Kuur sustanon-winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur sustanon-winstrol

hoi,

ik zal hier alles neertypen wat er allemaal gebeurt tijdens mijn kuur.

fotootjes volgen binnen zes weken.

week1: sustanon 250mg
    week2-5: sustanon 500mg winstrol 30 mg dag tabs
    week 6: sustanon 250 mg winstrol 30 mg dag tabs

eerste vraagje: van wanneer begint de werking van sustanon merkbaar te worden? (pomp en massatoename)

greetz
    I just live once and I want the max out of it!

Ongeveer na een week of 3.

Is je hele kuur maar 6 weken? Is voor de winstrol wel oké maar voor de sust veel tekort. 10-12 weken is beter.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

te weinig?

ik kan altijd nog bijbestellen, normaal gezien.

greetz

Comment

zou er wel voor zorgen dat je alle spullen in huis hebt voor dat je begint zodat je je kuur niet in het midden hoeft af te breken.

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

6 weken met sust is te weinig vind ik. Als het lekker begint te werken na de 3e week, begin 4e stop je 2 weken later al.
          Meestal is een kuur met sust 10-12 weken.
          Ik zou ook de dosis constant houden op 500mg per week.

Greets...

Comment

Waarom die sus de eerste week op 250 en al de andere weken op 500, normaal zou je in de eerste week een frontload doen van 750 en dan op 500 gaan zitten, denk ik toch, en waarom in week 6weer afbouwen , ik met mijn geringe kennis van as versta dit niet

Grtz
            stil growing

Comment

En ik zou de injecteerbare winstrol prefereren ipv de tabs...
              Liever prikjes dan pilletjes...
              En kmis ook nakuur????
              If you wanna get big...
              You've got to eat like a pig!

Comment

ik heb die kuur gestolen van finalflex.... dacht dat dat wel goed zou zijn

nakuur is met clomid vanaf derde week na kuur.

greetz

Comment

Zo zie je maar weer, nooit handig om zomaar een kuur ergens vandaan te kopiëren... Ben het met anderen hier eens dat het geen logische kuur is. Voor de sust is 6 weken erg kort en op- en afbouwen is nergens goed voor.
                  Zou het houden op 500 mg per week constant voor 10-12 weken, eventueel met een frontload van 750 mg.
                  De winstrol kan de laatste 6 weken erbij, of anders de laatste 3 weken + de 3 weken tussen de sust en nakuur.

Of je überhaupt zou moeten kuren of niet hebben we al eens een discussie over gehad...  
                  Is wat je zelf wilt uiteraard en wens je dan ook succes, zou het wel goed doen als je het dan toch persé wilt.

Comment

ik heb besloten om met al die zever te stoppen.
                    Heb gisteren mijn tweede spuit gezet en heb deze nacht een pijnstiller moeten nemen. was niet te doen.

heb alles gedaan zoals het moest bij het spuiten, ging vanzelf. dus dat kan de oorzaak van de pijn niet zijn. Ik heb het gevoel dat er een bol in mijn spier zit en die er maar niet uitgeraakt.

heb dan toch maar besloten om gewoon naturel door te gaan. die pijn is het helemaal niet waard. heb er vandaag zelfs koorts van gekregen ook.

greetz

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Kenshu_Etsukau @ Jul. 07 2004,17:04)]ik heb besloten om met al die zever te stoppen.
                      Heb gisteren mijn tweede spuit gezet en heb deze nacht een pijnstiller moeten nemen. was niet te doen.

heb alles gedaan zoals het moest bij het spuiten, ging vanzelf. dus dat kan de oorzaak van de pijn niet zijn. Ik heb het gevoel dat er een bol in mijn spier zit en die er maar niet uitgeraakt.

heb dan toch maar besloten om gewoon naturel door te gaan. die pijn is het helemaal niet waard. heb er vandaag zelfs koorts van gekregen ook.

greetz
                      Dat vind ik rot voor je! Is er dan niemand die het in je bil kan zetten? Desnoods op de sportschool?
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

waar heb je die meuk vandaan dan?
                        is dat wel steriele s hit?
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Kenshu_Etsukau @ Jul. 07 2004,17:04)]ik heb besloten om met al die zever te stoppen.

greetz
                          is je spul wel goed, is het wel steriel zoals Bruce al aangeeft, als je juist injecteerd kan het toch geen pijn doen. Ik zweer je K_E ik heb een serieuse schrik van prikken, bij de eerste keren dat ik terug moet prikken als ik aan een kuur begin val ik meestal gewoon flauw (is iets dat tussen de oren zit) maar nu zet ik ze gewoon zelf. Ik wil maar zeggen dat je waarschijnlijk slecht spul hebt want kan anders geen pijn doen

Grtz
                          stil growing

Comment

lijkt me toch een betrouwbare kerel die dat levert. ma ja, dit gaat gewoon niet verder zo.

misschien dat ik binnen een paar maanden op zoek ga naar iemand anders die me beter kan helpen.

injecteren zelf lukt me vrij goed, heb ik goed onder controle. en doe alles om het goed te laten verlopen. neem zelfs een warm bad nadien om men spieren te ontspannen. niets helpt.

eerst eens kijken wat serieus naturel trainen me oplevert en dan zien we nog wel.

bedankt voor de replies!

greetz

Comment

Succes verder man!

Het kan overigens niet anders of de spullen zijnj niet steriel in mijn ogen..

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X