Kuur d-boll

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur d-boll

wat kan je verwachten bij de eerste iname van d-boll wat voel je dat zou ik wel is willen weten word je er beroert van of duizelig of een sterk gevoel dat je de heele wereld aan kan ik zou graga is wat meer hier over te weten komen want dat lees je eigenlijk nergens wat de mensen bij hun eerste kuur van d-boll ervaren hoor graag reactie's ben van plan ook om te beginen me eerste kuur na 7 jaar clean getraint te hebben

Ik had er de 1e week wat moeite mee, ik merkte gewoon dat mijn bloeddruk wat steeg! Dus had wat snel last van een bloedneus en wat druk op mijn borst! Maar dit was alleen de 1e week dus...en voelde me daarna gewoon super!!! Maar dit verschilt natuurlijk per persoon!
    Mr. HOLLAND 2006 NAC
    Mr. HOLLAND 2007 NAC
    3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (bigbardie @ Mei. 24 2004,22:04)]
      dus het is niet zo als je het in neemt dat je zomaar neer kan vallen ofzo ik bedoel flauw vallen ofzo iets haha ben niet echt bang ofzo maar ik ben wel bang dat ik dood blijf liggen of harstikke duizelig word ofzo hahamaar waarom iedereen gebruik en als ik het gebruik zou ik zeker neer vallen dus lijk me niet of wel

Comment

Tenzij je medisch een wrak bent gaat dat zeer zeker wel meevallen.
        Hou de dosis "normaal" en er is niks aan de hand.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 25 2004,18:43)]
          dan ga ik binnenkort maar is een kuur d-boll neemen dan hou ik jullie zeker op de hoogte ben wel wat zenuwachtig denk ik ook al klink het kinder achtig maar weet niet precies wat er gebeurt en wat je voelt ach jah we zien het van zelf wel

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (xdevilx @ Mei. 25 2004,22:41)]dan ga ik binnenkort maar is een kuur d-boll neemen dan hou ik jullie zeker op de hoogte ben wel wat zenuwachtig denk ik ook al klink het kinder achtig maar weet niet precies wat er gebeurt en wat je voelt ach jah we zien het van zelf wel
            maak je niet druk,kerel.

je zal helemaal niet veel geks voelen hoor alleen je spieren gaan eindelijk eens groeien en daar word je alleen maar blij van

gewoon rammen en knallen maar zorg wel dat je weet waar je mee bezig bent en doe alles goed als je een kuurtje neemt.

greetz

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (ariekanarie @ Mei. 26 2004,02:22)]je zal helemaal niet veel geks voelen hoor alleen je spieren gaan eindelijk eens groeien en daar word je alleen maar blij van

gewoon rammen en knallen maar zorg wel dat je weet waar je mee bezig bent en doe alles goed als je een kuurtje neemt.

greetz
              ach ja ik vetrouw op jullie dan gaan we maar er aan beginen volgende week

Comment

Je moet er zelf voor 100% achter staan hoor!
                Nooit iets doen of nemen omdat een ander het zegt of doet..

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Als eerste kuur zou ik toch met deca en testo werken , en de tabletten nog even laten voor wat ze zijn.

Comment

volgens mij bij tabletten kan het voorkomen dat je penis er af valt ,

nee er gebeurt niets mits je normaal doet.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (SammyV @ Mei. 26 2004,14:13)]Als eerste kuur zou ik toch met deca en testo werken , en de tabletten nog even laten voor wat ze zijn.

helemaal mee eens maar ik denk dat devil nog niet durft te spuiten.

greetz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (real1972 @ Mei. 26 2004,15:42)]
                        nee ik doe het omdat ik het zelf graag wil maar was gewoon benieuwt wat je voelt en of je eigen raar voelt en wat radne jullie me aan hoeveel mg per dag ik ben 1,81 en 80 kilo en ik had een vraag nog eff eik weetik ben vervelend me broertje is 23 jaar en traint al 3 jaar maar is lang en heel dun hij wil met mij samen tegelijk een kuur doen hij is 1,79 en 66 kilo maar vroeger wopog die nog minder wta raden jullie hem aan een begin doses hij wil het 100% zeker doen hij gaat ook d-boll gebruiken hij wil meer massa maar hoeveel mg per dga moet hij ongeveer mee beginen alvast bedankt bro's

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (xdevilx @ Mei. 26 2004,22:28)]nee ik doe het omdat ik het zelf graag wil maar was gewoon benieuwt wat je voelt en of je eigen raar voelt en wat radne jullie me aan hoeveel mg per dag ik ben 1,81 en 80 kilo en ik had een vraag nog eff eik weetik ben vervelend me broertje is 23 jaar en traint al 3 jaar maar is lang en heel dun hij wil met mij samen tegelijk een kuur doen hij is 1,79 en 66 kilo maar vroeger wopog die nog minder wta raden jullie hem aan een begin doses hij wil het 100% zeker doen hij gaat ook d-boll gebruiken hij wil meer massa maar hoeveel mg per dga moet hij ongeveer mee beginen alvast bedankt bro's
                          en bedankt dat er mensen op gereageert hebben

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (xdevilx @ Mei. 26 2004,22:28)]nee ik doe het omdat ik het zelf graag wil maar was gewoon benieuwt wat je voelt en of je eigen raar voelt en wat radne jullie me aan hoeveel mg per dag ik ben 1,81 en 80 kilo en ik had een vraag nog eff eik weetik ben vervelend me broertje is 23 jaar en traint al 3 jaar maar is lang en heel dun hij wil met mij samen tegelijk een kuur doen hij is 1,79 en 66 kilo maar vroeger wopog die nog minder wta raden jullie hem aan een begin doses hij wil het 100% zeker doen hij gaat ook d-boll gebruiken hij wil meer massa maar hoeveel mg per dga moet hij ongeveer mee beginen alvast bedankt bro's
                            laat em kijken hoe hij gaat op 30mg,hij weegt niet veel(66kg)dus dit zou voldoende moeten zijn,als hij maar goed en veel eet!

greetz

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (ariekanarie @ Mei. 28 2004,04:13)]
                              kijk ariekanarie geef tenminste antwoord haha geintje hoor luitjes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X