Cutten! we zullen proberen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutten! we zullen proberen!

Yo ijzervreters het is nu al een poos geleden goeie 3 maand dat ik post-cycle ben van mijn vorige kuur (drive, deca, susta) ik ben van 94 naar 102 gegaan om te stabiliseren tot 98.5-99kg. Nu ga ik naar ibiza in september en ik zou naar daar willen vertrekken met een drogere hardere fysiek!

Nu had ik aan Boldon met windstrol om droger en harder te worden. Een kuur van 8 weken met 2ml boldon (=400mg boldenone) en vanaf week 3 een windstrol eod. Dit voor het AS-gedeelte.

Voedingsschema ziet er ongeveer zo uit.

07h00 Havermout 150gr
    Mager kippewit 125gr-150gr

09h30 300ml magere melk met een flinke scoop Whey
    Appel

12h00 Pasta/gebakken aardappelen met kip/biefstuk/vis

14h30 Magere kwark 500gr

17h00 Trainen(zie verder)

18h00 direct na trainen dextrose of AA'tje

18h30 Pasta met tonijn

21h00 Proteïneshake(85)

Trainingsschema:

Voor het moment opwarming 2 sets met laag gewicht dan 3x8reps, is dit HIT-training, 3,4 verschillende oefeningen/spiergroep.

Borst+schouders

Bench:2x20, 3x8
    Incline DB-press: 3x8
    Flye's of cablecrossover:3x8

Nekduwen:3x8
    Lat-raises:3x8

Rug+triceps

Seated rows:2x20,3x8
    1-arm-rows of bent-over-rows:3x8
    Deadlift: piramide 4sets
    Lat-pull:3x8

Skull-crusher:3x8
    triceps extension:3x8

Benen

Squat:1x15, 1x12, 1x8, 1x6, 1x3
    Front squat:3x8
    Leg-extensions:3x8

Biceps:

Ez-curl of DB-curl: 1x20, 3x8
    Larry Scot-curl ( DB of Bar ): 3x8
    Curlen met olympische bar: 3x8

Zo graag wat reacties en tips dit is de eerste maal dat ik op een cuttingskuur ga!

De voeding laat ik aan anderen over maar waarom die boldenone?

Goed dieet, cardio en winstrol is zat hoor.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Mager kippewit 125gr-150gr

Heb je dan ook Vet kippe eiwit  

Voor de rest een goed dieet !!

Comment

Veel mensen nemen naar boldenone om droger te worden (ik ook trouwens) ook al krijg je daar vreet buien van . Dieet ziet er goed uit , misschien cardio toepassen.

grtz
        stil growing

Comment

thanx snipster tja dat zal ik ook doen 2x30min lopen of zoiets. Die boldon heb ik al eens genomen daar ging ik super op!

Comment

Ben geen boldenon fan maar daar zijn eerder al discussies over geweest.
            Vind het gewoon onlogisch om het bij cutten te nemen.
            Als het wel werkt helemaal goed natuurlijk.

Greets...

Comment

ik denk Mr c dat de meeste deze nemen omdat er bijna geen vocht bijkomt, tegen deca toch redelijk wat vocht geeft, en ook omdat je deze maar 1keer per week moet injecteren denk ik.
              Ik ben nu een week met prop bezig eod en moet zeggen dat het me bevalt, in het begin keek ik er wel tegenop maar heb gisteren nog geprikt en ging lekker (wordt er misschien nog verslaafd aan ) . Weer een goed voorbeeld dat iedereen anders op as reageerd, Mr symmetry ging er niet zo goed op maar hommerich weer wel, ben benieuwd of ik er goed op ga

Grtz
              stil growing

Comment

Je eiwitten zitten erg hoog, vanwege je kuur is dit ok. Ik mis alleen de vetten! Zoals ik het nu zie krijg je heel erg weinig vet binnen.
                Ik zou lijnzaadolie nemen, en bij je gebakken vlees/vis olijfolie.

Als je echt een waterdicht dieet wilt volgen zou ik dus de vetten (flink) verhogen en de koolhydraten verlagen. Dit kan je doen door minder te hemen, bijv. 100 gram havermout ipv 150. Als je dan alles ook nog uitrekend ben je helemaal goed bezig  
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

zou iets lager in carbs gaan voor cutten want dat zit nog best hoog.
                  eat eat eat and look like a freak!

Comment

Update

ben nu al 3 weken bezig met mijn dieet train nog altijd op dezelfde manier heb al 1 keer boldenone gedaan volgende week weer dan de week erop met windstrol eod hoop op 90kg te komen aan 8% of minder dat zou mooi zijn.

Ben nu 3kg kwijt vetpercentage weet ik nu niet!

Comment

knappe resultaten op 3weken, bij mij lukt het langs geen kanten om op zo een korte tijd zoveel af te vallen, ik eet minder als jij (wat voor mij al een serieuse verandering was) en toch lukt het niet , ben nu toch al een paar weken bezig en begin nu stilletjes resultaat te zien, maar belange geen 3kilo in 3weken

Grtz
                      stil growing

Comment

Heel mooi resultaat inderdaad. Ben benieuwd wat de winstrol gaat doen voor je.

Greets...

Comment

als je boldone gebruikt beter wat reductil erbij nemen als je niet meer cut en stopt met reductil je krijgt enorme vreet (nog van de boldone)
                          buien dat samen met de winstol combi werkt voor mij erg goed

ik zou oko wat lagen in je koolhydraten gaan zitten maar dat is mijn mening
                          "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Tis nu al bijna 3 weken dat ik dieet en ik ben van plan de koolhydraten geleidelijk te reduceren, thanx 4 de tip!

Comment

4de week ingegaan en maandag eerste windstrol gezet in mijn rechterschouder, woensdag komt de linker aan de buurt. Eerst was er weer een halve kilo eraf ging naar 94.5 vandaag gewogen komter wel een kilo bij 95.5, Kan zijn van tweekend heel onregelmatig gegeten ben nl weggeweest en iets gedronken jaja ik weet het, straf me maar af!

Goed de windstrol zullen mekaar nu wel snel opvolgen. Kracht blijft hetzelfde.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X