Kuur d-boll

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Van d-bol veranderde ik van een onschuldige koorknaap in een schuimbekkende testosteron gorilla die met een continue erectie de boel kort en klein sloeg.
    Nee hoor, in week 1 voelde ik me nogal moe en suf. Dat schijnt redelijk normaal te zijn. De rest van de kuur heb ik er echt helemaal niets van gemerkt. Ik heb gevraagd aan m’n vriendin of ze wat merkte. Volgens haar was ik met anabolen dezelfde gestoorde idioot als zonder anabolen.
    Het enige verschil was dat m’n spieren lekker snel groeiden.

Houdt er trouwens wel rekening dat er wel 1 groot nadeel zit aan een d-bol only kuurtje. Een groot deel van de winst is vocht en vet. Na de kuur zal je weer redelijk snel gewicht verliezen. Als je goed nakuurt en goed blijft trainen en eten zal dat hoofdzakelijk het vocht zijn wat verdwijnt.

Succes bro.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Lauw @ Mei. 28 2004,12:17)]Van d-bol veranderde ik van een onschuldige koorknaap in een schuimbekkende testosteron gorilla die met een continue erectie de boel kort en klein sloeg.
      Nee hoor, in week 1 voelde ik me nogal moe en suf. Dat schijnt redelijk normaal te zijn. De rest van de kuur heb ik er echt helemaal niets van gemerkt. Ik heb gevraagd aan m’n vriendin of ze wat merkte. Volgens haar was ik met anabolen dezelfde gestoorde idioot als zonder anabolen.
      Het enige verschil was dat m’n spieren lekker snel groeiden.

Houdt er trouwens wel rekening dat er wel 1 groot nadeel zit aan een d-bol only kuurtje. Een groot deel van de winst is vocht en vet. Na de kuur zal je weer redelijk snel gewicht verliezen. Als je goed nakuurt en goed blijft trainen en eten zal dat hoofdzakelijk het vocht zijn wat verdwijnt.

Succes bro.
      ik heb wel is gehoord en gelezen dat je ene hoge bloed druk kan krijgen agresief kan worden of heel ziek of iets met je lever of flauw vallen dus die bull shit is alemaal niet waar

Comment

alles kan gebeuren als je niet lekker in je vel zit maar normaal gesproken zou dat niet van toepassing zijn als je gezond bent.

maar als jij nu af en toe al last van je borst hebt wat je in die andere topic schreef zou ik nog even wachten met je kuurtje,bro.

zorg dat je 100% in orde bent voordat je begint.

greetz

Comment

Had ff geen tijd vandaar het late antwoord.
          Doe het zoals broer Arie zegt dan komt het allemaal goed.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (ariekanarie @ Mei. 28 2004,04:13)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (xdevilx @ Mei. 26 2004,22:28)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (real1972 @ Mei. 26 2004,15:42)]
            nee ik doe het omdat ik het zelf graag wil maar was gewoon benieuwt wat je voelt en of je eigen raar voelt en wat radne jullie me aan hoeveel mg per dag ik ben 1,81 en 80 kilo en ik had een vraag nog eff eik weetik ben vervelend me broertje is 23 jaar en traint al 3 jaar maar is lang en heel dun hij wil met mij samen tegelijk een kuur doen hij is 1,79 en 66 kilo maar vroeger wopog die nog minder wta raden jullie hem aan een begin doses hij wil het 100% zeker doen hij gaat ook d-boll gebruiken hij wil meer massa maar hoeveel mg per dga moet hij ongeveer mee beginen alvast bedankt bro's
            laat em kijken hoe hij gaat op 30mg,hij weegt niet veel(66kg)dus dit zou voldoende moeten zijn,als hij maar goed en veel eet!

greetz
            Ik ging prima op 30 mg ED en woog toen iets boven de 90 kg.

M'n bloeddruk steeg (anders werkt de dbol niet overigens, handige check) omdat de dbol voor een verhoogde aanmaak van rode bloedcellen zorgt. Je bloedmassa neemt dus toe. Aangezien het volume naganoeg gelijk blijft neemt de druk dus toe. Gaat heel snel weer weg zodra je stopt.

Verder merkte ik 2 dingen:

Ik werd veel sterker
            Ik hield vocht vast

Dat laatste zorgde wel een beetje voor ene plofkop, maar ook dat is snel weer weg zodra je klaar bent met de dbol.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X