comment


        • #5
          vind die lab tests eigenlijk wel bs want ze kunnen gewoon een goede serie naar lab sturen en vogledne series onderdoseren.

          Lyy is dus het proberen waard. had er nog nooit van gehoord maar zag dat de suppliers het op de lijst hebben staan.
          eat eat eat and look like a freak!

          Comment


          • #6
            lyy is zeker de moeite waard , is moeilijk te verkrijgen ook , als je hem in handen kan krijgen heb je echt goud

            Comment


            • #7
              ok man ben benieuwd naar die lab test..? kan hem nergens vinden op het internet..??? en mijn deca toch maar opschroeven deze weken dus thnxz man.

              Comment


              • #8
                e boes zal even kijken of ik ze terug kan vinden die lab test

                Comment


                • #9
                  200 deca doet niet veel meer dan alleen zorgen voor beter herstel. Denk dat TS ook niet het deca volle effect wil, anders zou ik niet weten waarom de winny er bij. Als het voor mega massa is dan zou die gelijk al diana op 40mg er in geknald hebben denk ik.

                  Ik zou trouwens sowieso stacken vanaf de eerste week al. En 3,5 weekjes stanozolol....(100tabs in potje, geen 112) Beter 2 potjes nemen 40mg per dag 50dagen lang.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

                  Comment


                  • #10
                    @t Marnop:
                    klopt ik wil ook niet extreem veel aankomen met deze kuur anders had ik indderdaad al de kickstart met dianabol gepakt, en waarschijnlijk hogere doseringen met test en deca. hou het deze keer wat laag simpelweg om dat ik niet te xtreem uit wil komen. mvg boes

                    Comment


                    • #11
                      prodigy

                      prodigy is een goed merk en doet niet onder aan andere ug labs, testresultaten die eruit zijn gekomen zijn inderdaad goed, helaas heeft bijna niemand het nog geprobeerd om er iets over te kunnen zeggen.

                      over wat er gezegd word dat ze een test resultaat op sturen om het daarna misschien te onder doseren vind ik gelul want dat zou het vernietigen van je eigen merk zijn.

                      mensen die prodigy gebruiken gaan er goed op.

                      Comment


                      • #12
                        oke thnxz leroy.. ja inderdaad en zo zou je geen enkel merk meer van weten of het nou goed of slecht is.... maargoed ik hou het er maar op dat het goed gaat komen hé ik laat hier wel wat stats achter..voor de gene die daar behoefte aan hebben.. m v g BOES!

                        Comment

                        Sidebar top desktop

                        Collapse

                        Actieve discussies

                        Collapse

                        Working...
                        X